Fokusirajte se na svoj biznis

Prepustite nama administraciju i upravljanje IT servisima, bez ulaganja u skupu IT opremu i obuke.

Fokusirajte se na svoj biznis

Prepustite nama administraciju i upravljanje IT servisima, bez ulaganja u skupu IT opremu i obuke.

Osnovni nivo

  • Podrška radnim danima od 8 do 16 časova (8/5/365)
  • Garantovano vreme rešavanja smetnje
  • Mogućnost izmene konfiguracije rutera i/ili switch-a jednom mesečno
  • Mogućnost prijave eventualne smetnje telefonom ili mail-om
  • Upravljanje opremom sa udaljenim pristupom ili na licu mesta (on-site)

Napredni nivo

  • Podrška radnim danima i subotom od 8 do 20 časova, osim državnim praznicima (12/6/365)
  • Garantovano vreme rešavanja smetnje – do 4 sata od trenutka potvrde prijema
  • Mogućnost izmene konfiguracije rutera i/ili switch-a, do 3 puta mesečno
  • Mogućnost prijave eventualne smetnje telefonom ili mail-om
  • Upravljanje opremom sa udaljenim pristupom ili na licu mesta (on-site)

Profesionalni nivo

  • Podrška 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji (24/7/365)
  • Garantovano vreme rešavanja smetnje – do 4 sata od trenutka potvrde prijema
  • Mogućnost izmene konfiguracije rutera i/ili switch-a, do 5 puta mesečno
  • Mogućnost prijave eventualne smetnje telefonom ili mail-om
  • Upravljanje opremom sa udaljenim pristupom ili na licu mesta (on-site)

Osnovni nivo

Osnovni nivo

  • Podrška radnim danima od 8 do 16 časova (8/5/365)
  • Garantovano vreme rešavanja smetnje
  • Mogućnost izmene konfiguracije rutera i/ili switch-a jednom mesečno
  • Mogućnost prijave eventualne smetnje telefonom ili mail-om
  • Upravljanje opremom sa udaljenim pristupom ili na licu mesta (on-site)

Napredni nivo

Napredni nivo

  • Podrška radnim danima i subotom od 8 do 20 časova, osim državnim praznicima (12/6/365)
  • Garantovano vreme rešavanja smetnje – do 4 sata od trenutka potvrde prijema
  • Mogućnost izmene konfiguracije rutera i/ili switch-a, do 3 puta mesečno
  • Mogućnost prijave eventualne smetnje telefonom ili mail-om
  • Upravljanje opremom sa udaljenim pristupom ili na licu mesta (on-site)

Profesionalni nivo

Profesionalni nivo

  • Podrška 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji (24/7/365)
  • Garantovano vreme rešavanja smetnje – do 4 sata od trenutka potvrde prijema
  • Mogućnost izmene konfiguracije rutera i/ili switch-a, do 5 puta mesečno
  • Mogućnost prijave eventualne smetnje telefonom ili mail-om
  • Upravljanje opremom sa udaljenim pristupom ili na licu mesta (on-site)

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak