Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Dodatne informacije

  • Započni prenos broja u mts mrežu

    Zahtev za prenos broja u mts mrežu možeš da podneseš onlajn ili u bilo kojoj mts poslovnici.
    Usluga prenosa broja u mts mrežu se ne naplaćuje.
    Nakon podnošenja zahteva za prenos broja u mts mrežu, dobićeš zahtev za prenos broja u mts mrežu, ugovor o usluzi i mts SIM karticu. Proces prenosa broja u mts mrežu započinje nakon podnošenja zahteva, odnosno prijema potpisanog zahteva za prenos broja u mts mrežu i potpisanog primerka ugovora (ukoliko je zahtev podnet onlajn).
    Ukoliko si registrovani pripejd korisnik, potrebno je da priložiš na uvid važeći lični dokument. Ukoliko nisi registrovani pripejd korisnik, potrebno je da kod sebe imaš važeći lični dokument, PUK kod i ICCID tvoje SIM kartice.

  • Podnesi zahtev

    Ukoliko podneseš zahtev radnim danom do 18:00 časova, smatra se da je zahtev podnet tog dana, dok se zahtev podnet nakon 18.00 časova, evidentira kao zahtev podnet narednog radnog dana.
    Zahtev za prenos broja ujedno se smatra i zahtevom korisnika za raskid pretplatničkog odnosa sa operatorom davaocem broja. Ugovor se smatra raskinutim od trenutka isključenja broja iz mreže operatora davaoca broja.

    Šta je bitno za prelazak u mts mrežu?

    • da si korisnik mreže drugog operatora najmanje 2 (dva) meseca,
    • ukoliko si postpejd korisnik moraš izmiriti sva dugovanja prema prethodnom operatoru, uključujući i obaveze iz ugovora,
    • za maloletna lica zahtev podnosi roditelj ili staratelj.

    Ukoliko zahtev za prelazak u mts mrežu bude odobren, dobijaš SMS obaveštenje o odobrenom prenosu broja i datumu prenosa. Do tada možeš da koristiš svoju staru karticu na uobičajeni način. Aktivacijom nove mts kartice, nastavljaš da koristiš broj na koji si navikao/la, sada u novoj mreži.

  • Razlozi za odbijanje tvog zahteva

    Tvoj zahtev za prenos broja može biti odbijen iz sledećih razloga:

    • zahtev je podnelo neovlašćeno lice,
    • zahtev sadrži netačne podatke ili je nepotpun,
    • zahtev podneo neregistrovan pripejd korisnk,
    • korisnik nije izmirio sva dugovanja prema prethodnom operatoru i obaveze iz pretplatničkog ugovora, uključujući i one nastale usled prevremenog raskida ugovora,
    • broj je već u postupku prenosa ili je od poslednjeg prenosa broja proteklo manje od 2 (dva) meseca,
    • broj se koristi u mreži davaoca manje od 2 (dva) meseca,
    • broj je nepostojeći ili je privremeno, odnosno trajno isključen,
    • broj koji korisnik želi da prenese pripada vezanoj seriji brojeva ili korisničkoj grupi brojeva drugog operatora.

    U slučaju da tvoj zahtev bude odbijen, dobićeš SMS obaveštenje sa obrazloženjem.
    Ukoliko su ti potrebne dodatne informacije i pojašnjenja, pozovi 0800 100 100.

  • Obaveze prema prethodnom operatoru

    Sav saobraćaj koji je obavljen sa stare kartice, do trenutka aktivacije nove mts kartice, plaća se prethodnom operatoru. Korisnik je dužan da izmiri sve obaveze plaćanja usluga koje je koristio do trenutka prenosa broja iz jedne mreže u drugu.
    Ukoliko se utvrdi da korisnik nije izmirio svoje obaveze prema prethodnom operatoru, Telekom Srbija je dužan da pokrene postupak suspenzije broja na 30 dana (isključenje odlaznih poziva, izuzev poziva ka hitnim službama), a ukoliko i nakon ovog perioda obaveze ne budu izmirene, i da trajno isključi broj.