Izaberite brz i pouzdan mts internet po veoma povoljnoj ceni.
Usluga prenosa broja u mts mrežu se ne naplaćuje. Nakon podnošenja zahteva za prenos broja u mts mrežu, dostavićemo Vam na kućnu adresu zahtev za prenos broja u mts mrežu, ugovor o usluzi i mts SIM karticu. Proces prenosa broja u mts mrežu započinje nakon prispeća potpisanog zahteva za prenos broja u mts mrežu i potpisanog primerka ugovora.
Zahtev za prenos broja se ujedno smatra i zahtevom pretplatnika (korisnika) za raskid pretplatničkog odnosa sa operatorom davaocem broja. Ugovor se raskida trenutkom isključenja broja iz mreže operatora davaoca broja.
Zahtev za prenos broja u mts mrežu možete podneti u bilo kojoj mts poslovnici.
Zahtev za prenos broja može se podneti, sa tačno određenim datumom, najviše 30 dana unapred. Ukoliko zahtev podnesete radnim danom (ponedeljak-subota) do 18.00 časova smatraće se da je zahtev podnet tog dana, dok će zahtev podnet nakon 18.00 časova biti evidentiran kao zahtev podnet narednog radnog dana.
Ukoliko ste registrovani pripejd korisnik, potrebno je da date na uvid važeći lični dokument. Ukoliko niste registrovani pripejd korisnik, potrebno je da kod sebe imate važeći lični dokument, PUK kod i ICCID Vaše SIM kartice.
U slučaju da vaš zahtev za prelazak u mts mrežu bude odobren, u roku od jednog radnog dana od podnošenja zahteva dobićete SMS obaveštenje o odobrenom prenosu broja i datumu prenosa. Do tada možete da koristite svoju staru karticu na uobičajeni način. Aktivacijom nove mts kartice možete da nastavite da koristite broj na koji ste navikli, sada u novoj mreži.
Da biste prešli u mts mrežu iz mobilne mreže drugog operatora, potrebno je da ispunjavate nekoliko osnovnih uslova:
• da ste korisnik mreže drugog operatora najmanje 2(dva) meseca,
• ukoliko ste postpejd korisnik morate izmiriti sva dugovanja prema prethodnom operatoru, uključujući i obaveze iz ugovora,
• za maloletna lica zahtev podnosi roditelj ili staratelj.
Vaš zahtev za prenos broja može biti odbijen iz sledećih razloga:
• zahtev je podnelo neovlašćeno lice,
• zahtev sadrži netačne podatke ili je nepotpun,
• zahtev podneo neregistrovan pripejd korisnk,
• korisnik nije izmirio sva dugovanja prema prethodnom operatoru i obaveze iz pretplatničkog ugovora, uključujući i one nastale usled prevremenog raskida ugovora,
• broj je već u postupku prenosa ili je od poslednjeg prenosa broja proteklo manje od 2 (dva) meseca,
• broj se koristi u mreži davaoca manje od 2 (dva) meseca,
• broj je nepostojeći ili je privremeno, odnosno trajno isključen,
• broj koji korisnik želi da prenese pripada vezanoj seriji brojeva ili korisničkoj grupi brojeva drugog operatora
U slučaju da vaš zahtev bude odbijen, dobićete SMS obaveštenje sa obrazloženjem.
Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije i pojašnjenja pozovite 0800 100 100
*Napomena: Sav saobraćaj koji je obavljen sa stare kartice, do trenutka aktivacije nove mts kartice, plaća se prethodnom operatoru. Korisnik je dužan da izmiri sve obaveze plaćanja usluga koje je koristio do trenutka prenosa broja iz jedne mreže u drugu. Ukoliko se utvrdi da korisnik nije izmirio svoje obaveze prema prethodnom operatoru, Telekom Srbija je dužan da pokrene postupak suspenzije broja na 30 dana (isključenje odlaznih poziva, izuzev poziva ka hitnim službama), a ukoliko i nakon ovog perioda obaveze ne budu izmirene, i da trajno isključi broj.