Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Digitalni servisi

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
  • Da li mogu da kreiram novi folder na mts Disku?

    Veoma lako, klikom na „Novi folder“.

  • Da li me aplikacija pita u koji folder želim da smestim određeni fajl?

    Ne, zato što se fajl smešta u folder u kom se nalaziš. Folder "Fotografije" sadrži pregled svih slika na tvom mts Disku, ali se one nalaze u folderima gde su postavljene.

  • Da li mogu više fajlova odjednom da pošaljem na mts Disk?

    Može, fajlovi se upload-uju jedan za drugim i na statusnoj traci se može videti koji fajl se trenutno postavlja.

  • Da li su deljeni fajlovi zaštićeni jednokratnom šifrom?

    Deljeni fajlovi nisu zaštićeni šifrom – zato je potrebno da korisnik vodi računa sa kime i šta želi da podeli.

  • Da li mogu da proširim skladišteni prostor, na koji način?

    Kada prođe promo period, ponuda će biti proširena i kupovina većih paketa će biti omogućena preko aplikacije, zaduženjem mobilnog računa.

  • Koje su mi sve opcije za plaćanje dodatnog prostora?

    Kada prođe promo period, ponuda će biti proširena i kupovina većih paketa će biti omogućena preko aplikacije, zaduženjem mobilnog računa.

  • Da li postoji web verzija mts Diska?

    Postoji internet portal na adresi disk.mts.rs

  • Da li postoji desktop aplikacija mts Diska?

    Ne, ali postoji internet portal na adresi disk.mts.rs.

  • Da li mogu da obrišem više fajlova odjednom?

    Brisanje je omogućeno na nivou foldera i fajla, pojedinačno.

  • Da li mogu da podelim aplikaciju sa drugima?

    Ova mogućnost za sada nije podržana.

  • Da li mogu mts Disk mogu da povežem sa ostalim cloud sistemima?

    mts Disk je samostalan sistem i nije moguća integracija sa drugim sistemima.

  • Da li mts Disku mogu da pristupim i preko drugih mobilnih mreža?

    Za sada je moguć pristup samo preko mts mobilne mreže i preko WiFi – ja. Pristup preko mts mobilne mreže se ne naplaćuje.

  • Da li mts Disku mogu da pristupim preko WiFi-ja?

    Da bez ograničenja.

  • Da li ikako mogu da povratim izbrisane fajlove?

    Telekom poštuje volju korisnika i ne čuva obrisane fajlove jer bi to opterećivalo sistem.

  • Šta se dešava sa nalogom ako slučajno izgubim telefon, da li je mts Disk zaštićen nekim kodom?

    Čim korisnik prijavi krađu telefona Telekom automatski sve usluge vezane za taj broj zaključava (onemogućava).

  • Da li mogu da podesim automatsku sinhronizaciju?

    Da, to se veoma lako podešava u "Podešavanjima". Sinhronizacija je inicijalno podešena da radi preko 3G/4G (mobilne mreže), ali i preko WiFi pristupa. Protok koji aplikacija napravi preko mobilne mreže (3G/4G) se ne naplaćuje korisnicima mts mobilne telefonije.

  • Kako da prebacim podatke na mts Disk sa drugih cloud sistema?

    Željene podatke treba prebaciti na uređaj korisnika, pa ih zatim sačuvati na mts Disku ili ih postaviti u folder koji se sinhronizuje.

  • Da li imam limit nad fajlovima i folderima za deljenje (broj korisnika,..)?

    Nema limita za deljenje željenog sadržaja.

  • Da li je limitirana veličina fajla?

    Da, usluga podržava fajlove do 4 GB veličine.

  • Da li mogu da omogućim nekom drugom korisniku mogućnost menjanja fajlova ili foldera?

    Ne, drugom korisniku je moguće samo poslati link preko kojeg može da vidi i da snimi kod sebe taj fajl. Drugi korisnik ne može da briše ili menja fajl na mts Disku. Ovo može da radi samo vlasnik naloga.

  • Da li mogu da nekome pošaljem fajl ili ceo folder?


    Moguće je samo deljenje sadržaja (fajlova).

  • Da li mogu da promenim ime fajlovima i folderima?


    Može, osim kada je u pitanju predefinisani folder "Fotografije".

  • Da li mogu da komentarišem deljene fajlove (slika)?

    Nije moguće komentarisanje deljenih fajlova.

  • Kako da se odjavim sa mts Diska?

    Veoma lako, izborom te opcije u meniju.

  • Da li me aplikacija pita u koji folder želim da smestim određeni fajl?

    Ne, zato što se fajl smešta u folder u kom se nalaziš. Folder "Fotografije" sadrži pregled svih slika na tvom mts Disku, ali se one nalaze u folderima gde su postavljene.

  • Na kojim uređajima sve mogu da preuzmem aplikaciju?

    Aplikacija se može preuzeti sa Google Play-a i Apple Store-a. Podržava Android sisteme počev od verzije 4.0, i iOS sisteme počev od verzije 5.0. Za Windows uređaje nema aplikacije, već samo internet portal na adresi disk.mts.rs.

  • Da li mogu da menjam kreiran folder?

    Može da se promeni naziv.

  • Da li mogu ceo folder da podelim sa nekim drugim?

    Da, veoma lako, pomoću opcije Podeli.