Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Mobilna

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.


Reši problem u funkcionisanju usluge

Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.

Započni

Potrebno vreme popunjavanja

3-5 min

Pripejd
  • Kako da registrujem svoj pripejd broj?

    Pripejd broj možeš da registruješ putem formulara na strani za registraciju, ili posetom najbliže mts poslovnice.

  • Automatska dopuna

    Ukoliko te zamara da vodiš računa o tome da li imaš dovoljno kredita na pripejd računu, automatska dopuna je pravo rešenje za tebe. Odaberi vrstu i iznos dopune i tvoj pripejd račun može biti automatski dopunjavan na svakih 15 dana, određenog datuma u mesecu ili uvek kada je na njemu manje od 50,00

  • Koliki je minimalan iznos dopune pripejd kredita?

    Minimalan iznos kojim možeš da dopuniš svoj pripejd kredit je 200,00 dinara.

  • Informacije o međunarodnom saobraćaju

    Sa svojom SIM karticom možeš da pozivaš i brojeve u inostranstvu po važećim tarifama iz cenovnika, u zavisnosti od toga kojoj međunarodnoj zoni pripada zemlja čije brojeve pozivaš.

  • Kako da koristim uslugu Kredit alarm?

    Izbegni neprijatnu situaciju da ne možeš da pošalješ poruku, pogledaš nešto na Internetu ili da ti se razgovor iznenada prekine jer je sav kredit potrošen. Prijavi se za uslugu Kredit alarm.

  • Šta se dešava ukoliko pripejd kredit ne dopunim u predviđenom roku?

    Kredit važi 90 dana od aktivacije kartice, odnosno poslednje dopune. Ukoliko nakon ovog roka ne dopuniš kredit, moći ćeš samo da primaš pozive i SMS poruke, ali ne i da pozivaš i šalješ SMS poruke, a neiskorišćeni deo kredita će biti obrisan. Kako bi komunikacija bila omogućena, potrebno je da dopuniš kredit. Svakom dopunom kredita u iznosu od 200 dinara i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja kredita se produžava za narednih 90 dana.

Postpejd
  • Uslovi korišćenja promocije mts Disk

    Koji su uslovi korišćenja promocije mts Disk?

    Usluga mts Disk je besplatna za korisnike Soko Max (Disk 100 GB); Omorika 12, Omorika 25, Omorika 50, Soko Lite i Zmaj (Disk 30 GB); Morava 150, Omorika 300 (10 GB).

  • Tarife za osobe sa invaliditetom

    Naši pripejd korisnici koji imaju pravo na ovu tarifu mogu besplatno da pređu na postpejd uz zadržavanje istog broja.

  • Net BOOST

    Net BOOST - Usluga koja ti daje mogućnost da, nakon potrošenog internet saobraćaja po maksimalnoj brzini iz tarife, nastaviš korišćenje interneta sa smanjenom brzinom.

  • Cene međunarodnog saobraćaja

    Cene međunarodnog saobraćaja možeš videti na Saznaj više

  • Cene u nacionalnom saobraćaju
  • Povoljnosti m:tel minuta koji su u okviru mesečne naknade

    Korisnicima postpaid tarifnih profila, koji u okviru mesečne naknade imaju besplatne m:tel minute, omogućeno je da iste koriste u okviru međunarodnog* i roaming** saobraćaja.

Promena postpejd tarife
  • Kako mi se naplaćuje promena tarife u slučaju da mi je već istekla ugovorna obaveza, ili ako imam ugovor na neodređeno vreme?

    Naplaćuje se isto kao u slučaju promene tarife tokom postojeće ugovorne obaveze – prelazak na cenovno višu tarifu se ne naplaćuje, dok se povratak na inicijalnu tarifu sa nižom mesečnom naknadom naplaćuje 99 dinara.

  • Da li mogu da pređem sa stare postpejd tarife na neku od tarifa Morava, Omorika i Soko?

    Da, možeš u svakom trenutku, a ukoliko je u toku ugovorna obaveza možeš da pređeš na postpejd tarifu sa istom ili višom mesečnom naknadom od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora. Promenom tarife dobijaš sve pogodnosti koje ti donose nove tarife, pogodnosti koje su korišćene u okviru stare tarife prestaju da važe.

  • Da li mi se produžava ugovorna obaveza ako promenim tarifu tokom trajanja postojeće ugovorne obaveze?

    Promena tarife ne utiče na trajanje ugovorne obaveze.

  • Na koji način mogu da promenim tarifu?

    Promenu tarife možeš da obaviš pozivanjem mts vodiča na *797#, opcija Promena tarife, putem aplikacije Moj mts u okviru opcije Promena tarife\Preporučena tarifa ili opcije Promena tarife\Ostale tarife, online na našem sajtu u delu Moj mts, dolaskom u naše poslovnice ili pozivom kontakt centra na 0800 100 100.

  • Posle koliko vremena mi je aktivirana nova tarifa?

    Promena tarife je trenutna i nastupa odmah nakon tvog zahteva za promenu tarife, bez čekanja 1. u narednom mesecu.

  • Koliko se naplaćuje promena tarife?

    Prelazak na tarifu sa višom mesečnom naknadom je besplatan, dok se svaki povratak na inicijalnu tarifu sa nižom mesečnom naknadom naplaćuje 99 din.

Kontrola troškova
  • Koji su uslovi međunarodnog saobraćaja u kontrola troškova tarifama?

    Uspostava veze je 6,99 dinara, a obračunski interval je 60s+60s. Cena SMS poruke ka međunarodnim destinacijama je 12 dinara. SMS poruke ka m:tel Crna Gora i m:tel Republika Srpska tarifiraju se po ceni koja važi za SMS poruke u domaćem saobraćaju za odabrani tarifni profil.

  • Kome mogu da se obratim ukoliko zaboravim svoj PIN i PUK kod?

    Možeš da pozoveš 0800 100 100, da dođeš u naše poslovnice ili da pošalješ zahtev na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs sa potrebnim podacima za identifikaciju (ime i prezime, pretplatnički broj i adresa za dostavu računa).

  • Da li mogu da koristim roming uslugu?

    Usluga rominga je automatski omogućena svim korisnicima tarife Kontrola troškova. Način korišćenja tvog broja u inostranstvu, roming paketi i tarifiranje saobraćaja u romingu su isti kao za pripejd korisnike.

  • Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

    Da, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu bez naknade sa istim brojem telefona. Preporučujemo ti da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijaviš na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili slanjem zahteva na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs (svojeručno potpisan zahtev od vlasnika broja), kako bismo u što kraćem roku blokirali tvoju karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

  • Da li mogu da pređem sa postpejda na Kontrolu troškova?

    Da, možeš besplatno da pređeš na Kontrolu troškova. Prelazak možeš da obaviš u našim poslovnicama ili kod ovlašćenih dilera. Potrebno je da su izmirena prethodna dugovanja na postpejd broju i da je istekao vremenski period za koji je potpisana ugovorna obaveza.

  • Da li mogu sa Kontrole troškova da pređem na postpejd tarifu ako imam važeću ugovornu obavezu?

    Da, možeš da pređeš na postpejd tarifu sa istom ili višom mesečnom naknadom od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora. Prelazak možeš da obaviš našim poslovnicama ili kod ovlašćenih dilera.

Roming
  • U kojim zemljama mogu da koristim VoLTE u romingu?

    VoLTE uslugu u romingu možeš da koristiš u sledećim zemljama.

  • Kako gašenje 2G i 3G mreže utiče na korisnike?

    Korisnici starijih uređaja:
    Ako korisnici imaju starije telefone koji podržavaju samo 2G i 3G tehnologiju, moraće da pređu na noviji uređaj koji podržava 4G ili 5G kako bi nastavili da koriste sve mobilne usluge - pozive, SMS i internet na 4G tehnologiji.
    Poboljšanje usluga:
    Za korisnike koji već imaju 4G ili 5G uređaje, gašenje 2G i 3G mreže neće značajno uticati na iskustvo, jer će moći da uživaju u bržem internetu, VoLTE pozivima i boljoj usluzi.

  • Šta podrazumeva gašenje 2G i 3G mreže?

    Gašenje 2G i 3G mreže je deo procesa modernizacije mobilnih komunikacija, omogućavajući brže, efikasnije i pouzdanije 4G i 5G tehnologije koje podržavaju napredne digitalne usluge. Mnogi operateri su već započeli gašenje 2G i 3G mreže, a planovi variraju od zemlje do zemlje. U nekim slučajevima, 2G i 3G mreže se gase postepeno, dok u drugim slučajevima mogu biti potpuno isključena u narednim godinama.

