Delovodna knjiga
Elektronski registar dokumentacije za jednostavno evidentiranje, skeniranje i elektronsko čuvanje dokumentata. Omogućava laku pretragu, praćenje statusa dokumenata i kontrolisan pristup informacijama. Modernizuje i unapređuje proces upravljanja dokumentacijom i smanjuje troškove skladištenja.
Godišnji odmori i odsustva zaposlenih
Jednostavno praćenje i upravljanje odsustvima sa posla, podnošenje i odobravanje zahteva, evidencija dostupnih dana, timski kalendar i automatsko kreiranje rešenja za godišnje odmore u skladu sa Zakonom. Automatizovano slanje obaveštenja, praćenje statusa zahteva i detaljno izveštavanje za menadžment i HR.
Odobravanje zahteva
Aplikacija omogućava kreiranje, slanje i odobravanje različitih vrsta zahteva unutar organizacije. Pruža uvid u status i istorijat svih zahteva, obezbeđuje sigurnost i kontrolu pristupa, šalje automatizovana email obaveštenja, podržava različite tipove zahteva i omogućava fleksibilan tok zahteva.
Digitalni tok elektronskog potpisivanja
Omogućava sledljiv tok validacije dokumenata unutar firme, uz jednostavno slanje, preuzimanje i potpisivanje dokumenata. Korisnici primaju e-mail obaveštenja sa potpisanom verzijom dokumenta, osiguravajući transparentan proces odlučivanja. Aplikacija omogućava izbor redosleda potpisnika, praćenje statusa i podsetnike za rokove.
Evidencija angažovanja
Vođenje evidencije vremena utrošenog na svaki zadatak, što omogućava efikasno upravljanje usklađeno sa poslovnim potrebama i resursima. Aplikacija pruža lak unos podataka, kontrolu unosa, podsetnike za redovan unos, detaljno i pregledno izveštavanje, kao i konfigurabilnu listu aktivnosti.