Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Fiksna

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.


Reši problem u funkcionisanju usluge

Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.

Započni

Potrebno vreme popunjavanja

3-5 min

  • Kako da postanem korisnik mts fiksnog telefonskog priključka?

    Za sve informacije i prijavu za telefonski priključak moguće je pozvati 0800 100 150, poslati e-mail na info@telekom.rs, posetiti poslovnice ili mts.rs/Privatni/Fiksna.

    U toku je promocija, a fiksna telefonska linija se može uvesti po ceni od 1 dinar.

  • Dodatne usluge za fiksnu telefoniju - informacije i aktivacija?

    Za sve informacije i aktivaciju dodatnih usluga moguće je pozvati 0800 100 100, poslati e-mail na info@telekom.rs, posetiti poslovnice ili pročitati više informacija na  stranici  Dodatne usluge.

  • Da li mogu da ostvarim posebne pogodnosti na osnovu Rešenja o invaliditetu?

    Dostavom Rešenja o invaliditetu sa stepenom invaliditeta od 100%, na tvoje ime ili na ime člana domaćinstva, možeš da ostvariš pravo na popust od 20% na mesečnu naknadu.

    Popust važi uz novi ugovor na 24 meseca za fiksnu liniju na adresi prebivališta. Benefit važi samo za jednu fiksnu liniju.

    Isto pravo možeš da ostvariš i uz dostavu Rešenja o tuđoj nezi ili Rešenja o potpunom gubitku radne sposobnosti.

  • Gde mogu da vidim cene poziva u domaćem i međunarodnom saobraćaju?

    Cenovnik usluga, kao i način tarifiranja, može se pogledati na našem sajtu u delu Korisnička zona/Dokumenta i uputstva/Cenovnici.

  • Kako da prijavim uznemiravanje preko fiksnog telefona?

    Uznemiravanje se može prijaviti u poslovnicama.

  • Kako mogu da promenim adresu za dostavu računa?

    Zahtev se može podneti pozivom na 0800 100 100, u poslovnicama ili slanjem na e-mail info@telekom.rs .

  • Da li mogu dug da platim na rate?

    Zahtev za plaćanje duga na rate može se podneti bez obzira na to da li su brojevi u funkciji ili deaktivirani. Zahtev je moguće podneti u poslovnicama, popunjavanjem odgovarajućeg obrasca ili slanjem svojeručno potpisane molbe na e-mail adresu info@telekom.rs (za usluge fiksne telefonije) ili mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije).