Na koji način mogu da dobijem informacije o iznosu mts računa?

Iznos računa za mts usluge koje koristite najlakše možete da proverite na našem sajtu u delu Moj mts. Ukoliko nemate otvoren nalog Moj mts, možete da se registujete i da kreirate nalog. Pogledajte uputstvo za registraciju. Iznos računa možete da proverite i pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama.

Takođe, možete da aktivirate uslugu eRačun i da račune za mts usluge dobijate na svoju e-mail adresu u elektronskoj formi. Za aktivaciju usluge dobijate benefit - korisnici koji od 1. jula 2020. godine zaključe novu ugovornu obavezu, sa ili bez uređaja, ili izvrše promenu tarife na neku od tarifa Morava, Omorika, Soko ili Zmaj i prijave se za uslugu eRačun tokom trajanja ugovorne obaveze, dobijaju popust na mesečnu naknadu u iznosu od 50,00 dinara. Pored toga, ukoliko posedujete kartice za plaćanje preko Interneta (VISA, MasterCard ili Maestro), na našem sajtu možete i da platite račune za mts usluge koje koristite, i to bez provizije.

Informišite se o svom mts računu.

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail