Ukoliko ste naišli na problem u funkcionisanju usluge, pokušajte da samostalno pronađete rešenje uz pomoć odgovora na pitanja.
Promena postpejd tarife
Da li mogu da promenim postpejd tarifu u toku trajanja ugovorne obaveze? Da li mogu da pređem na nižu tarifu od one koju imam u toku trajanja ugovorne obaveze? Koliko često mogu da menjam tarifu u toku meseca? Posle koliko vremena mi je aktivirana nova tarifa? Koliko se naplaćuje promena tarife? Ukoliko promenim tarifu, šta se dešava sa preostalim saobraćajem iz stare tarife? DetaljnijePripejd
Kako da aktiviram pripejd karticu? Kako da registrujem svoj pripejd broj? Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice? Da li mogu ponovo da aktiviram isteklu pripejd karticu? Šta se dešava ukoliko pripejd kredit ne dopunim u predviđenom roku? Na koje sve načine mogu da dopunim kredit? DetaljnijeRoming
Izmene u cenama roming saobraćaja u regionu Zapadnog Balkana Da li mogu da koristim mobilni telefon u avionu? Kako da izaberem mrežu u romingu? Kako da proverim stanje računa dok sam u romingu? Da li mogu da pozivam info servise iz rominga? Da li se naplaćuje primanje SMS poruka u romingu? Na koje usluge treba obratiti pažnju da ne bi došlo do povećane potrošnje u romingu? DetaljnijeMobilni internet
Šta je to Mobilni Net paket? Koje su brzine pristupa internetu u mobilnoj mts mreži? Da li su za instalaciju modema potrebni dodatni programi? Da li mogu da koristim mts internet modem na kućnom računaru? Na kojim Windows operativnim sistemima mogu da koristim mts USB modem? Mogu li da kupim modem bez ugovorne obaveze ili računa? Detaljnije