Iznos računa za mts usluge koje koristiš najlakše možeš da proveriš na našem sajtu u delu Moj mts. Ukoliko nemaš otvoren nalog Moj mts, možeš da se registuješ i da kreiraš nalog. Pogledaj uputstvo za registraciju. Iznos računa možeš da proveriš i pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama.
Takođe, možeš da aktiviraš uslugu eRačun i da račune za mts usluge dobijaš na svoju e-mail adresu u elektronskoj formi. Za aktivaciju usluge dobijaš benefit - korisnici koji od 1. jula 2020. godine zaključe novu ugovornu obavezu, sa ili bez uređaja, ili izvrše promenu tarife na neku od tarifa Morava, Omorika, Soko ili Zmaj i prijave se za uslugu eRačun tokom trajanja ugovorne obaveze, dobijaju popust na mesečnu naknadu u iznosu od 50,00 dinara. Pored toga, ukoliko poseduješ kartice za plaćanje preko Interneta (VISA, MasterCard ili Maestro), na našem sajtu možeš da platiš i račune za mts usluge koje koristiš, i to bez provizije.
Ostala česta pitanja
Da li mogu dug da platim na rate?
Šta je šifra korisnika i gde da je nađem na računu?