mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

Uputstvo - Uključenje na reč

Uključenje usluga mobilne telefonije

1. Pozovite Kontakt centar 0800 100 100, sa mts broja koji želite da uključite (poziv je besplatan),
2. odaberite opciju 2 - informacije o uslugama mobilne telefonije,
3. automat će vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu,
4. nakon saopštavanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 - uključenje na reč,
5. automat će Vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

Odabirom opcije 5 u meniju za usluge mobilne telefonije i unosom šifre korisnika, možete da dobijete informacije o dospelim potraživanjima za sve račune mobilne telefonije i Box paketa.

Uključenje usluga fiksne telefonije

1. Pozovite Kontakt centar 0800 100 100, sa fiksnog broja koji želite da uključite (poziv je besplatan),
2. odaberite opciju 3 - informacije o uslugama fiksne telefonije, Internetu, mts TV i Box paketima,
3. automat će Vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu,
4. nakon saopštavanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 - uključenje na reč
5. automat će Vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

Odabirom opcije 1 u meniju za usluge fiksne telefonije i unosom šifre korisnika možete da dobijete informacije o dospelim potraživanjima za sve račune fiksne telefonije i Box paketa.

Poslovnice

Prigovor/reklamaciju možete da podnesete u mts poslovnici i to usmeno ili popunjavanjem obrasca za podnošenje prigovora.

Detaljnije

Pismo

Pisani prigovor/reklamaciju možete da nam dostavite poštom na adresu Dubrovačka 35, 11000 Beograd.

Detaljnije

Elektronska pošta

Za podnošenja prigovora/reklamacije elektronskom poštom na raspolaganju su vam sledeće e-mail adrese: mtsinfo@telekom.rs za usluge mobilne mreže i info@telekom.rs za usluge fiksne mreže, mts TV – a, interneta i paketa usluga.

Detaljnije

Kontakt centar

Pozivanjem broja 0800 100 100 možete da, između ostalog, izvršite proveru vašeg zaduženja i aktivnih usluga preslušavanjem informacija o uslugama ili da se opredelite za razgovor sa operaterom.

Detaljnije