Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

5 razloga da osiguraš svoj uređaj

  • 1 od 3 osobe polomi svoj telefon u prvoj godini upotrebe

    1 od 3 osobe polomi svoj telefon u prvoj godini upotrebe

    1 od 3 osobe polomi svoj telefon u prvoj godini upotrebe

  • 2 telefona bude ukradeno svake sekunde

    2 telefona bude ukradeno svake sekunde

    2 telefona bude ukradeno svake sekunde

  • Popravka kod neovlašćenog servisera je rizična i skupa

    Popravka kod neovlašćenog servisera je rizična i skupa

    Popravka kod neovlašćenog servisera je rizična i skupa

  • Garancija ne pokriva sve štete

    Garancija ne pokriva sve štete

    Garancija ne pokriva sve štete

  • Mir je neprocenjiv

    Mir je neprocenjiv

    Mir je neprocenjiv

Dodatne informacije

  • Kako da osiguraš telefon

    Brzo i jednostavno na prodajnim mestima mts-a, pozivom na broj 0800100150 ili onlajn (prilikom kupovine uređaja):

    • izaberi telefon,
    • izaberi postpejd tarifu koja ti najviše odgovara,
    • ugovori osiguranje,
    • plaćaj mesečno uz račun za mts usluge.

    Osigurani rizici:

    • Fizički nastala oštećenja
    • Oštećenja usled dejstva tečnosti
    • Provalna krađa i razbojništvo
    • Neovlašćeno korišćenje uređaja

    Telefoni iz mts ponude su osigurani od strane Dunav osiguranja u skladu sa važećim „Posebnim uslovima za kombinovano osiguranje mobilnih telefona i drugih mobilnih uređaja“ Dunav osiguranja.
    Predmet osiguranja može biti isključivo nov mobilni uređaj koji je ugovoren i kupljen u mts-u, a osiguranje mora da se uskladi sa trajanjem ugovora postpejd tarife uz koju je uzet mobilni telefon. Osiguranje ne može trajati duže od 24 meseca.

    Uređaj se može popraviti, ili biti zamenjen za novi po osnovu osiguranja i ne može se vratiti novac u njegovoj vrednosti.
    Učešće u nastaloj šteti kod osiguranog slučaja korisnik plaća prilikom svake popravke uređaja.
    Osiguranje počinje istog trenutka kada se potvrdi posao ugovaranja osiguranja, a korisniku se za taj mesec fakturiše pun iznos mesečne premije. Takođe, u slučaju raskida polise osiguranja korisniku se fakturiše pun iznos mesečne premije, a korisnik ostvaruje pravo na osiguranje uređaja za ceo mesec u kome je došlo do raskida osiguranja.

    Kompanija Dunav osiguranje je u saradnji sa Allianz Partners i Triglav osiguranjem razvila nov proizvod – osiguranje mobilnih telefona.
    Za više informacija pozovi call centar Dunav osiguranja 0800 130 147

  • Kako da prijaviš štetu

    Prijavi nastanak štetnog događaja u roku od tri dana, od ponedeljka do petka, u periodu od 9 do 18 časova, na sledeće načine:

Mesečna premija

Maloprodajna cena uređaja u RSDMesečna premija u RSDUčešće u šteti EUR
do 19.360Maloprodajna cena uređaja do 19.360 RSD178,5030
do 38.720Maloprodajna cena uređaja do 38.720 RSD340,2045
do 76.230Maloprodajna cena uređaja do 76.230 RSD648,9060
do 145.200Maloprodajna cena uređaja do 145.200 RSD798,0095
do 193.500Maloprodajna cena uređaja do 193.500 RSD1.029,00140
do 302.500Maloprodajna cena uređaja do 302.500 RSD1.029,00235
do 363.000Maloprodajna cena uređaja do 363.000 RSD1.029,00400