Zašto ne mogu da pošaljem ni jednu e-mail poruku?

Proveri internet konekciju (status konekcije: connected/disconnected, online/offline), da li je uključena opcija "My server requires authentication" u svom e-mail klijentu i da li su tačno uneseni korisničko ime i lozinka (pazi na velika i mala slova).

Proveri da li si pravilno uneo SMTP server (mail.mts.rs) u svom e-mail klijentu i da li je u antivirus programu postavljeno da se ne skenira odlazna pošta (neki antivirus programi mogu usporiti odlaznu poštu).

Ako i dalje nije moguće primiti e-mail poruke, kontaktiraj tehničku podršku na 0800 100 100.

Datum objave:

Reši problem u funkcionisanju usluge

Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.

Započni

Potrebno vreme popunjavanja

3-5 min

Moj mts

Upravljaj svim uslugama sa jednog mesta.

Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.