Pratite sjajne radio i TV kanale i uživajte u vrhunskom kvalitetu slike i zvuka direktno sa svog uređaja - mobilnog telefona, računara, tableta, laptopa, Smart ili Android TV-a.
Gledajte MOVE TV sadržaje bilo kada i bilo gde!
Usluga MOVE vam omogućava da uživate u sjajnim TV i video sadržajima, bilo kada i bilo gde. Uz MOVE možete da gledate najpopularnije TV kanale i video sadržaje direktno sa svog uređaja – bilo da je to mobilni telefon, tablet, računar, Smart ili Android TV.
Da biste koristili MOVE uslugu, potrebno je da imate aktivnu bilo koju uslugu iz portfolija Telekoma Srbija, isključujući pripejd uslugu. MOVE vam omogućava pristup TV i video sadržaju bez bilo kakvih ograničenja, bez potrebe za STB uređajem i drugom fizičkom opremom. Jedino što vam je potrebno je internet konekcija.
Kako da kupite MOVE?
Osnovni MOVE paket možete da kupite na način koji vam najviše odgovara:
- kontaktirajte svog menadžera prodaje,
- pošaljite zahtev na imejl mojbiznis@telekom.rs i korisnicki.biznis@telekom.rs, ili
- posetite biznis centar ili poslovnicu.
Da biste kupili MOVE potrebno je da ste mts korisnik. Broj MOVE usluga koje možete da kupite nije ograničen. Korišćenje MOVE usluge ne uključuje ugovornu obavezu.
Za korišćenje MOVE preko mts mobilne mreže internet saobraćaj je besplatan. Gledajte bez ograničenja i bez dodatnih troškova!
Dostupno širom Srbije
MOVE usluga je dostupna na teritoriji Republike Srbije. Ponesite TV sa sobom – gde god vas posao odvede! Bilo da ste u kancelariji, ili na terenu, uvek povezani, uvek informisani.
Dodatni TV i Video klub paketi
Za dodatni svet zabave – za više filmova, popularnih serija, muzičkih hitova, edukativnih i inspirativnih sadržaja - uvek možete da aktivirate Kombo TV pakete (Filmski, Muzičko – zabavni, Dečiji i Dokumentarni), Dodatne TV pakete (HBO +, Elita, Extra i Stingray Music) i Video klub pakete (TS Media, Apollon, Pickbox Now, Dorcel Club i REDLIGHT).
TS Media video klub sa preko 5. 000 naslova i 2. 000 sati hit filmova serija, dokumentaraca, muzike, podkasta i dečijih emisija možete da gledate potpuno besplatno do 15. januara 2026.Kombo TV pakete, dodatne TV pakete, video klub pakete i pojedinačne sadržaje iz video kluba možete da kupite samo ukoliko imate aktiviran Osnovni MOVE paket.
Kupovinu navedenih dodatnih TV sadržaja možeš da izvršite:
- kontaktirajte svog menadžera prodaje,
- slanjem zahteva na imejl mojbiznis@telekom.rs i korisnicki.biznis@telekom.rs ili
- dolaskom u biznis centar /poslovnicu.
Inicijalni PIN za kupovinu je 1234.
Telekom Srbija zadržava pravo izmene ponude kanala u okviru paketa.
Cenovnik
Način plaćanja
Naplata Osnovnog MOVE paketa, Kombo TV paketa, Dodatnih TV paketa, video klub paketa i pojedinačnih sadržaja iz video kluba vrši se zaduženjem vašeg zbirnog računa.
Tokom meseca aktivacije MOVE paket i dodatni paketi se naplaćuju proporcionalno broju dana u mesecu aktivacije i paketi se automatski obnavljaju. U slučaju kupovine pojedinačnog naslova iz Video kluba, bindž serije ili dodatnog jednokratnog paketa, naplata celokupnog iznosa vrši se u mesecu kupovine.
Licence za korišćenje
Kupovinom MOVE paketa dobijate dve licence za korišćenje usluge:
- 1 licencu za mobilne uređaje (za korišćenje na mobilnom telefonu, tabletu i računaru),
- 1 licencu za Smart TV uređaje (za korišćenje na Smart i Android TV uređaju).
TV sadržaj možete istovremeno da gledate na dva uređaja. MOVE mobilnu aplikaciju možete da preuzmete sa App Store, Google Play i App Gallery.
Operativni sistemi na kojima je MOVE aplikacija dostupna
MOVE aplikacija je dostupna je na:
- Android (7.0 i više) i iOS (15 i više) operativnom sistemu,
- na internet pretraživačima – najčešće korišćeni na računarima: Firefox (na Windows, Mac i Linux OS), Chrome (na Windows, Mac i Linux OS), Edge (na Windows OS) i Safari (na Mac OS).
MOVE aplikacija je dostupna na Android (9.0 i više), Samsung TV uređajima (TizenOS 5.0 i više), LG TV uređajima (WebOS 4.0 i više), Hisense TV (Vidaa OS 6.0 i više) i Titan OS TV uređajima.
Upravljanje uređajima
Uređajima možete da upravljate potpuno samostalno:
- putem MOVE mobilne aplikacije (Android i iOS),
- putem MOVE veb portala i
- putem MOVE aplikacije na vašem televizoru.
Deaktivacija
Deaktivaciju usluge MOVE i dodatnih TV paketa možete da izvršite:
- kontaktiranjem svog menadžera prodaje,
- slanjem zahteva na imejl mojbiznis@telekom.rs i korisnicki.biznis@telekom.rs ili
- dolaskom u biznis centar /poslovnicu.
Kod deaktivacije osnovnog i dodatnih paketa, naplaćuje se pun iznos naknade za mesec u kome je izvršena deaktivacija. Sadržaj otkazanog dodatnog paketa vam je dostupan do kraja meseca u kome je izvršena deaktivacija.
Ako deaktivirate MOVE uslugu, automatski će biti deaktivirani i svi kupljeni Kombo TV paketi, Dodatni TV paketi, Video klub paketi, kao i pojedinačni sadržaji iz video kluba. Biće vam naplaćen pun iznos naknade za taj mesec, a TV sadržaj će vam biti dostupni do kraja meseca u kome je deaktiviran MOVE.
Pojedinačni sadržaji iz video kluba i serije u okviru video kluba BINDŽUJ se automatski deaktiviraju nakon isteka perioda trajanja.