Zašto VoLTE?

Bolji kvalitet zvuka tokom razgovora

Brže uspostavljanje veze

Korišćenje interneta i tokom razgovora

Ušteda baterije mobilnog telefona

Šta je VoLTE?

VoLTE (Voice over Long Term Evolution) je tehnologija koja omogućava glasovnu komunikaciju preko 4G (LTE) mreže.

Ko može da aktivira VoLTE?

Servis je besplatan i omogućen je postojećim i novim poslovnim korisnicima tarifa.

Kako da aktivirate VoLTE?

Pozovite vašeg menadžera prodaje, posetite najbliži Biznis centar,
pozovite 0800 123 123 ili nam pišite na mojbiznis@telekom.rs

2

Da li korišćenje VoLTE usluge preko 4G (LTE) mreže utiče na cenu razgovora, SMS poruka i interneta?

VoLTE usluga je namenjena isključivo za razgovore i ne koristi internet saobraćaj iz vašeg tarifnog paketa ili Net dodataka.

Na primer, ako imate besplatne minute i internet u okviru tarife, korišćenjem VoLTE usluge, za razgovore se koriste minuti iz paketa. U slučaju da nemate besplatne minute ili ste ih potrošili, razgovori će se tarifirati prema standardnom cenovniku za nacionalni i međunarodni saobraćaj, kao i za razgovore u 2G/3G mreži.

Uz aktivnu VoLTE uslugu, sve vrste saobraćaja i dalje se tarifiraju prema vašem tarifnom profilu i vrsti saobraćaja.

3

Da li postoje ograničenja ukoliko koristim VoLTE uslugu?

Postoje neka ograničenja prilikom korišćenja VoLTE usluge:

• Kada koristite VoLTE za razgovor i linija je zauzeta, drugi pozivalac neće primiti SMS obaveštenje kada se veza prekine, a pozvani korisnik neće dobiti SMS obaveštenje o propuštenom pozivu;

• Pozivi ka hitnim službama ostvaruju se putem 3G ili 2G mreže;

4

Šta se dešava ako zamenim uređaj koji podržava VoLTE uslugu uređajem koji ne podržava ovu funkcionalnost?

U tom slučaju, korišćenje VoLTE usluge neće biti moguće. Pozivi će se ostvarivati isključivo preko 2G i 3G mreže.

5

Šta se dešava ako pređem iz područja pokrivenog 4G (LTE) signalom u područje pokriveno samo 3G mrežom? Da li će doći do prekida razgovora?

Ne, neće doći do prekida veze. Poziv će se automatski prebaciti sa 4G na 3G mrežu u zavisnosti od dostupne pokrivenosti. Pogledajte mapu pokrivenosti.

6

Kako mogu da proverim da li je poziv VoLTE?

Da biste utvrdili da li je VoLTE poziv aktivan, obratite pažnju na sledeće indikatore, koji se mogu razlikovati u zavisnosti od uređaja:

• Prikazan logo „VoLTE“ na ekranu;

• Kada upućujete ili primate poziv, 4G logo ostaje na ekranu i ne menja se u 3G logo.

Napomena: Da biste videli sve navedene logotipe, možda ćete morati da povučete nadole sa vrha ekrana vašeg telefona.

2

Da li korišćenje VoLTE usluge preko 4G (LTE) mreže utiče na cenu razgovora, SMS poruka i interneta?

VoLTE usluga je namenjena isključivo za razgovore i ne koristi internet saobraćaj iz vašeg tarifnog paketa ili Net dodataka.

Na primer, ako imate besplatne minute i internet u okviru tarife, korišćenjem VoLTE usluge, za razgovore se koriste minuti iz paketa. U slučaju da nemate besplatne minute ili ste ih potrošili, razgovori će se tarifirati prema standardnom cenovniku za nacionalni i međunarodni saobraćaj, kao i za razgovore u 2G/3G mreži.

Uz aktivnu VoLTE uslugu, sve vrste saobraćaja i dalje se tarifiraju prema vašem tarifnom profilu i vrsti saobraćaja.

4

Šta se dešava ako zamenim uređaj koji podržava VoLTE uslugu uređajem koji ne podržava ovu funkcionalnost?

U tom slučaju, korišćenje VoLTE usluge neće biti moguće. Pozivi će se ostvarivati isključivo preko 2G i 3G mreže.

6

Kako mogu da proverim da li je poziv VoLTE?

Da biste utvrdili da li je VoLTE poziv aktivan, obratite pažnju na sledeće indikatore, koji se mogu razlikovati u zavisnosti od uređaja:

• Prikazan logo „VoLTE“ na ekranu;

• Kada upućujete ili primate poziv, 4G logo ostaje na ekranu i ne menja se u 3G logo.

Napomena: Da biste videli sve navedene logotipe, možda ćete morati da povučete nadole sa vrha ekrana vašeg telefona.

3

Da li postoje ograničenja ukoliko koristim VoLTE uslugu?

Postoje neka ograničenja prilikom korišćenja VoLTE usluge:

• Kada koristite VoLTE za razgovor i linija je zauzeta, drugi pozivalac neće primiti SMS obaveštenje kada se veza prekine, a pozvani korisnik neće dobiti SMS obaveštenje o propuštenom pozivu;

• Pozivi ka hitnim službama ostvaruju se putem 3G ili 2G mreže;

5

Šta se dešava ako pređem iz područja pokrivenog 4G (LTE) signalom u područje pokriveno samo 3G mrežom? Da li će doći do prekida razgovora?

Ne, neće doći do prekida veze. Poziv će se automatski prebaciti sa 4G na 3G mrežu u zavisnosti od dostupne pokrivenosti. Pogledajte mapu pokrivenosti.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak