- Naslovna >
- Fiksna >
- Usluge >
- Dodatne usluge
Saznaj ko zove pre nego što kažeš "Halo". Uz ovu uslugu, na displeju svog telefona videćeš broj sa kog te neko poziva.
Ako nisi kod kuće, ili iz nekog razloga ne možeš da se javiš, uz ovu uslugu možeš da preusmeriš dolazni poziv na neki drugi, unapred definisani broj.
Preusmeri sve dolazne pozive na govornu poštu, a onaj ko te zove dobiće obaveštenje da trenutno ne možeš da odgovoriš na poziv.
Tokom telefonskog razgovora dobićeš zvučno obaveštenje da imaš novi poziv.
Ukoliko dobijaš uznemiravajuće pozive, svrati u najbližu poslovnicu i aktiviraj uslugu Zlonamerni poziv.
Kada ti je linija zauzeta ili jednostavno ne želiš da se javiš, poziv će biti preusmeren na govornu poštu.
Identifikacija poziva omogućava da, pre odgovora na poziv, na displeju svog telefona vidiš broj sa kojeg je poziv upućen. Dovoljno je da imaš fiksni telefon koji podržava ovu veoma praktičnu uslugu, a to su svi telefoni novijeg datuma.
Kada broj telefona osobe koja te poziva pripada analognoj centrali ili ukoliko je ta osoba aktivirala uslugu zabrane identifikacije poziva, na ekranu tvog telefona neće se prikazati broj osobe koja te poziva. Pored toga, dešava se i da pojedine države iz sigurnosnih razloga ne dopuštaju prikazivanje broja sa kojeg je poziv upućen.
Za korišćenje ove usluge se možeš prijaviti u našim poslovnicama, pozivom na broj 0800 100 100 ili slanjem mejla na info@telekom.rs. Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Ova usluga radi bez ograničenja sa svim ostalim dodatnim uslugama.
Svaki preusmereni poziv na koji je odgovoreno naplaćuje se po istoj ceni kao kada taj broj pozivaš sa svog fiksnog broja.
Pozivalac telefonskog broja plaća poziv do pozvanog broja, dok korisnik usluge Preusmeravanje dolaznih poziva, plaća poziv od broja na kome je aktivirana usluga, do broja (fiksnog/mobilnog) na koji je preusmeren poziv, prema važećem cenovniku. Za korišćenje usluge naplaćuje se mesečna naknada.
Na raspolaganju su tri opcije za preusmeravanje dolaznih poziva:
• Bezuslovno preusmeravanje svih dolaznih poziva
• Preusmeravanje dolaznog poziva u slučaju da je linija zauzeta
• Preusmeravanje dolaznog poziva ukoliko ne možeš ili ne želiš da odgovoriš na poziv
Prijava za korišćenje ove usluge se može izvršiti u nekoj od naših poslovnica.
Ukoliko iz bilo kog razloga ne želiš da primaš pozive, na raspolaganju je usluga Odbijanje dolaznih poziva. Ova usluga pruža mogućnost da nesmetano uspostavlja odlazne pozive, dok će svi dolazni pozivi ka tvom broju telefona biti onemogućeni.
Ova usluga radi bez ograničenja sa svim ostalim dodatnim uslugama.
Uslugu Odbijanje dolaznih se može aktivirati i deaktivirati u nekoj od naših poslovnica, prema važećem cenovniku.
Usluga Ne smetaj pruža mogućnost da sve dolazne pozive preusmeriš na govorni automat Telekoma Srbija, a korisnik koji je uputio poziv dobiće obaveštenje da trenutno ne možeš da odgovoriš na poziv.
Za korišćenje ove usluge prijava se može izvršiti u od naših poslovnica. Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Odlazne pozive možeš nesmetano da obavljaš.
Ova usluga radi bez ograničenja sa svim ostalim dodatnim uslugama.
Uputstvo možeš pogledati ovde.
Poziv na čekanju je usluga koja omogućava da tokom telefonskog razgovora dobiješ obaveštenje, u vidu zvučnog signala, da ti je upućen novi poziv. Možeš da odgovoriš na novi poziv, uz zadržavanje trenutnog poziva ili da prekineš započeti poziv i odgovoriš na novi poziv.
Za korišćenje ove usluge možeš se prijaviti u našim poslovnicama, pozivom na broj 0800 100 100 ili slanjem mejla na info@telekom.rs. Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Uputstvo možeš pogledati ovde.
Ukoliko dobijaš uznemiravajuće pozive, u bilo kojoj od naših poslovnica možeš da aktiviraš uslugu Zlonamerni poziv. Ova usluga omogućava identifikovanje eventualnih zlonamernih poziva koji su upućeni na tvoj broj.
