Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Uputstvo - Uključenje na reč – Mila - interaktivni lični asistent

1. Kontaktirajte Milu – Interaktivnog ličnog asistenta, putem ikonice sa desne strane ili oblačića u donjem desnom uglu ekrana kojim Vam nudi pomoć.

2. Upišite svoje ime i pristupite komunikaciji.

3. U ponuđenim opcijama izaberite uključenje na reč, zatim odaberite jedan od dva načina identifikacije: Brojem telefona / Šifrom korisnika i ispratite korake u identifikaciji.

4. Odaberite Uslugu (klikom na „Odaberi račun“) koja ima status „isključena“ i nakon informacije o iznosu duga potvrdite da želite uključenje na reč klikom na opciju „DA“

5. Mila će Vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

Uputstvo - Uključenje na reč

Uključenje usluga mobilne telefonije, fiksne telefonije, interneta i televizije

1. Pozovite Kontakt centar 0800 100 100 (poziv je besplatan).

2. Nakon što Vam se javi virtuelni asistent, da biste uključili usluge koje su isključene zbog duga, potrebno je da kažete : "Želim uključenje na reč".

3. Unesite šifru korisnika sa Vašeg računa (do kose crte).

4. Virtuelni asistent će vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu, za uključenje na reč izaberite opciju 1.

5. Virtuelni asistent će Vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

Poslovnice

Prigovor/reklamaciju možete da podnesete u mts poslovnici i to usmeno ili popunjavanjem obrasca za podnošenje prigovora.

Detaljnije

Pismo

Pisani prigovor/reklamaciju možete da nam dostavite poštom na adresu Bulevar Umetnosti 16, 11000 Beograd.

Detaljnije

Elektronska pošta

Za podnošenja prigovora/reklamacije elektronskom poštom na raspolaganju su vam sledeće e-mail adrese: mtsinfo@telekom.rs za usluge mobilne mreže i info@telekom.rs za usluge fiksne mreže, mts TV – a, interneta i paketa usluga.

Detaljnije

Kontakt centar

Pozivanjem broja 0800 100 100 možete da, između ostalog, izvršite proveru vašeg zaduženja i aktivnih usluga preslušavanjem informacija o uslugama ili da se opredelite za razgovor sa operaterom.

Detaljnije