Identifikacija poziva vam omogućava da, pre odgovora na poziv, na displeju svog telefona vidite broj sa kojeg je poziv upućen.
DetaljnijePreusmeravanje poziva vam pruža mogućnost da, ukoliko niste kod kuće ili ste iz nekog razloga sprečeni da primite poziv, preusmerite dolazni poziv na neki drugi, unapred definisani broj. Ukoliko to želite, dolazni poziv možete da preusmerite i na automat sa govornom porukom.
DetaljnijeUkoliko iz bilo kog razloga ne želite da primate pozive, na raspolaganju vam je usluga Odbijanje dolaznih poziva.
DetaljnijeUsluga Ne smetaj pruža vam mogućnost da sve dolazne pozive preusmerite na govorni automat Telekoma Srbija, a korisnik koji vam je uputio poziv dobiće obaveštenje da trenutno ne možete da odgovorite na poziv.
DetaljnijePoziv na čekanju je usluga koja vam omogućava da tokom telefonskog razgovora dobijete obaveštenje, u vidu zvučnog signala, da vam je upućen novi poziv.
DetaljnijeUkoliko dobijete uznemiravajuće pozive, u bilo kojoj od naših poslovnica možete da aktivirajte uslugu Zlonamerni poziv.
DetaljnijeIdentifikacija poziva vam omogućava da, pre odgovora na poziv, na displeju svog telefona vidite broj sa kojeg je poziv upućen. Dovoljno je da imate fiksni telefon koji podržava ovu veoma praktičnu uslugu, a to su svi telefoni novijeg datuma.
Kada broj telefona osobe koja vas poziva pripada analognoj centrali ili ukoliko je ta osoba aktivirala uslugu zabrane identifikacije poziva, na ekranu vašeg telefona neće se prikazati broj osobe koja vas poziva. Pored toga, dešava se i da pojedine države iz sigurnosnih razloga ne dopuštaju prikazivanje broja sa kojeg je poziv upućen.
Za korišćenje ove usluge možete se prijaviti u našim poslovnicama, pozivom na broj 0800 100 100 ili slanjem mejla na info@telekom.rs. Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Ova usluga radi bez ograničenja sa svim ostalim dodatnim uslugama.
Svaki preusmereni poziv na koji je odgovoreno naplaćuje se po istoj ceni kao kada taj broj pozivate sa vašeg fiksnog broja.
Pozivalac telefonskog broja plaća poziv do pozvanog broja, dok vi, kao korisnik usluge Preusmeravanje dolaznih poziva, plaćate poziv od broja na kome je aktivirana usluga, do broja (fiksnog/mobilnog) na koji ste preusmerili poziv, prema važećem cenovniku. Za korišćenje usluge naplaćuje se mesečna naknada.
Na raspolaganju su vam tri opcije za preusmeravanje dolaznih poziva:
• Bezuslovno preusmeravanje svih dolaznih poziva
• Preusmeravanje dolaznog poziva u slučaju da vam je linija zauzeta
• Preusmeravanje dolaznog poziva ukoliko ne možete ili ne želite da odgovorite na poziv
Za korišćenje ove usluge možete se prijaviti u nekoj od naših poslovnica.
Ukoliko iz bilo kog razloga ne želite da primate pozive, na raspolaganju vam je usluga Odbijanje dolaznih poziva. Ova usluga pruža vam mogućnost da nesmetano uspostavljate odlazne pozive, dok će svi dolazni pozivi ka vašem broju telefona biti onemogućeni.
Ova usluga radi bez ograničenja sa svim ostalim dodatnim uslugama.
Uslugu Odbijanje dolaznih poziva možete aktivirati i deaktivirati u nekoj od naših poslovnica, prema važećem cenovniku.
Usluga Ne smetaj pruža vam mogućnost da sve dolazne pozive preusmerite na govorni automat Telekoma Srbija, a korisnik koji vam je uputio poziv dobiće obaveštenje da trenutno ne možete da odgovorite na poziv.
Za korišćenje ove usluge možete se prijaviti u nekoj od naših poslovnica. Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Odlazne pozive možete nesmetano da obavljate.
Ova usluga radi bez ograničenja sa svim ostalim dodatnim uslugama.
Uputstvo možete pogledati ovde.
Poziv na čekanju je usluga koja vam omogućava da tokom telefonskog razgovora dobijete obaveštenje, u vidu zvučnog signala, da vam je upućen novi poziv. Možete da odgovorite na novi poziv, uz zadržavanje trenutnog poziva ili da prekinete započeti poziv i odgovorite na novi poziv.
Za korišćenje ove usluge možete se prijaviti u našim poslovnicama, pozivom na broj 0800 100 100 ili slanjem mejla na info@telekom.rs. Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Uputstvo možete pogledati ovde.
Ukoliko dobijete uznemiravajuće pozive, u bilo kojoj od naših poslovnica možete da aktivirajte uslugu Zlonamerni poziv. Ova usluga omogućava identifikovanje eventualnih zlonamernih poziva koji su upućeni na vaš broj.
