Na koji način mogu podneti prigovor na račun?

Ukoliko smatrate da je potrebno korigovati račun koji ste dobili, email-om nam možete poslati skenirani prigovor (sa potpisom ovlašćenje osobe) na mojbiznis@telekom.rs (za mala i srednja preduzeća), odnosno na korisnicki.biznis@telekom.rs (za velike kompanije).

Takođe putem email-a, prigovor možete da dostavite sa email adrese e-kontakta vaše kompanije.

Prigovor na račun (koji je potpisala ovlašćena osoba) možete da nam pošaljete i poštom na adresu: mts, Bulevar umetnosti 16, 11000 Beograd (sa naznakom „Prigovor na račun”).

Povežite Internet, mobilnu i fiksnu u jedan paket.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak