Kako da mi odmah nakon plaćanja računa za usluge mobilne/fiksne bude uključen telefon?

Uputstvo - Uključenje na reč - Mila - interaktivni lični asistent

  1. Kontaktirajte Milu – Interaktivnog ličnog asistenta, putem ikonice sa desne strane ili oblačića u donjem desnom uglu ekrana kojim ti nudi pomoć.
  2. Upiši svoje ime i pristupi komunikaciji.
  3. U ponuđenim opcijama izaberi uključenje na reč, zatim odaberi jedan od dva načina identifikacije: Brojem telefona / Šifrom korisnika i isprati korake u identifikaciji.
  4. Odaberi Uslugu (klikom na „Odaberi račun“) koja ima status „isključena“ i nakon informacije o iznosu duga potvrdi da želiš uključenje na reč klikom na opciju „DA“
  5. Mila će ti potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.

Uputstvo - Uključenje na reč
Uključenje usluga mobilne telefonije, fiksne telefonije, interneta i televizije

  1. Pozovi Kontakt centar 0800 100 100 (poziv je besplatan).
  2. Nakon što ti se javi virtuelni asistent, za uključenje usluge koje su isključene zbog duga, potrebno je da kažeš : "Želim uključenje na reč".
  3. Unesi šifru korisnika sa svog računa (do kose crte).
  4. Virtuelni asistent će ti saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu, za uključenje na reč izaberi opciju 1.
  5. Virtuelni asistent će ti potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.
Datum objave:
Tagovi: KZ-home

Reši problem u funkcionisanju usluge

Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.

Započni

Potrebno vreme popunjavanja

3-5 min

Moj mts

Upravljaj svim uslugama sa jednog mesta.

Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.