Internet

Gde da unesem username i password za tek aktiviranu statičku IP adresu?

Detaljnije

Šta je FiberBiz i kako se realizuje?

Detaljnije

U čemu je razlika između servisa Internet Max, FiberBiz i FiberPro?

Detaljnije

Kako da promenim Internet provajdera i pređem na Internet Telekoma Srbija?

Detaljnije

Šta je to IP adresa? Zašto bi mi bila potrebna statička IP adresa?

Detaljnije

Šta znači upload i download?

Detaljnije

Da li mogu da koristim Internet uslugu sa operativnim sistemom Linux ili Macintosh?

Detaljnije

Kako da na internet povežem veći broj računara?

Detaljnije

U čijem vlasništvu je modem?

Detaljnije

Da li moja Internet usluga može da se preseli i na koji način?

Detaljnije

Da li je brzina prenos podataka zagarantovana?

Detaljnije

Zašto dobijam grešku HTTP Error 404?

Detaljnije

Zašto ne mogu da pošaljem ni jednu e-mail poruku?

Detaljnije

Da li postoji mogućnost privremenog prekida korišćenja Internet usluge ili raskida ugovora pre isteka ugovorne obaveze?

Detaljnije

Informišite se o svim internet uslugama.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak