Usluge mobilne/fiksne telefonije/interneta/televizije mogu vam biti na raspolaganju odmah nakon plaćanja računa i bez čekanja na evidentiranje uplate.
Usluga ponovnog uključenja isključenog broja košta 234 dinara.
U slučaju da se uplata računa za uslugu mobilne/fiksne telefonije ne proknjiži u roku od četiri dana usluga će ponovo biti isključena.
Sugestije
Predlažemo vam da, pre podnošenja prigovora, pogledate račun sa detaljnom specifikacijom ostvarenog saobraćaja putem portala Moj mts. Za razjašnjenje stavki računa možete da se, po potrebi, obratite i našim agentima u poslovnicama i kontakt centru pozivom na 0800 100 100, ili putem e-mail-a na adrese info@telekom.rs (za usluge fiksne telefonije) i mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije).
Pored ovoga, pozivanjem kontakt centra ili odlaskom u poslovnicu, kao potpisnik ugovora, možete podneti zahtev za dostavu listinga.
Napomene
• Prigovor/reklamaciju na iznos računa ili kvalitet pružene usluge može podneti korisnik usluga Telekoma Srbija u roku od 30 dana od dana dospeća računa za uslugu, odnosno 30 dana od dana pružanja usluge, kada se radi o prigovoru na kvalitet pružene usluge.
• Korisnik može da uloži prigovor/reklamaciju na uređaje/tehničku robu kupljenu kod mts-a ili drugih ovlašćenih prodavaca, u bilo kom trenutku, s tim da do roka od 2 godine (od datuma kupovine) pojedine funkcionalnosti potpadaju pod uslove Reklamacione izjave. Korisnik može da uloži reklamaciju na uređaje u mts poslovnicama i drugim ovlašćenim prodajnim mestima kod kojih je uređaj kupljen ili, po slobodnom izboru, direktno kod ovlašćenog servisera.
• Rok za rešavanje prigovora je 8 dana za prigovore fizičkih lica, odnosno 15 dana za pravna lica.