Gledajte najbolje kanale gde god da se nalazite. Pratite na mobilnom telefonu ili tabletu premijerne epizode hit serija i najbolji sport uživo.
iris GO usluga je na raspolaganju svim poslovnim korisnicima mts usluga, kao i korisnicima koji nemaju ni jednu mts uslugu.
U okviru iris GO usluge korisnicima su na raspolaganju TV i radio kanali, kao i dodatni TV paketi.
Korišćenje aplikacije je omogućeno na telefonu/tabletu.Mobilni data saobraćaj koji se ostvari prilikom korišćenja aplikacije se ne naplaćuje mts mobilnim korisnicima. Korisnicima koji koriste usluge mobilne telefonije drugih operatera, mobilni data saobraćaj se naplaćuje u skladu sa definisanim cenovnikom tih operatera.
Nije moguće pratiti sadržaj na više uređaja istovremeno. U slučaju da korisnik želi da nastavi da prati sadržaj na drugom uređaju, biće mu ponuđena zamena uređaja. Korisnicima je omogućena aktivacija više iris GO naloga.
Načini kupovine
Za kupovinu osnovnih - Start i Max paketa kontaktirajte nas:
- Slanjem mejla na mojbiznis@telekom.rs i korisnicki.biznis@telekom.rs,
- Podnošenjem zahteva preko vašeg menadžera prodaje (samo ukoliko ste mts korisnik)
- Dolaskom u Biznis korner/centar ili poslovnicu.
Uslugu iris GO možete da plaćate zaduženjem zbirnog računa za telekomunikacione usluge za kupovinu osnovnog i dodatnih paketa. Naplata paketa u mesecu aktivacije srazmerna je broju dana korišćenja paketa. Paket se automatski obnavlja na mesečnom nivou.
U slučaju da otkažete osnovni paket u periodu važenja dodatnog paketa, automatski se otkazuje i dodatni paket.
Naplata se vrši po svakom realizovanom korisničkom nalogu.
Promena osnovnog paketa
U toku meseca možete jednom da promenite osnovni paket podnošenjem zahteva preko vašeg menadžera prodaje, poslovnice ili pozivom kontakt centra na 0800 123 123, kao i slanjem mejla na mojbiznis@telekom.rs i korisnicki.biznis@telekom.rs.
Prilikom promene paketa (bez obzira da li prelazite na veći ili manji), paket vam je odmah dostupan. U mesecu promene paketa, naplata će se vršiti proporcionalno broju dana korišćenja u mesecu aktivacije.
Deaktivacija usluge iris GO
Prilikom demontiranja usluge iris GO, automatski se otkazuju i svi kupljeni dodatni TV paketi.
Nakon deaktivacije usluge, naplaćuje se pun iznos mesečne naknade i TV sadržaj će vam biti dostupni do kraja meseca u kom je usluga deaktivirana.
Deaktivacija usluge je moguća putem
- dolaskom korisnika u Biz korner/centar;
- pozivom na broj 0800-123-123;
- kontaktiranjem KAM-a od strane korisnika.
· putem mejla mojbiznis@telekom.rs i korisnicki.biznis@telekom.rs;
Operativni sistemi za koje je aplikacija iris GO predviđena
Aplikacija iris GO dostupna je na Android (5.0 i više) i iOS (10 i više) operativnom sistemu.
Aplikacija iris SMART je dostupna na Android (7.0 i više) i LG TV uređajima (WebOS 4.0 i više). Možete je preuzeti sa Google Play (za Android TV uređaje) i sa LG content store (za LG smart TV uređaje).
Telekom Srbija zadržava pravo izmene ponude kanala u okviru paketa.