Ukoliko podneseš zahtev radnim danom do 18:00 časova, smatra se da je zahtev podnet tog dana, dok se zahtev podnet nakon 18.00 časova, evidentira kao zahtev podnet narednog radnog dana.
Zahtev za prenos broja ujedno se smatra i zahtevom korisnika za raskid pretplatničkog odnosa sa operatorom davaocem broja. Ugovor se smatra raskinutim od trenutka isključenja broja iz mreže operatora davaoca broja.
Šta je bitno za prelazak u mts mrežu?
- da si korisnik mreže drugog operatora najmanje 2 (dva) meseca,
- ukoliko si postpejd korisnik moraš izmiriti sva dugovanja prema prethodnom operatoru, uključujući i obaveze iz ugovora,
- za maloletna lica zahtev podnosi roditelj ili staratelj.
Ukoliko zahtev za prelazak u mts mrežu bude odobren, dobijaš SMS obaveštenje o odobrenom prenosu broja i datumu prenosa. Do tada možeš da koristiš svoju staru karticu na uobičajeni način. Aktivacijom nove mts kartice, nastavljaš da koristiš broj na koji si navikao/la, sada u novoj mreži.