Kristalno čisti razgovori i brzo povezivanje preko 4G mreže.
VoLTE (Voice over Long Term Evolution) je tehnologija koja omogućava glasovnu komunikaciju preko 4G (LTE) mreže.
Servis je besplatan i omogućen je postojećim i novim poslovnim korisnicima tarifa.
Pozovite vašeg menadžera prodaje, posetite najbliži Biznis centar,
pozovite 0800 123 123 ili nam pišite na mojbiznis@telekom.rs
1
Da li mogu da koristim VoLTE uslugu ukoliko promenim tarifu?
Da, VoLTE ostaje aktivan i nakon što promenite tarifu.
2
Da li korišćenje VoLTE usluge preko 4G (LTE) mreže utiče na cenu razgovora, SMS poruka i interneta?
VoLTE usluga je namenjena isključivo za razgovore i ne koristi internet saobraćaj iz vašeg tarifnog paketa ili Net dodataka.
Na primer, ako imate besplatne minute i internet u okviru tarife, korišćenjem VoLTE usluge, za razgovore se koriste minuti iz paketa. U slučaju da nemate besplatne minute ili ste ih potrošili, razgovori će se tarifirati prema standardnom cenovniku za nacionalni i međunarodni saobraćaj, kao i za razgovore u 2G/3G mreži.
Uz aktivnu VoLTE uslugu, sve vrste saobraćaja i dalje se tarifiraju prema vašem tarifnom profilu i vrsti saobraćaja.
3
Da li postoje ograničenja ukoliko koristim VoLTE uslugu?
Postoje neka ograničenja prilikom korišćenja VoLTE usluge:
• Kada koristite VoLTE za razgovor i linija je zauzeta, drugi pozivalac neće primiti SMS obaveštenje kada se veza prekine, a pozvani korisnik neće dobiti SMS obaveštenje o propuštenom pozivu;
• Pozivi ka hitnim službama ostvaruju se putem 3G ili 2G mreže;
4
Šta se dešava ako zamenim uređaj koji podržava VoLTE uslugu uređajem koji ne podržava ovu funkcionalnost?
U tom slučaju, korišćenje VoLTE usluge neće biti moguće. Pozivi će se ostvarivati isključivo preko 2G i 3G mreže.
5
Šta se dešava ako pređem iz područja pokrivenog 4G (LTE) signalom u područje pokriveno samo 3G mrežom? Da li će doći do prekida razgovora?
Ne, neće doći do prekida veze. Poziv će se automatski prebaciti sa 4G na 3G mrežu u zavisnosti od dostupne pokrivenosti. Pogledajte mapu pokrivenosti.
6
Kako mogu da proverim da li je poziv VoLTE?
Da biste utvrdili da li je VoLTE poziv aktivan, obratite pažnju na sledeće indikatore, koji se mogu razlikovati u zavisnosti od uređaja:
• Prikazan logo „VoLTE“ na ekranu;
• Kada upućujete ili primate poziv, 4G logo ostaje na ekranu i ne menja se u 3G logo.
Napomena: Da biste videli sve navedene logotipe, možda ćete morati da povučete nadole sa vrha ekrana vašeg telefona.
2
Da li korišćenje VoLTE usluge preko 4G (LTE) mreže utiče na cenu razgovora, SMS poruka i interneta?
VoLTE usluga je namenjena isključivo za razgovore i ne koristi internet saobraćaj iz vašeg tarifnog paketa ili Net dodataka.
Na primer, ako imate besplatne minute i internet u okviru tarife, korišćenjem VoLTE usluge, za razgovore se koriste minuti iz paketa. U slučaju da nemate besplatne minute ili ste ih potrošili, razgovori će se tarifirati prema standardnom cenovniku za nacionalni i međunarodni saobraćaj, kao i za razgovore u 2G/3G mreži.
Uz aktivnu VoLTE uslugu, sve vrste saobraćaja i dalje se tarifiraju prema vašem tarifnom profilu i vrsti saobraćaja.
4
Šta se dešava ako zamenim uređaj koji podržava VoLTE uslugu uređajem koji ne podržava ovu funkcionalnost?
U tom slučaju, korišćenje VoLTE usluge neće biti moguće. Pozivi će se ostvarivati isključivo preko 2G i 3G mreže.
6
Kako mogu da proverim da li je poziv VoLTE?
Da biste utvrdili da li je VoLTE poziv aktivan, obratite pažnju na sledeće indikatore, koji se mogu razlikovati u zavisnosti od uređaja:
• Prikazan logo „VoLTE“ na ekranu;
• Kada upućujete ili primate poziv, 4G logo ostaje na ekranu i ne menja se u 3G logo.
Napomena: Da biste videli sve navedene logotipe, možda ćete morati da povučete nadole sa vrha ekrana vašeg telefona.
3
Da li postoje ograničenja ukoliko koristim VoLTE uslugu?
Postoje neka ograničenja prilikom korišćenja VoLTE usluge:
• Kada koristite VoLTE za razgovor i linija je zauzeta, drugi pozivalac neće primiti SMS obaveštenje kada se veza prekine, a pozvani korisnik neće dobiti SMS obaveštenje o propuštenom pozivu;
• Pozivi ka hitnim službama ostvaruju se putem 3G ili 2G mreže;
5
Šta se dešava ako pređem iz područja pokrivenog 4G (LTE) signalom u područje pokriveno samo 3G mrežom? Da li će doći do prekida razgovora?
Ne, neće doći do prekida veze. Poziv će se automatski prebaciti sa 4G na 3G mrežu u zavisnosti od dostupne pokrivenosti. Pogledajte mapu pokrivenosti.