mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

REGISTRACIJA

Nakon što stavite Data Sim karticu u telefon ili MiFi ruter, potrebno je da izvršite registraciju. Registracija Data Sim kartice Putuj Evropom se vrši u mts poslovnicama.

DOPUNA

PROVERA STANJA

U Mein MTEL aplikaciji u svakom trenutku možete proveriti svoju potrošnju, stanje na računu i ponudu dodatnih tarifnih paketa. Stanje na računu vaše kartice možete da proverite i pozivanjem koda *100#

KORISNIČKA PODRŠKA

Za dodatnu pomoć pozovite Korisnički centar na broj
+381 11 6357 999 ili pošaljite mejl na europatravel@mtel.at

Česta pitanja

Proverite da li već postoji odgovor na vaše pitanje.

Pitajte nas

Pošaljite nam e-poštu na Korisničku podršku

Kontakt centar

Pozovite 0800 100 100. Tu smo za vas 24 časa dnevno!

Poslovnice

Posetite naša prodajna mesta i saznajte sve što vas interesuje.