Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Fiksna

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
  • Kako da postanem korisnik mts fiksnog telefonskog priključka?

    Prijavu za novi fiksni telefonski priključak možeš da podneseš:

     Iskoristi promociju, uvedi fiksnu telefonsku liniju po ceni od samo 1 dinar.

  • Dodatne usluge za fiksnu telefoniju - informacije i aktivacija?

    Za sve informacije i aktivaciju dodatnih usluga moguće je pozvati 0800 100 100, poslati imejl na info@telekom.rs, posetiti mts poslovnice ili pročitati više informacija na stranici  Dodatne usluge.

  • Da li mogu da ostvarim posebne pogodnosti na osnovu Rešenja o invaliditetu?

    Dostavom Rešenja o invaliditetu sa stepenom invaliditeta od 100%, na tvoje ime ili na ime člana domaćinstva, možeš da ostvariš pravo na popust od 20% na mesečnu naknadu.

    Popust važi uz novi ugovor na 24 meseca za fiksnu liniju na adresi prebivališta. Benefit važi samo za jednu fiksnu liniju.

    Isto pravo možeš da ostvariš i uz dostavu Rešenja o tuđoj nezi ili Rešenja o potpunom gubitku radne sposobnosti.

  • Gde mogu da vidim cene poziva u domaćem i međunarodnom saobraćaju?

    Cenovnik usluga, kao i način tarifiranja, može se pogledati na našem sajtu u delu Korisnička zona/Dokumenta i uputstva/Cenovnici.

  • Kako da prijavim uznemiravanje preko fiksnog telefona?

    Uznemiravanje preko fiksnog telefona se može prijaviti u mts poslovnicama.

  • Kako mogu da promenim adresu za dostavu računa?

    Promenu adrese za dostavu računa možeš da obaviš jednostavno. Dovoljno je da podneseš zahtev:

  • Da li mogu dug da platim na rate?

    Možeš da podneseš zahtev/molbu za plaćanje duga na rate bez obzira da li su ti brojevi u funkciji ili su deaktivirani. Zahtev podnosiš u našim poslovnicama, popunjavanjem odgovarajućeg obrasca ili slanjem svojeručno potpisane molbe na imejl adresu info@telekom.rs(za usluge fiksne telefonije) ili mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije).

  • Kako mogu da vidim listing odlaznih poziva sa fiksnog telefona?

    Listing se može pregledati na sajtu u delu Moj mts. Ukoliko nalog Moj mts nije otvoren, moguće je registrovati se i kreirati nalog. Dostupno je uputstvo za registraciju.

    Postoji mogućnost podnošenja zahteva za dostavu pojedinačnog listinga za najviše 6 meseci unazad ili periodičnog listinga koji se dostavlja uz račun.

    Zahtev za izdavanje pojedinačnog ili periodičnog listinga uz eRačun na mejl može se podneti u najbližoj poslovnici, a listing će biti dostavljen besplatno.

    Zahtev za izdavanje listinga na kućnu adresu može se podneti pozivom na 0800 100 100 ili u poslovnicama, pri čemu će se listing dostaviti uz naplatu troškova dostave.

    Troškovi dostave pojedinačnog listinga za odlazni saobraćaj poštom iznose 60,00 dinara, dok troškovi dostave periodičnog listinga odlaznog saobraćaja uz račun poštom iznose 24,00 dinara, a naplata se vrši u okviru prvog narednog računa.