mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

Kako da aktiviram/deaktiviram iris GO?

Aktivirajte uslugu

Aktivirajte iris GO na način koji vam najviše odgovara: putem iris GO aplikacije, pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u mts poslovnicama.

Preuzmite aplikaciju

Preuzmete iris GO aplikaciju sa App Store, Google Play ili Huawei Gallery, a iris SMART aplikaciju sa Google Play, Samsung Apps ili sa LG content store. Ulogujete se u aplikaciju unošenjem Moj mts naloga. Uslugu iris GO možete da koristite i putem računara, tako što ćete se na portalu iris.mts.rs ulogovati putem Moj mts naloga.

Uživajte u TV sadržaju

Gledajte vaše omiljene zabavne, muzičke, informativne i sportske TV emisije na vašem mobilnom telefonu, tabletu, računaru ili na smart TV uređaju.

Deaktivirajte uslugu

iris GO možete da deaktivirate: putem iris GO aplikacije (ne odnosi se na iris TV korisnike), pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u mts poslovnicama. Ukoliko tokom meseca deaktivirate iris GO, naplatiće vam se pun iznos mesečne naknade i usluga će vam biti dostupna do kraja meseca.

Kupite telefonom

Kupite uređaj, odaberite tarifu/paket, obnovite ugovor. Pozovite 0800 100 150.

Poslovnice

Posetite naša prodajna mesta i saznajte sve što vas interesuje.

Česta pitanja

Proverite da li već postoji odgovor na vaše pitanje.

Pitajte nas

Pošaljite nam e-poštu na Korisničku podršku

Kontakt centar

Za korisničku podršku pozovite 0800 100 100. Tu smo za vas 24 časa dnevno!