Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
Reši problem u funkcionisanju usluge
Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.
Da li me aplikacija pita u koji folder želim da smestim određeni fajl?
Ne, zato što se fajl smešta u folder u kom se nalaziš. Folder "Fotografije" sadrži pregled svih slika na tvom mts Disku, ali se one nalaze u folderima gde su postavljene.
Da li mogu više fajlova odjednom da pošaljem na mts Disk?
Može, fajlovi se upload-uju jedan za drugim i na statusnoj traci se može videti koji fajl se trenutno postavlja.
Da li su deljeni fajlovi zaštićeni jednokratnom šifrom?
Deljeni fajlovi nisu zaštićeni šifrom – zato je potrebno da korisnik vodi računa sa kime i šta želi da podeli.
Da li mogu da proširim skladišteni prostor, na koji način?
Kada prođe promo period, ponuda će biti proširena i kupovina većih paketa će biti omogućena preko aplikacije, zaduženjem mobilnog računa.
Koje su mi sve opcije za plaćanje dodatnog prostora?
Kada prođe promo period, ponuda će biti proširena i kupovina većih paketa će biti omogućena preko aplikacije, zaduženjem mobilnog računa.