U zavisnosti od tehničkih karakteristika telefonske centrale, postoje dva načina beleženja zlonamernih poziva:
• beleže se pozivi na koje je pretplatnik odgovorio (pritiskom na taster FLASH u toku trajanja poziva),
• beleže se svi pozivi prema pretplatniku bez obzira da li je odgovorio na njih ili ne.
Usluga je besplatna.
Govorna pošta je vaša virtuelna telefonska sekretarica. U slučaju da ne možete da odgovorite na poziv ili vam je linija zauzeta, poziv koji je upućen na vaš fiksni broj biće preusmeren na sistem govorne pošte, a osoba koja vam je uputila poziv, ukoliko to želi, može da vam ostavi govornu poruku. Pored govornih poruka, moguće je ostaviti i faks poruke.
Preduslov za korišćenje ove usluge je da posedujete telefonski uređaj sa tonskim biranjem.
Za korišćenje usluge Govorna pošta možete se prijaviti pozivom na 0800 100 100, u nekoj od naših poslovnica, ili možete da pošaljite mejl na info@telekom.rs.
Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Ukoliko ne želite da se sa vašeg fiksnog broja obavljaju pozivi ka npr. međunarodnim brojevima, mobinim brojevima ili servisima sa dodatom vrednošću (kao što su nagradne igre, glasanja i sl.), na raspolaganju vam je usluga Ograničavanje odlaznih poziva.
DetaljnijePoziv bez biranja je usluga posebno korisna za porodice koje imaju starije članove domaćinstva ili decu jer omogućava automatsko uspostavljanje poziva ka unapred određenom telefonskom broju već samim podizanjem slušalice (ukoliko se u roku od 5 sekundi ne započne biranje nekog broja).
DetaljnijeKonferencijska veza vam omogućava da telefonski razgovor obavljate sa dva sagovornika istovremeno.
DetaljnijeUkoliko ne želite da se sa vašeg fiksnog broja obavljaju pozivi ka npr. međunarodnim brojevima, mobinim brojevima ili servisima sa dodatom vrednošću (kao što su nagradne igre, glasanja i sl.), na raspolaganju vam je usluga Ograničavanje odlaznih poziva.
Postoje dve varijante ove usluge: Ograničavanje odlaznih poziva pod kontrolom korisnika i Ograničavanje odlaznih poziva pod kontrolom operatora.
Zahtev za korišćenje ove usluge možete podneti u nekoj od mts poslovnica.
Usluga je besplatna.
Uputstvo možete pogledati ovde.
Poziv bez biranja je usluga posebno korisna za porodice koje imaju starije članove domaćinstva ili decu jer omogućava automatsko uspostavljanje poziva ka unapred određenom telefonskom broju već samim podizanjem slušalice (ukoliko se u roku od 5 sekundi ne započne biranje nekog broja).
Zahtev za korišćenje ove usluge možete podneti u nekoj od naših poslovnica.
Uputstvo možete pogledati ovde.
Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku
Konferencijska veza vam omogućava da telefonski razgovor obavljate sa dva sagovornika istovremeno. Tokom razgovora možete prelaziti iz jedne veze u drugu a moguća je i uspostava veze sva tri sagovornika istovremeno. U ovakav razgovor možete uključiti sagovornike i iz mobilne i iz fiksne mreže. Mesečna naknada za uslugu Konferencijska veza sa tri učesnika se naplaćuje po važećem cenovniku.
Za uslugu Konferencijska veza možete se prijaviti na 0800 100 100, slanjem mejla na info@telekom.rs ili u nekoj od naših poslovnica.
Ukoliko korisnik ima aktiviranu uslugu Poziv na čekanju i ima aktiviranu konferencijsku vezu sa tri učesnika, četvrti korisnik koji ga poziva neće biti stavljen na čekanje već će dobiti ton zauzeća, a prvi, pozvani korisnik, neće dobiti indikaciju drugog poziva.
Ukoliko korisnik ima dodeljenu uslugu Zlonamerni poziv koja se aktivira pritiskom na FLASH, on korisnika sa kojim je u konverzaciji ne može staviti na čekanje da bi uputio ili primio novi poziv.
Ukoliko treći učesnik ima aktivirano preusmeravanje, poziv upućen njemu će biti odbijen, a pozivajući korisnik će dobiti ton zauzeća.
Da biste bili u mogućnosti da koristite video poziv morate omogućiti "pop up" za ovu stranicu.
Kupite uređaj, odaberite tarifu/paket, obnovite ugovor. Pozovite 0800 100 150.
Posetite naša prodajna mesta i saznajte sve što vas interesuje.
Proverite da li već postoji odgovor na vaše pitanje.
U cilju unapređenja komunikacije i vašeg korisničkog iskustva, pozivamo vas da nas kontaktirate.
Tu smo za vas 24 časa dnevno! Pozovite 0800 100 100.