Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

mts Račun

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
  • Kako izgleda mts račun za Box paket?

    Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:

  • Kako izgleda mts račun za usluge mobilne telefonije?

    Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:

  • Kako izgleda mts račun za kućni Internet?

    Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:

  • Kako da platim račun putem SMS-a?

    Plaćanje računa putem SMS-a

    Mesečne račune za mts usluge možeš da platiš i putem SMS poruke, bilo da si mts pripejd ili postpejd korisnik. Plaćanje se vrši u samo par jednostavnih koraka i bez provizije, a račune možeš da platiš u bilo koje vreme, gde god da se nalaziš. Potrebno je samo da se u banci koja ti je izdala DinaCard karticu registruješ za SMS plaćanje računa preko Telekoma Srbija.
    Prilikom registracije, u SMS poruci ćeš dobiti mPin, lični sigurnosni broj koji je poznat samo tebi i čijom je upotrebom zagarantovana puna bezbednost prilikom obavljanja novčanih transakcija. Kada dobiješ mPIN, proces registracije je uspešno završen i možeš da počneš sa korišćenjem usluge.

    Uputstvo za SMS plaćanje računa

    1. Zahtev za dobijanje zaduženja
    Kako bi SMS plaćanje računa bilo izvršeno za fiksni telefonski račun, BOX pakete, internet, mtsTV, Web i Mail Hosting neophodno je da na broj 8686 pošalješ SMS poruku sa zahtevom za dobijanje zaduženja sledeće sadržine:

    KLJUČNA_REČ razmak PODATAK razmak YYMM

    KLJUČNA_REČ - vrsta usluge koja se plaća:
    TEL - za fiksni telefonski račun i BOX pakete
    NET - za internet
    IPTV - za mtsTV
    WEBH za Web Hosting
    MAILH za Mail Hosting
    PODATAK - podatak na osnovu kojeg se jedinstveno identifikuje račun koji se plaća koji može biti:
    Pozivni broj + fiksni broj telefona, npr. 011123456, ili
    šifra korisnika, npr. 1234567/1 je jedinstveni broj koji se nalazi u gornjem levom uglu računa - unosi se broj do kose crte
    YYMM - godina i mesec za koji korisnik želi da plati račun, YY su poslednje dve cifre godine, a mesec vrednost od 01 do 12 (ovaj podatak nije potrebno unositi, ukoliko se radi o računu za poslednji mesec).

    2. Plaćanje računa

    Nakon slanja SMS poruke sa zahtevom za dobijanje zaduženja dobićeš povratnu poruku sa iznosom tvog zaduženja. Ukoliko želiš da izvršiš plaćanje, potrebno je da dobijenu poruku proslediš na broj 8686 u roku od 3 minuta.

    3. Autorizacija naplate

    Nakon izvršenog plaćanja dobijaš USSD poruku sa zahtevom za tvoju autorizaciju naplate. Ako želiš da autorizuješ naplatu, unesi svoj mPIN u roku od 30 sekundi.

    4. Izveštaj o naplati

    Posle izvršene autorizacije dobićeš poruku da li je tvoja transakcija uspešno obavljena.

  • Kako da platim mts račun preko Moj mts portala ili aplikacije?

    Račun možeš da platiš online u delu Moj mts/Računi i plaćanja ili putem mobilnog telefona. 

    Ukoliko svoje mts račune plaćaš putem Moj mts portala ili aplikacije prethodno sačuvanim Mastercard ili VISA karticama, u skladu sa primenom novih bankarskih i kartičnih sigurnosnih protokola, u procesu plaćanja sačuvanom Mastercard ili VISA karticom možeš da imaš i dodatni korak unosa OTP koda u predviđeno polje. Zahtev za unos koda će se pojaviti ako tvoja banka izdavalac kartice zatraži tu dodatnu sigurnosnu proveru.

  • Podešavanje Gmail-a za primanje e-računa

    Ukoliko u tvojem Gmail nalogu poruka mts-a koja sadrži e-Račun ne može da se vidi, jer se automatski prebacuje u „Promocije", potrebno je da izmeniš odgovarajuća podešavanja, tako da ti poruka o elektronskom računu ubuduće stiže u osnovno sanduče i ne bude tretirana kao promocija.

    Za prebacivanje mejla sa e-računom iz kategorije „promocije" u kategoriju „glavno", kao i za čuvanje te promene za ubuduće, potrebno je da uradiš sledeće:

    Računar

    1. Prevuci imejl iz kartice „Promocije" na karticu „Glavno".
    2. Za premeštanje svih budućih imejlova od istog pošiljaoca u tu kategoriju, u donjem levom uglu iskačućeg obaveštenja potvrdi izbor i klikni na „Da".