U zavisnosti od tehničkih karakteristika telefonske centrale, postoje dva načina beleženja zlonamernih poziva:
• beleže se pozivi na koje je pretplatnik odgovorio (pritiskom na taster FLASH u toku trajanja poziva),
• beleže se svi pozivi prema pretplatniku bez obzira da li je odgovorio na njih ili ne.
Usluga je besplatna.
Govorna pošta je tvoja virtuelna telefonska sekretarica. U slučaju da ne možeš da odgovoriš na poziv ili ti je linija zauzeta, poziv koji je upućen na tvoj fiksni broj biće preusmeren na sistem govorne pošte, a osoba koja ti je uputila poziv, ukoliko to želi, može da ostavi govornu poruku. Pored govornih poruka, moguće je ostaviti i faks poruke.
Preduslov za korišćenje ove usluge je da poseduješ telefonski uređaj sa tonskim biranjem.
Za korišćenje usluge Govorna pošta možeš se prijaviti pozivom na 0800 100 100, u nekoj od naših poslovnica, ili možeš da pošalješ mejl na info@telekom.rs.
Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku.
Aktiviraj ovu uslugu ako želiš da ograničiš određene vrste poziva sa svog fiksnog broja.
Ova usluga ti omogućava automatsko uspostavljanje poziva ka unapred određenom telefonskom broju, već samim podizanjem slušalice.
Konferencijska veza ti omogućava da telefonski razgovor obavljaš sa dva sagovornika istovremeno.
Ukoliko ne želiš da se sa tvog fiksnog broja obavljaju pozivi ka npr. međunarodnim brojevima, mobinim brojevima ili servisima sa dodatom vrednošću (kao što su nagradne igre, glasanja i sl.), na raspolaganju je usluga Ograničavanje odlaznih poziva.
Postoje dve varijante ove usluge: Ograničavanje odlaznih poziva pod kontrolom korisnika i Ograničavanje odlaznih poziva pod kontrolom operatora.
Zahtev za korišćenje ove usluge možeš podneti u nekoj od mts poslovnica.
Usluga je besplatna.
Uputstvo možeš pogledati ovde.
Poziv bez biranja je usluga posebno korisna za porodice koje imaju starije članove domaćinstva ili decu jer omogućava automatsko uspostavljanje poziva ka unapred određenom telefonskom broju već samim podizanjem slušalice (ukoliko se u roku od 5 sekundi ne započne biranje nekog broja).
Zahtev za korišćenje ove usluge se može podneti u nekoj od naših poslovnica.
Uputstvo možeš pogledati ovde.
Usluga se naplaćuje prema važećem cenovniku
Konferencijska veza omogućava da telefonski razgovor obavljaš sa dva sagovornika istovremeno. Tokom razgovora možeš prelaziti iz jedne veze u drugu a moguća je i uspostava veze sva tri sagovornika istovremeno. U ovakav razgovor možeš uključiti sagovornike i iz mobilne i iz fiksne mreže. Mesečna naknada za uslugu Konferencijska veza sa tri učesnika se naplaćuje po važećem cenovniku.
Za uslugu Konferencijska veza možeš se prijaviti na 0800 100 100, slanjem mejla na info@telekom.rs ili u nekoj od naših poslovnica.
Ukoliko korisnik ima aktiviranu uslugu Poziv na čekanju i ima aktiviranu konferencijsku vezu sa tri učesnika, četvrti korisnik koji ga poziva neće biti stavljen na čekanje već će dobiti ton zauzeća, a prvi, pozvani korisnik, neće dobiti indikaciju drugog poziva.
Ukoliko korisnik ima dodeljenu uslugu Zlonamerni poziv koja se aktivira pritiskom na FLASH, on korisnika sa kojim je u konverzaciji ne može staviti na čekanje da bi uputio ili primio novi poziv.
Ukoliko treći učesnik ima aktivirano preusmeravanje, poziv upućen njemu će biti odbijen, a pozivajući korisnik će dobiti ton zauzeća.
Da biste bili u mogućnosti da koristite video poziv morate omogućiti "pop up" za ovu stranicu.
Pozovi nas
Kupi uređaj, odaberi tarifu/paket, obnovi
ugovor. Pozovi 0800 100 150.
Poslovnice
Poseti naša prodajna mesta
i saznaj sve što te interesuje.
Česta pitanja
Proveri da li već postoji odgovor
na tvoje pitanje.
Pitaj nas
Kontaktiraj nas i
reši svaku nedoumicu.
Kontakt centar
Tu smo za tebe 24/7.
Pozovi 0800 100 100.