Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.
  • Šta je VoLTE?

    Šta je VoLTE?

    VoLTE (Voice over Long Term Evolution) je tehnologija koja omogućava glasovnu komunikaciju preko 4G (LTE) mreže.

  • Ko može da aktivira VoLTE?

    Ko može da aktivira VoLTE?

    Korisnici Moj Pripejd, Sve COOL, Super Turist SIM, Turist SIM (starih Welcome 4 i Welcome 10) pripejd tarifa mogu besplatno da aktiviraju VoLTE uslugu.

  • Kako da aktiviraš VoLTE?

    Kako da aktiviraš VoLTE?

    Pozivanjem kontakt centra na broj 0800 100 100.

Za korišćenje VoLTE usluge potrebno je da:

  • imaš 4G SIM karticu

    imaš 4G SIM karticu

    imaš 4G SIM karticu

  • tvoj telefon podržava  VoLTE uslugu

    tvoj telefon podržava VoLTE uslugu

    tvoj telefon podržava VoLTE uslugu

  • budeš u zoni pokrivenoj 4G signalom

    budeš u zoni pokrivenoj 4G signalom

    budeš u zoni pokrivenoj 4G signalom

Česta pitanja

  • Da li korišćenje VoLTE usluge preko 4G (LTE) mreže utiče na cenu razgovora, SMS poruka i interneta?

    VoLTE usluga je namenjena isključivo za razgovore i ne koristi internet saobraćaj iz inicijalnog saobraćaja i NET dodataka.

    Na primer, ako imaš besplatne minute i internet u okviru tarife, korišćenjem VoLTE usluge, za razgovore se koriste minuti iz paketa. U slučaju da nemaš besplatne minute ili su već potrošeni, razgovori će se tarifirati prema standardnom cenovniku za nacionalni, međunarodni ili roming saobraćaj, kao i za razgovore u 2G/3G mreži.
    Uz aktivnu VoLTE uslugu, sve vrste saobraćaja i dalje se tarifiraju prema tvojem tarifnom profilu i vrsti saobraćaja.

  • Da li postoje ograničenja ukoliko koristim VoLTE uslugu?

    Postoje neka ograničenja prilikom korišćenja VoLTE usluge:

    • Kada koristiš VoLTE za razgovor, drugi pozivalac neće primiti SMS obaveštenje kada se veza prekine, a pozvani korisnik neće dobiti SMS obaveštenje o propuštenom pozivu;
    • Pozivi ka hitnim službama ostvaruju se putem 3G ili 2G mreže;
    • CS fax/data nisu podržani.

  • Šta se dešava ako zamenim uređaj koji podržava VoLTE uslugu uređajem koji ne podržava ovu funkcionalnost?

    U tom slučaju, korišćenje VoLTE usluge neće biti moguće. Pozivi će se ostvarivati isključivo preko 2G i 3G mreže.

  • Šta se dešava ako pređem iz područja pokrivenog 4G (LTE) signalom u područje pokriveno samo 3G mrežom? Da li će doći do prekida razgovora?

    Ne, neće doći do prekida veze. Poziv će se automatski prebaciti sa 4G na 3G mrežu u zavisnosti od dostupne pokrivenosti. Pogledaj mapu pokrivenosti.

  • Kako mogu da proverim da li je poziv VoLTE?

    Za proveru da li je VoLTE poziv aktivan, obrati pažnju na sledeće indikatore, koji se mogu razlikovati u zavisnosti od uređaja:

    • Prikazan logo „VoLTE“ na ekranu;
    • Kada upućuješ ili primaš poziv, 4G logo ostaje na ekranu i ne menja se u 3G logo.

    Napomena: Kako bi svi navedeni logotipi mogli da budu prikazani, možda ćeš morati da povučeš nadole sa vrha ekrana svojeg telefona.

  • Ako koristim VoLTE uslugu i pozovem nekoga čiji uređaj ne podržava ovu funkcionalnost, hoće li to uticati na kvalitet veze?

    Ne, neće imati nikakvog uticaja.