Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Usluge mobilne

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
  • Ko može da koristi uslugu VoLTE?

    VoLTE (Voice over LTE) omogućava bržu uspostavu veze, kvalitetniji prenos govora u mobilnoj, kao i korišćenje 4G interneta i razgovora istovremeno. Takođe, štedi bateriju mobilnog uređaja što je velika prednost za korisnike koji često telefoniraju.

  • Šta je to usluga „Limit“ i kako se ona koristi?

    Korisnicima mts-a omogućeno je definisanje mesečnog limita u cilju kontrolisanja potrošnje.

  • Koje hitne službe se mogu dobiti pozivanjem broja 112?

    Pozivanjem broja 112 dobija se Uprava Policije koja u zavisnosti od prijavljenog slučaja automatski obaveštava službu Hitne pomoći i Vatrogasce. Servis je mts korisnicima dostupan sa i bez SIM kartice i besplatan je. Radi po principu lociranja mobilnog telefona, tako da automatski povezuje korisnika sa hitnom službom u regionu u kome se nalazi.

  • Na koji način mogu da izvršim aktivaciju/deaktivaciju SMS obaveštenja o aktuelnim promocijama?

    Za deaktivaciju možeš da pošalješ SMS poruku sa bilo kojim tekstom na broj 6560 ili da pozoveš 0800 100 100. Ukoliko ponovo želiš da aktiviraš SMS obaveštenja o novim promocijama, možeš da pošalješ SMS poruku sa bilo kojim tekstom na broj 6410 ili da pozoveš 0800 100 100.

  • Šta je Multi SIM?

    Multi SIM kartica sadrži standardnu, mikro i nano SIM karticu u jednom pakovanju. Karticu možeš da koristiš u svakom mobilnom uređaju jednostavnim izborom formata, pri čemu se samo telo kartice koristi kao adapter. Ona je pogodna ukoliko koristiš jedan broj u više aparata sa različitim slotovima za SIM karticu.
    Multi SIM kartica ima memorijski prostor od 64 KB za čuvanje maksimalno 250 brojeva i 30 SMS poruka.

  • Ukradena, izgubljena ili oštećena SIM kartica

    U slučaju krađe, gubitka ili oštećenja SIM kartice, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu bez naknade sa istim brojem telefona. Ukoliko si pripejd korisnik dobićeš karticu sa inicijalnim kreditom od 25 dinara i iznosom koji ti je preostao na staroj kartici.

  • Na koji način mogu da rešim problem uznemiravanja?

    Uznemiravanje možeš da prijaviš u najbližoj mts poslovnici ili na imejl mtsinfo@telekom.rs .

    Potrebno je da navedeš datum i vreme, broj koji te uznemirava, broj na kojem imaš uznemiravanje. Bitno je da dođe do uspostave veze (ako je broj sakriven, potrebno je to i navesti).

  • Koji je broj servisnog centra za kratke poruke (SMS)?

    Broj servisnog centra za SMS poruke je +381650000900.

  • Kako da podesim telefon za pristup internetu?

    Podešavanje za uslugu pristupa internetu, dobićeš automatski nakon prvog ubacivanja SIM kartice i uključenja mobilnog uređaja (ovo važi za većinu mobilnih uređaja na tržištu).

  • Kako mogu da isključim PIN u svom telefonu?

    Ukoliko PIN kontrolna funkcija nije isključena, tvoj mobilni telefon će ti pri svakom uključivanju zahtevati da uneseš PIN kod. Ovu funkciju možeš da isključiš u telefonu u opciji Podešavanja/Sigurnosna podešavanja.

  • Šta su PIN/PUK kodovi?

    PIN i PUK kodove dobijaš uz SIM karticu. PUK kod je lični broj za deblokiranje PIN koda.

  • Kako da aktiviram SIM karticu?

    Postpejd kartica je automatski aktivna, čim je ubaciš u telefon, samo je potrebno da uneseš PIN kod koji je dobijen uz karticu.

    Nakon kupovine i registracije pripejd kartica je aktivna.