    Android

    1. Na Android telefonu ili tabletu otvori aplikaciju Gmail.
    2. Otvori imejl poruku sa e-računom.
    3. Dodirni opciju „Premesti". Ako ne vidiš „Premesti", dodirni opciju „Još" (koja je predstavljena sa tri vertikalne tačke), a zatim „Premesti u".
    4. Dodirni kategoriju „Glavno".

    iPhone i iPad

    1. Na iPhone-u ili iPad-u otvori aplikaciju Gmail.
    2. Otvori poruku (ako želiš da ostaneš u prijemnom sandučetu, dodirni sliku profila pošiljaoca).
    3. U gornjem desnom uglu dodirni opciju „Još" (koja je prikazana sa tri horizontalne tačke), a zatim „Premesti u".
    4. Dodirni kategoriju „Glavno".
  • Povoljnosti i uslovi korišćenja usluge eRačun

    Šta mi omogućava usluga eRačun i kako mogu da se prijavim da mi računi stižu na e-mail adresu?

    Bez obzira koju mts uslugu koristiš, preporučujemo ti da se prijaviš za uslugu Elektronski račun - eRačun i iskoristiš brojne pogodnosti:

    • Dostava računa na e-mail adresu;
    • popust na naknadu u iznosu 100,00 dinara mesečno za mts BOX, iris TV, m:SAT tv, Antena ili internet uslugu, ukoliko je usluga ugovorena počevši od 21.03.2023. godine, dok za navedene usluge ugovorene pre 21.03.2023. godine popust na naknadu iznosi 50,00 dinara mesečno;
    • popust na naknadu u iznosu 100,00 dinara mesečno ukoliko si novi korisnik postpejd usluge;
    • plaćanje računa bez provizije na mts.rs u delu Moj mts;
    • mogućnost da utičeš na očuvanje životne sredine.

    Popust na iznos mesečne naknade za izabranu uslugu u visini od 100,00 dinara ostvaruješ tokom minimalnog perioda važenja ugovora o korišćenju te usluge.

    Korisnici usluga ugovorenih pre 19.03.2023. ostvaruju popust za eRačun u visini od 50. dinara tokom minimalnog perioda važenja ugovora o korišćenju te usluge.

    Za sve Box, iris TV, mSAT i Net korisnike koji se prijave za e-Račun, cena paketa se umanjuje za 100,00 din u odnosu na definisanu cenu usluge bez eRačuna, u periodu trajanja UO.

    Prilikom potpisivanja ugovora korisnik se izjašnjava da prihvata eRačun i ukoliko prihvata definiše mu se cena paketa sa eRačunom.

    Ukoliko korisnik ne prihvati eRačun prilikom potpisivanja ugovora, ima pravo da se prijavi naknadno za eRačun i ostvariće pravo na popust zbog prihvatanja eRačuna. Za korisnika koji se prijavi za eRačun bilo kada u toku meseca, biće mu zaračunat popust od 100 dinara za tekući mesec.

    Tokom UO možeš da uključuješ i isključuješ eRačun po želji.

    Kod zbirnog računa za dve ili više usluga, prijavom na eRačun umanjuje se mesečna naknada samo za uslugu za koju je prihvaćen eRačun.

    Za eRačun možeš da se prijaviš na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili na našem sajtu mts.rs u delu Moj mts (u okviru opcija Računi i plaćanja/Elektronski račun/Način dostave računa, označite polje: Putem elektronske pošte – eRačun), odnosno putem aplikacije Moj mts.

    Račune za mts usluge dobijaćeš svakog meseca u elektronskoj formi na e-mail adresu koja je ostavljena prilikom registracije na našem sajtu za nalog Moj mts.

    Ukoliko više ne želiš da primaš račun u elektronskoj formi, uslugu eRačun možeš da odjaviš pozivom na 0800 100 100, u nekoj od naših poslovnica ili na našem sajtu mts.rs u delu Moj mts, odnosno putem aplikacije Moj mts.

  • Kako izgleda mts račun za fiksni telefon?

    Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:

  • Kako izgleda mts račun za mts TV?

    Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:

  • Kako mogu da promenim adresu za dostavu računa?

    Zahtev možeš da podneseš pozivom na 0800 100 100, slanjem e-maila na adrese info@telekom.rs (za usluge fiksne telefonije) i mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije) ili u našim poslovnicama.

  • Da li mogu dug da platim na rate?

    Možeš da podneseš zahtev/molbu za plaćanje duga na rate bez obzira da li su ti brojevi u funkciji ili su deaktivirani. Zahtev podnosiš u našim poslovnicama, popunjavanjem odgovarajućeg obrasca ili slanjem svojeručno potpisane molbe na e-mail adresu info@telekom.rs (za usluge fiksne telefonije) ili mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije).

  • Šta je stavka NZRD na računu?

    Stavka NZRD (naplata u ime i za račun drugog) predstavlja iznos koji se naplaćuje u ime nekog drugog pravnog lica. Radi se o različitim VAS uslugama (SMS Vallue Added Service): plaćanje parkinga, kao i uplata kredita na pripejd račun, naručivanje melodija/igrica, glasanje u raznim TV/radio emisijama, učešće u SMS nagradnim igrama itd. Ove usluge se mogu dobiti slanjem SMS ili MMS poruka na određene kratke brojeve ili putem interneta.

  • Na koji način mogu da dobijem informacije o iznosu mts računa?

    Iznos računa za mts usluge koje koristiš najlakše možeš da proveriš na našem sajtu u delu Moj mts. Ukoliko nemaš otvoren nalog Moj mts, možeš da se registuješ i da kreiraš nalog. Pogledaj uputstvo za registraciju. Iznos računa možeš da proveriš i pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama.

    Takođe, možeš da aktiviraš uslugu eRačun i da račune za mts usluge dobijaš na svoju e-mail adresu u elektronskoj formi. Za aktivaciju usluge dobijaš benefit - korisnici koji od 1. jula 2020. godine zaključe novu ugovornu obavezu, sa ili bez uređaja, ili izvrše promenu tarife na neku od tarifa Morava, Omorika, Soko ili Zmaj i prijave se za uslugu eRačun tokom trajanja ugovorne obaveze, dobijaju popust na mesečnu naknadu u iznosu od 50,00 dinara. Pored toga, ukoliko poseduješ kartice za plaćanje preko Interneta (VISA, MasterCard ili Maestro), na našem sajtu možeš da platiš i račune za mts usluge koje koristiš, i to bez provizije.

  • Koji je rok za podnošenje reklamacije na visinu računa?

    Rok za podnošenje reklamacije na iznos računa je 30 dana od dana dospeća računa. Sve potrebne informacije možeš da pronađeš na mts.rs u delu Prigovor na račun.

  • Koliko iznosi zatezna kamata na račun koji je plaćen nakon predviđenog roka za plaćanje?

    Zatezna kamata se menja svakog meseca i zavisi od rasta cena na malo, a objavljuje se u Službenom glasniku Republike Srbije. Informacije o zateznoj kamati možeš da proveriš na www.cekos.co.rs.

  • Šta je šifra korisnika i gde da je nađem na računu?

    Šifra korisnika je jedinstveni broj koji služi za identifikaciju korisnika i nalazi se u gornjem levom uglu mts računa.

  • Kako da mi odmah nakon plaćanja računa za usluge mobilne/fiksne bude uključen telefon?

    Uputstvo - Uključenje na reč - Mila - interaktivni lični asistent

    1. Kontaktirajte Milu – Interaktivnog ličnog asistenta, putem ikonice sa desne strane ili oblačića u donjem desnom uglu ekrana kojim ti nudi pomoć.
    2. Upiši svoje ime i pristupi komunikaciji.
    3. U ponuđenim opcijama izaberi uključenje na reč, zatim odaberi jedan od dva načina identifikacije: Brojem telefona / Šifrom korisnika i isprati korake u identifikaciji.
    4. Odaberi Uslugu (klikom na „Odaberi račun“) koja ima status „isključena“ i nakon informacije o iznosu duga potvrdi da želiš uključenje na reč klikom na opciju „DA“
    5. Mila će ti potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

    Uputstvo - Uključenje na reč
    Uključenje usluga mobilne telefonije, fiksne telefonije, interneta i televizije

    1. Pozovi Kontakt centar 0800 100 100 (poziv je besplatan).
    2. Nakon što ti se javi virtuelni asistent, za uključenje usluge koje su isključene zbog duga, potrebno je da kažeš : "Želim uključenje na reč".
    3. Unesi šifru korisnika sa svog računa (do kose crte).
    4. Virtuelni asistent će ti saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu, za uključenje na reč izaberi opciju 1.
    5. Virtuelni asistent će ti potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.