Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Kako da besplatno koristiš VoLTE uslugu u romingu?

  • Dostupnost

    Dostupnost

    Usluga je besplatna i omogućena je svim korisnicima Morava, Omorika, Soko, Senior, Zmaj i Sokolić tarifa, koji se prijave za korišćenje servisa.

  • Tarifiranje

    Tarifiranje

    VoLTE usluga u romingu se ne naplaćuje, dok se pozivi u romingu tarifiraju u skladu sa standardnim cenovnikom za roming saobraćaj.

  • Aktivacija

    Aktivacija

    Uslugu možeš da aktiviraš putem mts aplikacije/portala, u poslovnici ili pozivanjem kontakt centra na broj
    0800 100 100.

  • Pozivanje

    Pozivanje

    Za poziv iz rominga, potrebno je da broj koji pozivaš sadrži: pozivni broj zemlje koja se poziva, broj mreže bez nule i broj korisnika koji se poziva
    (na pr: +381 6x xxxxxx).

Za korišćenje VoLTE usluge potrebno 
je da imaš:

  • 4G SIM karticu

    4G SIM karticu

    4G SIM karticu

  • telefon koji podržava VoLTE u romingu (Android 14 ili iOS 15)

    telefon koji podržava VoLTE u romingu (Android 14 ili iOS 15)

    telefon koji podržava VoLTE u romingu (Android 14 ili iOS 15)

  • aktivnu internet uslugu u romingu

    aktivnu internet uslugu u romingu

    aktivnu internet uslugu u romingu

  • aktivnu VoLTE uslugu

    aktivnu VoLTE uslugu

    aktivnu VoLTE uslugu

Česta pitanja

  • U kojim zemljama mogu da koristim VoLTE u romingu?

    VoLTE uslugu u romingu možeš da koristiš u sledećim zemljama.

  • Kako da ostvarim poziv kada mreža operatora u romingu ne podržava VoLTE uslugu?

    Pozivi će automatski biti omogućeni preko 2G ili 3G mreže operatora, u zavisnosti od njihove dostupnosti. Pre nego što kreneš na put, savetujemo ti da proveriš pokrivenost 2G, 3G i 4G mreža, za destinaciju koju planiraš da posetiš.

  • Kako se tarifira, i da li VoLTE poziv u romingu utiče na upotrebu internet saobraćaja?

    VoLTE pozivi u romingu se tarifiraju kao standardni govorni pozivi i ne utiču na potrošnju internet saobraćaja. Razgovori se obračunavaju po minuti, pa se tako za razgovor kraći od 60 sekundi obračunava 1 minut.

  • Da li je potrebno da aktiviram NET ili CALL roming dodatak za korišćenje VoLTE u romingu?

    Za korišćenje VoLTE usluge u romingu nije neophodno da imaš aktiviran NET ili CALL roming dodatak. VoLTE usluga ne koristi roming internet saobraćaj iz tvojeg tarifnog paketa ili NET roming dodatka (Evropa NET ili Planeta NET).
    Međutim, ukoliko nemaš aktiviran neki od ROMING PRIČAJ dodataka - Evropa CALL ili Planeta CALL, razgovori će se tarifirati prema cenovniku za roming saobraćaj, za destinaciju u kojoj se nalaziš.

  • Ako moj telefon podržava uslugu VoLTE u nacionalnoj mreži, da li će je podržavati i u romingu?

    Za korišćenje VoLTE usluge u romingu, nije dovoljno da tvoj uređaj podržava VoLTE u nacionalnoj mreži, već da tvoj uređaj ima odgovarajući softver: Android 14 ili iOS 15.

  • Da li postoje neka ograničenja za korišćenje VoLTE usluge u romingu?

    VoLTE pozivi u romingu prikazuju se prema vremenskoj zoni matične mreže.
    Samo uređaji sa operativnim sistemima Android 14 i iOS 15 podržavaju VoLTE uslugu u romingu.

  • Kako mogu da proverim potrošnju saobraćaja ukoliko koristim VoLTE roming uslugu?

    Provera potrošnje saobraćaja omogućena je putem Moj mts aplikacije/portala, ili pozivom na broj *797# (pozivanje kratkog koda moguće je samo ako operator ima aktivnu 2G/3G mrežu).

  • Šta podrazumeva gašenje 2G i 3G mreže?

    Gašenje 2G i 3G mreže je deo procesa modernizacije mobilnih komunikacija kojima se omogućava korišćenje bržih i pouzdanijih 4G i 5G tehnologija velikih kapaciteta koje podržavaju napredne digitalne usluge. Mnogi operateri su već započeli gašenje 2G i 3G mreža, a planovi variraju od zemlje do zemlje. U nekim slučajevima, 2G i 3G mreže se gase postepeno i biće potpuno isključene u narednim godinama, dok su ih u drugim slučajevima neki od operatera već ugasili.

    Kako će to uticati na korisnike?

    Korisnici starijih uređaja: Ako korisnici imaju starije telefone koji podržavaju samo 2G i 3G tehnologiju, moraće da pređu na noviji uređaj koji podržava 4G ili 5G kako bi nastavili da koriste sve mobilne usluge - pozive, SMS i internet na 4G tehnologiji.
    Poboljšanje usluga: Za korisnike koji već imaju 4G ili 5G uređaje, gašenje 2G i 3G mreže neće značajno uticati na iskustvo, jer će moći da uživaju u bržem internetu, VoLTE pozivima i boljoj usluzi.

    Korisnici koji imaju 2G/3G SIM kartice bi takođe morali da izvrše zamenu postojećih SIM kartica na 4G/LTE USIM kartice da bi mogli da koriste 4G tehnologiju.