Uputstvo - Uključenje na reč - Mila - interaktivni lični asistent
- Kontaktirajte Milu – Interaktivnog ličnog asistenta, putem ikonice sa desne strane ili oblačića u donjem desnom uglu ekrana kojim ti nudi pomoć.
- Upiši svoje ime i pristupi komunikaciji.
- U ponuđenim opcijama izaberi uključenje na reč, zatim odaberi jedan od dva načina identifikacije: Brojem telefona / Šifrom korisnika i isprati korake u identifikaciji.
- Odaberi Uslugu (klikom na „Odaberi račun“) koja ima status „isključena“ i nakon informacije o iznosu duga potvrdi da želiš uključenje na reč klikom na opciju „DA“
- Mila će ti potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.
Uputstvo - Uključenje na reč
Uključenje usluga mobilne telefonije, fiksne telefonije, interneta i televizije
- Pozovi Kontakt centar 0800 100 100 (poziv je besplatan).
- Nakon što ti se javi virtuelni asistent, za uključenje usluge koje su isključene zbog duga, potrebno je da kažeš : "Želim uključenje na reč".
- Unesi šifru korisnika sa svog računa (do kose crte).
- Virtuelni asistent će ti saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu, za uključenje na reč izaberi opciju 1.
- Virtuelni asistent će ti potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.