Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Imejl

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
  • Da li je moj e-mail nalog bezbedan?

    Podaci na e-mail nalogu neće biti ugroženi, budući da Telekom Srbija primenjuje sve dostupne sisteme zaštite.

  • Koji je naziv mog POP servera?

    Incoming server (POP3, IMAP): mail.mts.rs
    Ovaj server je dostupan na portu 110.

  • Da li mogu da koristim vaš e-mail nalog ako ne koristim vaše usluge?

    Za podnošenje zahteva za e-mail nalog nije potrebno imati našu internet uslugu. Zahtev se može podneti pozivom na 0800 100 100, u poslovnicama ili slanjem e-maila na info@telekom.rs .

  • Koja je veličina mailbox-a i koja je maksimalna veličina e-mail poruke koju mogu da pošaljem?

    Memorijski prostor za e-mail nalog iznosi 1 GB, a maksimalna veličina jedne e-mail poruke koju je moguće poslati je 20 MB.

  • Koji je moj server za slanje pošte (smtp server)?

    Server za slanje pošte - Outgoing server (SMTP): mail.mts.rs

  • Koji su parametri za podešavanje e-mail klijenta?

    Prilikom podešavanja e-mail klijenta, potrebno je na svim mestima gde se traže podaci o korisničkom nalogu ili korisničkoj e-mail adresi, da unesete podatak u formatu: @, na primer zdravko@mts.rs.

    Ostali parametri:

    • POP3 server: mail.mts.rs
    • SMTP server: mail.mts.rs
    • Incoming mail server > Remember password: No
    • Incoming mail server > Log on using Secure Password Authentication: No
    • Outgoing mail server > My server requires authentication: Yes
    • Outgoing mail server > Use same settings as incoming mail server: Yes
  • Zašto ne mogu da pošaljem ni jednu e-mail poruku?

    Proveri internet konekciju (status konekcije: connected/disconnected, online/offline), da li je uključena opcija "My server requires authentication" u svom e-mail klijentu i da li su tačno uneseni korisničko ime i lozinka (pazi na velika i mala slova).

    Proveri da li si pravilno uneo SMTP server (mail.mts.rs) u svom e-mail klijentu i da li je u antivirus programu postavljeno da se ne skenira odlazna pošta (neki antivirus programi mogu usporiti odlaznu poštu).

    Ako i dalje nije moguće primiti e-mail poruke, kontaktiraj tehničku podršku na 0800 100 100.

  • Zašto ne mogu da primim nijednu e-mail poruku?

    Proveri internet konekciju (status konekcije: connected/disconnected, online/offline), da li su tačno uneti username i password (pazi na velika i mala slova) i proveri ispravnost unosa POP3 servera (mail.mts.rs) u svom e-mail klijentu.

    Ako i dalje nije moguće primiti e-mail poruke, kontaktiraj tehničku podršku na 0800 100 100.