Zašto ne mogu da pošaljem ni jednu e-mail poruku?

Ukoliko imate problem sa slanjem e-mail poruka pokušajte da rešite problem :

  • Proverite vašu Internet konekciju (status konekcije: connected/disconnected, online/offline). Proverite da li ste uključili opciju „ My server requires authentication” u vašem e-mail klijentu. Proverite da li ste pravilno upisali Korisničko ime i lozinku (obratite pažnju na mala i velika slova).
  • Proverite da li ste pravilno upisali SMTP server u vašem e-mail klijentu.
  • Proverite da li ste u vašem antivirus programu podesili da se ne skenira odlazna pošta (neki antivirus programi prave isuviše veliku zadršku pri proveri odlazne pošte).

Ako i dalje ne možete da pošaljete ni jednu e-mail poruku, kontaktirajte nas na 0800-123-123.

Informišite se o svim internet uslugama.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak