Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Pripejd

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.

  • Kako da registrujem svoj pripejd broj?

    Pripejd broj možeš da registruješ putem formulara na strani za registraciju, ili posetom najbliže mts poslovnice.

  • Kome mogu da se obratim ukoliko zaboravim svoj PIN i PUK kod?

    Možeš da pozoveš 0800 100 100, da dođeš u naše poslovnice ili da pošalješ zahtev na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs sa potrebnim podacima za identifikaciju (ime i prezime, pretplatnički broj i šifru korisnika).

  • Šta se dešava ukoliko pripejd kredit ne dopunim u predviđenom roku?

    Kredit važi 90 dana od aktivacije kartice, odnosno poslednje dopune. Ukoliko nakon ovog roka ne dopuniš kredit, moći ćeš samo da primaš pozive i SMS poruke, ali ne i da pozivaš i šalješ SMS poruke, a neiskorišćeni deo kredita će biti obrisan. Kako bi komunikacija bila omogućena, potrebno je da dopuniš kredit. Svakom dopunom kredita u iznosu od 200 dinara i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja kredita se produžava za narednih 90 dana.

  • Koji je rok važenja pripejd kartice?

    Kartica važi 12 meseci od aktivacije, a svakom dopunom njeno važenje se produžava na novih 12 meseci. Express dopuna i Friendly dopuna ne produžavaju rok važenja pripejd SIM kartice.

  • Da li mogu ponovo da aktiviram isteklu pripejd karticu?

    Nakon isteka važenja kartice (12 meseci od aktivacije), u narednih 30 dana možeš da dođeš u našu poslovnicu i da aktiviraš karticu po ceni od 400 dinara. Početni kredit na kartici je 25 dinara, a preostali iznos pripejd kredita sa tvoje prethodne katice se poništava.

  • Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

    Da, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu bez naknade sa istim brojem telefona. Inicijalnom kreditu na novoj kartici od 25 dinara dodaje se i iznos koji ti je preostao na staroj kartici. Preporučujemo ti da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijaviš pozivom na 0800 100 100 (registrovani korisnici) ili dolaskom u najbližu poslovnicu kako bismo u što kraćem roku blokirali tvoju SIM karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

  • Na koji način mogu da smanjim svoju potrošnju?

    Na raspolaganju su ti povoljni pripejd dodaci za minute, SMS poruke i internet, kao i dodaci za društvene mreže i aplikacije. Sve promocije iz naše pripejd ponuda možeš da aktiviraš u mts vodiču pozivanjem koda *100# ili u aplikaciji mts centar u delu Promocije.

  • Na koje sve načine mogu da dopunim kredit?

    Pripejd kredit možeš da dopuniš na više načina: sa fiksnog telefona pozivanjem besplatnog broja 0800 100 900, sa mts postpejd broja, u mts poslovnicama, slanjem SMS-a na 8787 sa mts postpaid broja, na prodajnim mestima partnera (kiosci, prodavnice, benzinske stanice), na šalterima banaka, pošte ili online (platnom karticom, putem mts postpejd broja ili bankovnog računa).

  • Kako da aktiviram pripejd karticu?

    Nakon kupovine i registracije pripejd kartica je aktivna.

  • Koliki je minimalan iznos dopune pripejd kredita?

    Minimalan iznos kojim možeš da dopuniš svoj pripejd kredit je 200,00 dinara.

  • Šta se dešava ukoliko pripejd kredit ne dopunim u predviđenom roku?

    Kredit važi 90 dana od aktivacije kartice, odnosno poslednje dopune. Ukoliko nakon ovog roka ne dopuniš kredit, moći ćeš samo da primaš pozive i SMS poruke, ali ne i da pozivaš i šalješ SMS poruke, a neiskorišćeni deo kredita će biti obrisan. Kako bi komunikacija bila omogućena, potrebno je da dopuniš kredit. Svakom dopunom kredita u iznosu od 200 dinara i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja kredita se produžava za narednih 90 dana.

  • Na koje sve načine mogu da dopunim kredit?

    Pripejd kredit možeš da dopuniš na više načina: sa fiksnog telefona pozivanjem besplatnog broja 0800 100 900, sa mts postpejd broja, u mts poslovnicama, na prodajnim mestima partnera (kiosci, prodavnice, benzinske stanice), na šalterima banaka, pošte ili online (platnom karticom, putem mts postpejd broja ili bankovnog računa).

  • Na koji način mogu da proverim stanje pripejd kredita?

    Stanje pripejd kredita i datum važenja možeš da proveriš u mts vodiču pozivanjem koda *100#, u aplikaciji Moj mts u delu Stanje računa, ili pozivanjem govornog automata na broj 777.

  • Automatska dopuna

    Ukoliko te zamara da vodiš računa o tome da li imaš dovoljno kredita na pripejd računu, automatska dopuna je pravo rešenje za tebe. Odaberi vrstu i iznos dopune i tvoj pripejd račun može biti automatski dopunjavan na svakih 15 dana, određenog datuma u mesecu ili uvek kada je na njemu manje od 50,00

  • Informacije o međunarodnom saobraćaju

    Sa svojom SIM karticom možeš da pozivaš i brojeve u inostranstvu po važećim tarifama iz cenovnika, u zavisnosti od toga kojoj međunarodnoj zoni pripada zemlja čije brojeve pozivaš.

  • Kako da koristim uslugu Kredit alarm?

    Izbegni neprijatnu situaciju da ne možeš da pošalješ poruku, pogledaš nešto na Internetu ili da ti se razgovor iznenada prekine jer je sav kredit potrošen. Prijavi se za uslugu Kredit alarm.

  • Kako mogu da proverim odlazni saobraćaj na svom pripejd broju?

    Odlazni saobraćaj proveravaš u listingu saobraćaja za tekući mesec kao i za dva meseca unazad.

  • Da li mogu da pređem sa postpejda na pripejd?

    Da, možeš besplatno da pređeš sa postpejda na pripejd i da zadržiš isti broj telefona. Dobijaš pripejd karticu sa 25 dinara kredita. Jedini uslov je da su sva prethodna dugovanja izmirena i da je istekao vremenski period za koji je potpisana ugovorna obaveza. Prelazak možeš da obaviš pozivom na 064 790 ili u našim poslovnicama.

  • Da li mogu da pređem sa pripejda na postpejd ili Kontrolu troškova?

    Da, možeš da pređeš na postpejd tarifu ili na tarifni profil Kontrola troškova i da zadržiš isti broj telefona, a preostali iznos kredita sa tvoje pripejd kartice biće prebačen kao avans na tvom postpejd ili Kontrola troškova računu. Prelazak na tarifni profil Kontrola troškova možeš da obaviš u našim poslovnicama ili kod ovlašćenih partnera ili distributera, a prelazak na postpejd tarifu možeš da obaviš i na 0800 100 100.