Ukoliko ste naišli na problem u funkcionisanju fiksne telefonske linije, molimo Vas da pratite dalja pitanja i uputstva. Pitanja su osmišljena tako da Vam pomognu da problem rešite samostalno ili da nam uputite pitanje/prijavite smetnju. Izaberite pozivni broj iz padajućeg menija, unesite mts fiksni broj za koji proveravate smetnju i kliknite na „Dalje“ za nastavak.
Ukoliko ste naišli na problem u funkcionisanju mobilne linije, molimo Vas da pratite dalja pitanja i uputstva. Pitanja su osmišljena tako da Vam pomognu da problem rešite samostalno ili da nam uputite pitanje/prijavite smetnju. Izaberite pozivni broj iz padajućeg menija, unesite mts mobilni broj za koji proveravate smetnju i kliknite na „Dalje“ za nastavak.
Ukoliko ste naišli na problem u funkcionisanju internet usluge, molimo Vas da pratite dalja pitanja i uputstva. Pitanja su osmišljena tako da Vam pomognu da problem rešite samostalno ili da nam uputite pitanje/prijavite smetnju. Izaberite pozivni broj iz padajućeg menija, unesite mts fiksni broj za koji proveravate smetnju i kliknite na „Dalje“ za nastavak.
Ukoliko ste naišli na problem u funkcionisanju iris TV usluge, molimo Vas da pratite dalja pitanja i uputstva. Pitanja su osmišljena tako da Vam pomognu da problem rešite samostalno ili da nam uputite pitanje/prijavite smetnju. Izaberite pozivni broj iz padajućeg menija, unesite mts fiksni broj za koji proveravate smetnju i kliknite na „Dalje“ za nastavak.
Ukoliko ste naišli na problem u funkcionisanju mobilne linije, molimo Vas da pratite dalja pitanja i uputstva. Pitanja su osmišljena tako da Vam pomognu da problem rešite samostalno ili da nam uputite pitanje/prijavite smetnju. Izaberite pozivni broj iz padajućeg menija, unesite mts mobilni broj za koji proveravate smetnju i kliknite na „Dalje“ za nastavak.
Dobro došli na mts stranicu! Da li Vam je potrebna pomoć?
Molimo Vas da potvrdite ukoliko želite da aktivirate video poziv.
Ukoliko ste naišli na problem u funkcionisanju linije, molimo Vas da pratite dalja pitanja i uputstva. Pitanja su osmišljena tako da Vam pomognu da problem rešite samostalno ili da nam uputite pitanje/ prijavite smetnju. Unesite mts broj za koji proveravate smetnju i kliknite na „Proveri“ za nastavak.
Identifikacija korisnika
Neophodno je da pronađemo Vašu m:SAT tv uslugu u sistemu. To je moguće na dva načina: Po broju telefona, ukoliko na svom imenu imate i neki broj (mobilni ili fiksni) registrovan u našem sistemu ili po šifri korisnika. Odaberite jedan od dva načina za nastavak procesa: