Prijavi se na svoj nalog
Još uvek nemaš Moj mts nalog? Registruj se
Ime i Prezime
Da biste bili u mogućnosti da koristite video poziv morate omogućiti "pop up" za ovu stranicu.
Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:
Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:
Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:
Plaćanje računa putem SMS-a
Mesečne račune za mts usluge možeš da platiš i putem SMS poruke, bilo da si mts pripejd ili postpejd korisnik. Plaćanje se vrši u samo par jednostavnih koraka i bez provizije, a račune možeš da platiš u bilo koje vreme, gde god da se nalaziš. Potrebno je samo da se u banci koja ti je izdala DinaCard karticu registruješ za SMS plaćanje računa preko Telekoma Srbija.
Prilikom registracije, u SMS poruci ćeš dobiti mPin, lični sigurnosni broj koji je poznat samo tebi i čijom je upotrebom zagarantovana puna bezbednost prilikom obavljanja novčanih transakcija. Kada dobiješ mPIN, proces registracije je uspešno završen i možeš da počneš sa korišćenjem usluge.
Uputstvo za SMS plaćanje računa
1. Zahtev za dobijanje zaduženja
Kako bi SMS plaćanje računa bilo izvršeno za fiksni telefonski račun, BOX pakete, internet, mtsTV, Web i Mail Hosting neophodno je da na broj 8686 pošalješ SMS poruku sa zahtevom za dobijanje zaduženja sledeće sadržine:
KLJUČNA_REČ razmak PODATAK razmak YYMM
KLJUČNA_REČ - vrsta usluge koja se plaća:
TEL - za fiksni telefonski račun i BOX pakete
NET - za internet
IPTV - za mtsTV
WEBH za Web Hosting
MAILH za Mail Hosting
PODATAK - podatak na osnovu kojeg se jedinstveno identifikuje račun koji se plaća koji može biti:
Pozivni broj + fiksni broj telefona, npr. 011123456, ili
šifra korisnika, npr. 1234567/1 je jedinstveni broj koji se nalazi u gornjem levom uglu računa - unosi se broj do kose crte
YYMM - godina i mesec za koji korisnik želi da plati račun, YY su poslednje dve cifre godine, a mesec vrednost od 01 do 12 (ovaj podatak nije potrebno unositi, ukoliko se radi o računu za poslednji mesec).
2. Plaćanje računa
Nakon slanja SMS poruke sa zahtevom za dobijanje zaduženja dobićeš povratnu poruku sa iznosom tvog zaduženja. Ukoliko želiš da izvršiš plaćanje, potrebno je da dobijenu poruku proslediš na broj 8686 u roku od 3 minuta.
3. Autorizacija naplate
Nakon izvršenog plaćanja dobijaš USSD poruku sa zahtevom za tvoju autorizaciju naplate. Ako želiš da autorizuješ naplatu, unesi svoj mPIN u roku od 30 sekundi.
4. Izveštaj o naplati
Posle izvršene autorizacije dobićeš poruku da li je tvoja transakcija uspešno obavljena.
Račun možeš da platiš online u delu Moj mts/Računi i plaćanja ili putem mobilnog telefona.
Ukoliko svoje mts račune plaćaš putem Moj mts portala ili aplikacije prethodno sačuvanim Mastercard ili VISA karticama, u skladu sa primenom novih bankarskih i kartičnih sigurnosnih protokola, u procesu plaćanja sačuvanom Mastercard ili VISA karticom možeš da imaš i dodatni korak unosa OTP koda u predviđeno polje. Zahtev za unos koda će se pojaviti ako tvoja banka izdavalac kartice zatraži tu dodatnu sigurnosnu proveru.
Ukoliko u tvojem Gmail nalogu poruka mts-a koja sadrži e-Račun ne može da se vidi, jer se automatski prebacuje u „Promocije", potrebno je da izmeniš odgovarajuća podešavanja, tako da ti poruka o elektronskom računu ubuduće stiže u osnovno sanduče i ne bude tretirana kao promocija.
Za prebacivanje mejla sa e-računom iz kategorije „promocije" u kategoriju „glavno", kao i za čuvanje te promene za ubuduće, potrebno je da uradiš sledeće:
Računar
Android
iPhone i iPad
Bez obzira koju mts uslugu koristiš, preporučujemo ti da se prijaviš za uslugu Elektronski račun - eRačun i iskoristiš brojne pogodnosti:
Popust na iznos mesečne naknade za izabranu uslugu u visini od 100,00 dinara ostvaruješ tokom minimalnog perioda važenja ugovora o korišćenju te usluge.
Korisnici usluga ugovorenih pre 19.03.2023. ostvaruju popust za eRačun u visini od 50. dinara tokom minimalnog perioda važenja ugovora o korišćenju te usluge.
Za sve Box, iris TV, mSAT i Net korisnike koji se prijave za e-Račun, cena paketa se umanjuje za 100,00 din u odnosu na definisanu cenu usluge bez eRačuna, u periodu trajanja UO.
Prilikom potpisivanja ugovora korisnik se izjašnjava da prihvata eRačun i ukoliko prihvata definiše mu se cena paketa sa eRačunom.
Ukoliko korisnik ne prihvati eRačun prilikom potpisivanja ugovora, ima pravo da se prijavi naknadno za eRačun i ostvariće pravo na popust zbog prihvatanja eRačuna. Za korisnika koji se prijavi za eRačun bilo kada u toku meseca, biće mu zaračunat popust od 100 dinara za tekući mesec.
Tokom UO možeš da uključuješ i isključuješ eRačun po želji.
Kod zbirnog računa za dve ili više usluga, prijavom na eRačun umanjuje se mesečna naknada samo za uslugu za koju je prihvaćen eRačun.
Za eRačun možeš da se prijaviš na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili na našem sajtu mts.rs u delu Moj mts (u okviru opcija Računi i plaćanja/Elektronski račun/Način dostave računa, označite polje: Putem elektronske pošte – eRačun), odnosno putem aplikacije Moj mts.
Račune za mts usluge dobijaćeš svakog meseca u elektronskoj formi na e-mail adresu koja je ostavljena prilikom registracije na našem sajtu za nalog Moj mts.
Ukoliko više ne želiš da primaš račun u elektronskoj formi, uslugu eRačun možeš da odjaviš pozivom na 0800 100 100, u nekoj od naših poslovnica ili na našem sajtu mts.rs u delu Moj mts, odnosno putem aplikacije Moj mts.
Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:
Pogledaj detaljan prikaz mts računa po uslugama:
Zahtev možeš da podneseš pozivom na 0800 100 100, slanjem e-maila na adrese info@telekom.rs (za usluge fiksne telefonije) i mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije) ili u našim poslovnicama.
Možeš da podneseš zahtev/molbu za plaćanje duga na rate bez obzira da li su ti brojevi u funkciji ili su deaktivirani. Zahtev podnosiš u našim poslovnicama, popunjavanjem odgovarajućeg obrasca ili slanjem svojeručno potpisane molbe na e-mail adresu info@telekom.rs (za usluge fiksne telefonije) ili mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije).
Stavka NZRD (naplata u ime i za račun drugog) predstavlja iznos koji se naplaćuje u ime nekog drugog pravnog lica. Radi se o različitim VAS uslugama (SMS Vallue Added Service): plaćanje parkinga, kao i uplata kredita na pripejd račun, naručivanje melodija/igrica, glasanje u raznim TV/radio emisijama, učešće u SMS nagradnim igrama itd. Ove usluge se mogu dobiti slanjem SMS ili MMS poruka na određene kratke brojeve ili putem interneta.
Iznos računa za mts usluge koje koristiš najlakše možeš da proveriš na našem sajtu u delu Moj mts. Ukoliko nemaš otvoren nalog Moj mts, možeš da se registuješ i da kreiraš nalog. Pogledaj uputstvo za registraciju. Iznos računa možeš da proveriš i pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama.
Takođe, možeš da aktiviraš uslugu eRačun i da račune za mts usluge dobijaš na svoju e-mail adresu u elektronskoj formi. Za aktivaciju usluge dobijaš benefit - korisnici koji od 1. jula 2020. godine zaključe novu ugovornu obavezu, sa ili bez uređaja, ili izvrše promenu tarife na neku od tarifa Morava, Omorika, Soko ili Zmaj i prijave se za uslugu eRačun tokom trajanja ugovorne obaveze, dobijaju popust na mesečnu naknadu u iznosu od 50,00 dinara. Pored toga, ukoliko poseduješ kartice za plaćanje preko Interneta (VISA, MasterCard ili Maestro), na našem sajtu možeš da platiš i račune za mts usluge koje koristiš, i to bez provizije.
Rok za podnošenje reklamacije na iznos računa je 30 dana od dana dospeća računa. Sve potrebne informacije možeš da pronađeš na mts.rs u delu Prigovor na račun.
Zatezna kamata se menja svakog meseca i zavisi od rasta cena na malo, a objavljuje se u Službenom glasniku Republike Srbije. Informacije o zateznoj kamati možeš da proveriš na www.cekos.co.rs.
Šifra korisnika je jedinstveni broj koji služi za identifikaciju korisnika i nalazi se u gornjem levom uglu mts računa.
Uputstvo - Uključenje na reč - Mila - interaktivni lični asistent
Uputstvo - Uključenje na reč
Uključenje usluga mobilne telefonije, fiksne telefonije, interneta i televizije
Podesi telefon
Podesi svoj telefon brzo i lako
Online imenik
Pretraži brojeve mts fiksne telefonije.
Prijavi smetnju
Prijavi smetnju i brzo reši problem.
Kontakt centar
Tu smo za tebe 24/7. Pozovi 0800 100 100. Pogledaj vodič.
Pozovi nas
Kupi uređaj, odaberi tarifu/paket, obnovi
ugovor. Pozovi 0800 100 150.