  • Spisak zemalja i operatora u kojima se mogu koristiti Evropa NET dodaci

    Roming dodaci važe za sve postpejd tarife. Dodaci mogu da se koriste isključivo u zemaljskim (terestrijalnim) mrežama i ne važe u zoni vazdušnog, pomorskog i satelitskog saobraćaja.

  • Spisak zemalja i operatora u kojima se mogu koristiti Evropa CALL dodaci

    Roming dodaci važe za sve postpejd tarife. Dodaci mogu da se koriste isključivo u zemaljskim (terestrijalnim) mrežama i ne važe u zoni vazdušnog, pomorskog i satelitskog saobraćaja.

  • Šta obuhvata zona 5 i da li mogu da koristim roming tarifne dodatke u toj zoni?

    Roming tarifni dodaci (Evropa CALL 25, Evropa CALL 50, Planeta CALL 25, Planeta CALL 50, Evropa NET dan, Evropa NET 1GB, Evropa NET 1,5GB, Evropa NET 3GB, Planeta NET 1GB, Planeta NET 3GB, UAE NET 1GB) mogu da se koriste isključivo u zemaljskim (terestrijalnim) mrežama i ne važe u zoni 5, odnosno ne mogu da se koriste u mrežama vazdušnog, pomorskog i satelitskog saobraćaja, navedenim u nastavku.

    Pomorske mreže:
    Wireless Maritime Services – na brodovima
    Telenor Maritime AS – na brodovima
    Telecom26 AG – na brodovima
    Telecom Italia (TIM) - GSM on ships - marritime service – na brodovima
    Epic Communications Limited - na brodovima

    Satelitske mreže:
    Thuraya Satellite Telecommunications Company - satelitska.

    Vazdušne mreže:
    AeroMobile AS – u avionima

Usluge mobilne
  • Ko može da koristi uslugu VoLTE?

    VoLTE (Voice over LTE) omogućava bržu uspostavu veze, kvalitetniji prenos govora u mobilnoj, kao i korišćenje 4G interneta i razgovora istovremeno. Takođe, štedi bateriju mobilnog uređaja što je velika prednost za korisnike koji često telefoniraju.

  • Šta je to usluga „Limit“ i kako se ona koristi?

    Korisnicima mts-a omogućeno je definisanje mesečnog limita u cilju kontrolisanja potrošnje.

  • Koje hitne službe se mogu dobiti pozivanjem broja 112?

    Pozivanjem broja 112 dobija se Uprava Policije koja u zavisnosti od prijavljenog slučaja automatski obaveštava službu Hitne pomoći i Vatrogasce. Servis je mts korisnicima dostupan sa i bez SIM kartice i besplatan je. Radi po principu lociranja mobilnog telefona, tako da automatski povezuje korisnika sa hitnom službom u regionu u kome se nalazi.

  • Na koji način mogu da izvršim aktivaciju/deaktivaciju SMS obaveštenja o aktuelnim promocijama?

    Za deaktivaciju možeš da pošalješ SMS poruku sa bilo kojim tekstom na broj 6560 ili da pozoveš 0800 100 100. Ukoliko ponovo želiš da aktiviraš SMS obaveštenja o novim promocijama, možeš da pošalješ SMS poruku sa bilo kojim tekstom na broj 6410 ili da pozoveš 0800 100 100.

  • Šta je Multi SIM?

    Multi SIM kartica sadrži standardnu, mikro i nano SIM karticu u jednom pakovanju. Karticu možeš da koristiš u svakom mobilnom uređaju jednostavnim izborom formata, pri čemu se samo telo kartice koristi kao adapter. Ona je pogodna ukoliko koristiš jedan broj u više aparata sa različitim slotovima za SIM karticu.
    Multi SIM kartica ima memorijski prostor od 64 KB za čuvanje maksimalno 250 brojeva i 30 SMS poruka.

  • Ukradena, izgubljena ili oštećena SIM kartica

    U slučaju krađe, gubitka ili oštećenja SIM kartice, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu bez naknade sa istim brojem telefona. Ukoliko si pripejd korisnik dobićeš karticu sa inicijalnim kreditom od 25 dinara i iznosom koji ti je preostao na staroj kartici.