Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
Kako da postanem korisnik mts fiksnog telefonskog priključka?
Za sve informacije i prijavu za telefonski priključak moguće je pozvati 0800 100 150, poslati e-mail na info@telekom.rs, posetiti poslovnice ili mts.rs/Privatni/Fiksna.
U toku je promocija, a fiksna telefonska linija se može uvesti po ceni od 1 dinar.
Dodatne usluge za fiksnu telefoniju - informacije i aktivacija?
Za sve informacije i aktivaciju dodatnih usluga moguće je pozvati 0800 100 100, poslati e-mail na info@telekom.rs, posetiti poslovnice ili pročitati više informacija na stranici Dodatne usluge.
Zahtev za plaćanje duga na rate može se podneti bez obzira na to da li su brojevi u funkciji ili deaktivirani. Zahtev je moguće podneti u poslovnicama, popunjavanjem odgovarajućeg obrasca ili slanjem svojeručno potpisane molbe na e-mail adresu info@telekom.rs (za usluge fiksne telefonije) ili mtsinfo@telekom.rs (za usluge mobilne telefonije).
Kako mogu da vidim listing odlaznih poziva sa fiksnog telefona?
Listing se može pregledati na sajtu u delu Moj mts. Ukoliko nalog Moj mts nije otvoren, moguće je registrovati se i kreirati nalog. Dostupno je uputstvo za registraciju.
Postoji mogućnost podnošenja zahteva za dostavu pojedinačnog listinga za najviše 6 meseci unazad ili periodičnog listinga koji se dostavlja uz račun.
Zahtev za izdavanje pojedinačnog ili periodičnog listinga uz eRačun na mejl može se podneti u najbližoj poslovnici, a listing će biti dostavljen besplatno.
Zahtev za izdavanje listinga na kućnu adresu može se podneti pozivom na 0800 100 100 ili u poslovnicama, pri čemu će se listing dostaviti uz naplatu troškova dostave.
Troškovi dostave pojedinačnog listinga za odlazni saobraćaj poštom iznose 60,00 dinara, dok troškovi dostave periodičnog listinga odlaznog saobraćaja uz račun poštom iznose 24,00 dinara, a naplata se vrši u okviru prvog narednog računa.