Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Šta je VoLTE?

VoLTE (Voice over Long Term Evolution) je tehnologija koja omogućava glasovnu komunikaciju preko 4G (LTE) mreže.

Ko može da aktivira VoLTE?

Servis je besplatan i omogućen svim postojećim i novim korisnicima Morava, Omorika, Soko, Senior, Zmaj i Sokolić tarifa.

Kako da aktivirate VoLTE?

Putem mts aplikacije i Moj mts naloga, posetom najbliže poslovnice ili pozivanjem kontakt centra na broj 0800 100 100.

Da biste koristili VoLTE uslugu potrebno je da:

SIM kartica

Imate 4G SIM karticu.

VoLTE usluga

Vaš telefon podržava VoLTE uslugu.

4G mreža

Budete u zoni pokrivenoj 4G signalom.

2

Da li korišćenje VoLTE usluge preko 4G (LTE) mreže utiče na cenu razgovora, SMS poruka i interneta?

VoLTE usluga je namenjena isključivo za razgovore i ne koristi internet saobraćaj iz vašeg tarifnog paketa ili Net dodataka.

Na primer, ako imate besplatne minute i internet u okviru tarife, korišćenjem VoLTE usluge, za razgovore se koriste minuti iz paketa. U slučaju da nemate besplatne minute ili ste ih potrošili, razgovori će se tarifirati prema standardnom cenovniku za nacionalni, međunarodni ili roming saobraćaj, kao i za razgovore u 2G/3G mreži.

Uz aktivnu VoLTE uslugu, sve vrste saobraćaja i dalje se tarifiraju prema vašem tarifnom profilu i vrsti saobraćaja.

3

3. Da li postoje ograničenja ukoliko koristim VoLTE uslugu?

Postoje neka ograničenja prilikom korišćenja VoLTE usluge:

• Kada koristite VoLTE za razgovor, drugi pozivalac neće primiti SMS obaveštenje kada se veza prekine, a pozvani korisnik neće dobiti SMS obaveštenje o propuštenom pozivu;
• Pozivi ka hitnim službama ostvaruju se putem 3G ili 2G mreže;
• CS fax/data nisu podržani.

4

Šta se dešava ako zamenim uređaj koji podržava VoLTE uslugu uređajem koji ne podržava ovu funkcionalnost?

U tom slučaju, korišćenje VoLTE usluge neće biti moguće. Pozivi će se ostvarivati isključivo preko 2G i 3G mreže.

5

Šta se dešava ako pređem iz područja pokrivenog 4G (LTE) signalom u područje pokriveno samo 3G mrežom? Da li će doći do prekida razgovora?

Ne, neće doći do prekida veze. Poziv će se automatski prebaciti sa 4G na 3G mrežu u zavisnosti od dostupne pokrivenosti. Pogledajte mapu pokrivenosti.

6

Kako mogu da proverim da li je poziv VoLTE?

Da biste utvrdili da li je VoLTE poziv aktivan, obratite pažnju na sledeće indikatore, koji se mogu razlikovati u zavisnosti od uređaja:
• Prikazan logo „VoLTE“na ekranu;
• Kada upućujete ili primate poziv, 4G logo ostaje na ekranu i ne menja se u 3G logo.

Napomena: Da biste videli sve navedene logotipe, možda ćete morati da povučete nadole sa vrha ekrana vašeg telefona.

7

Ako koristim VoLTE uslugu i pozovem nekoga čiji uređaj ne podržava ovu funkcionalnost, hoće li to uticati na kvalitet veze?

Ne, neće imati nikakvog uticaja.

2

Da li korišćenje VoLTE usluge preko 4G (LTE) mreže utiče na cenu razgovora, SMS poruka i interneta?

VoLTE usluga je namenjena isključivo za razgovore i ne koristi internet saobraćaj iz vašeg tarifnog paketa ili Net dodataka.

Na primer, ako imate besplatne minute i internet u okviru tarife, korišćenjem VoLTE usluge, za razgovore se koriste minuti iz paketa. U slučaju da nemate besplatne minute ili ste ih potrošili, razgovori će se tarifirati prema standardnom cenovniku za nacionalni, međunarodni ili roming saobraćaj, kao i za razgovore u 2G/3G mreži.

Uz aktivnu VoLTE uslugu, sve vrste saobraćaja i dalje se tarifiraju prema vašem tarifnom profilu i vrsti saobraćaja.

4

Šta se dešava ako zamenim uređaj koji podržava VoLTE uslugu uređajem koji ne podržava ovu funkcionalnost?

U tom slučaju, korišćenje VoLTE usluge neće biti moguće. Pozivi će se ostvarivati isključivo preko 2G i 3G mreže.

6

Kako mogu da proverim da li je poziv VoLTE?

Da biste utvrdili da li je VoLTE poziv aktivan, obratite pažnju na sledeće indikatore, koji se mogu razlikovati u zavisnosti od uređaja:
• Prikazan logo „VoLTE“na ekranu;
• Kada upućujete ili primate poziv, 4G logo ostaje na ekranu i ne menja se u 3G logo.

Napomena: Da biste videli sve navedene logotipe, možda ćete morati da povučete nadole sa vrha ekrana vašeg telefona.

3

3. Da li postoje ograničenja ukoliko koristim VoLTE uslugu?

Postoje neka ograničenja prilikom korišćenja VoLTE usluge:

• Kada koristite VoLTE za razgovor, drugi pozivalac neće primiti SMS obaveštenje kada se veza prekine, a pozvani korisnik neće dobiti SMS obaveštenje o propuštenom pozivu;
• Pozivi ka hitnim službama ostvaruju se putem 3G ili 2G mreže;
• CS fax/data nisu podržani.

5

Šta se dešava ako pređem iz područja pokrivenog 4G (LTE) signalom u područje pokriveno samo 3G mrežom? Da li će doći do prekida razgovora?

Ne, neće doći do prekida veze. Poziv će se automatski prebaciti sa 4G na 3G mrežu u zavisnosti od dostupne pokrivenosti. Pogledajte mapu pokrivenosti.

7

Ako koristim VoLTE uslugu i pozovem nekoga čiji uređaj ne podržava ovu funkcionalnost, hoće li to uticati na kvalitet veze?

Ne, neće imati nikakvog uticaja.

Kupite telefonom

Kupite uređaj, odaberite tarifu/paket, obnovite ugovor. Pozovite 0800 100 150.

Poslovnice

Posetite naša prodajna mesta i saznajte sve što vas interesuje.

Česta pitanja

Proverite da li već postoji odgovor na vaše pitanje.

Pitajte nas

U cilju unapređenja komunikacije i vašeg korisničkog iskustva, pozivamo vas da nas kontaktirate.

Kontakt centar

Tu smo za vas 24 časa dnevno! Pozovite 0800 100 100.