Kako da mi odmah nakon plaćanja računa za usluge mobilne/fiksne bude uključen telefon?

Odmah nakon plaćanja računa imate mogućnost da Vam mobilni ili fiksni telefon bude uključen, bez čekanja na evidentiranje uplate. Za uključenje potrebno je da:

1. pozovete 0800 100 100, sa mobilnog ili fiksnog broja telefona koji želite da uključite (poziv je besplatan),
2. za uključenje usluga mobilne telefonije odaberite opciju 2, a za uključenje usluga fiksne telefonije izaberite opciju 3,
3. automat će Vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu,
4. odaberite opciju 2 - uključenje na reč
5. automat će Vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

Odabirom opcije 5 u meniju za usluge mobilne telefonije i unosom šifre korisnika (možete da dobijete informacije o dospelim potraživanjima za sve račune mobilne telefonije i Box paketa.
Odabirom opcije 1 u meniju za usluge fiksne telefonije i unosom šifre korisnika možete da dobijete informacije o dospelim potraživanjima za sve račune fiksne telefonije i Box paketa.

Da li vam je odgovor bio koristan?

Informišite se o svom mts računu.

Saznajte više

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail