* Uslovi BOX 3 promocije:
• prvih 12 meseci po 1 dinar – za nove korisnike koji nemaju mts usluge ili koji imaju samo uslugu fiksne telefonske linije a odluče se za uvođenje BOX 3 paketa preko optičke infrastrukture,
• prvih 6 meseci po 1 dinar – za korisnike koji uvedu optičku infrastrukturu i odluče se za uvođenje jedne nove usluge, kao i za korisnike koji zadržavaju postojeću infrastrukturu a odluče se za uvođenje dve nove usluge (Fiksna + Net + iris TV), uz ugovornu obavezu na 24 meseca za BOX 3 paket,
• prva 3 meseca po 1 dinar – za korisnike koji uvedu optičku infrastrukturu uz potpisivanje nove ugovorne obaveze na 24 meseca za BOX 3 paket, kao i za korisnike koji zadržavaju postojeću infrastrukturu a odluče se za uvođenje jedne nove usluge uz ugovornu obavezu na 24 meseca za BOX 3 paket,
• prvi 1 mesec po 1 dinar – za korisnike koji već koriste sve usluge BOX 3 paketa, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.
Svi korisnici koji se u promo periodu opredele za novi BOX 3 paket, umesto povoljnosti 12/6/3/1 mesec po 1 dinar imaju na raspolaganju mogućnost kupovine uređaja.
Promocija BOX 3 paketa sa mobilnom linijom traje do 31. januara 2021. godine.
** HD kanali su dostupni tamo gde postoje tehničke mogućnosti.
Iskoristite sve pogodnosti BOX 3 paketa, jer vas očekuje:
• Povoljnija mesečna naknada uz uslugu eRačun (ukoliko se opredelite za mesečnu naknadu uz ugovornu obavezu i uslugu eRačun i nakon isteka promotivnog perioda),
• Digitalna televizija sa velikim brojem TV kanala različitih žanrova (BOX 3 paketi koji sadrže uslugu iris TV),
• Prva 2 meseca otključan MAX paket – za sve nove korisnike iris TV usluge u okviru BOX 3 paketa,
• Besplatno jedan dodatni STB uređaj za BOX 3 paket koji sadrži uslugu iris TV,
• Internet brzine do 400/160 Mb/s za korisnike koji imaju realizovanu optičku infrastrukturu, odnosno internet brzine do 100/10 Mb/s za korisnike koji nemaju realizovanu optičku infrastrukturu,
• Bonus od 20 GB 4G interneta koji se dodeljuje mesečno na zajedničko korišćenje mobilnim linijama koje su uključene u BOX 3 paket (Pravo se ostvaruje pridruživanjem jedne dodatne postpejd mobilne linije – Soko, Omorika, Morava, Zmaj, Mobilni Net ili Kontrola troškova. Jedna postpejd linija može biti pridružena samo jednom BOX paketu. Osnovna postpejd linija iz BOX paketa ne može biti pridružena drugom BOX paketu),
• Besplatno korišćenje mts TV GO usluge do 31. januara 2021. godine za korisnike BOX 3 paketa sa iris TV uslugom,
• Fiksna linija sa 150 minuta za pozive ka fiksnim brojevima u domaćem saobraćaju i neograničenim pozivima ka mobilnim i fiksnim brojevima u mts mreži.
Cena minuta razgovora ka ostalim fiksnim brojevima u domaćem saobraćaju se naplaćuje 1,20 dinara po minutu, dok je cena minuta razgovora ka mobilnim mrežama u domaćem saobraćaju 10,00 dinara po minutu.
Internet brzine od 100/20 Mb/s, 200/80 Mb/s i 400/160 Mb/s su dostupne samo na optičkoj infrastrukturi. Proveru da li je na vašoj lokaciji dostupna optička infrastruktura možete da izvršite pozivom broja 0800 100 150. Na istom broju može i kupiti BOX paket sa optičkim internetom.
Korisnici BOX 3 paketa sa internetom koji imaju realizovanu optičku infrastrukturu imaju duplo veću upload brzinu interneta u odnosu na korisnike Net paketa sa istom internet brzinom (važi za brzine Net 100, Net 200 i Net 400).
Po 1 dinar od svakog mesečnog računa za BOX paket izdvajamo u Budžetski fond za lečenje oboljenja, stanja ili povreda koje se ne mogu uspešno lečiti u Republici Srbiji.
Nakon podnošenja zahteva za BOX 3 paket vrši se provera mogućnosti za realizaciju usluge. Ukoliko su uslovi ispunjeni, pozvaćemo vas da potpišete ugovor.
Korišćenje BOX 3 paketa počinje od dana kada je realizovana poslednja usluga iz BOX paketa. U prelaznom periodu biće vam aktivirane pojedinačne usluge po specijalnim uslovima. Aktivirane pojedinačne usluge naplaćuju se srazmerno broju dana tokom trajanja prelaznog perioda.
Mesečna naknada za BOX 3 paket važi uz ugovornu obavezu na 24 meseca i uslugu eRačun. Nakon isteka ugovorne obaveze naplaćuje vam se cena mesečne naknade bez ugovorne obaveze.
Ukoliko potpišete ugovornu obavezu bez usluge eRačun, naknadno možete da se prijavite za eRačun i u tom slučaju plaćate cenu mesečne naknade uz ugovornu obavezu i uslugu eRačun (bez obzira kada se u toku meseca prijavite za uslugu, za tekući mesec naplatiće vam se mesečna naknada sa uračunatim popustom od 50 dinara za uslugu eRačun). Sa druge strane, ukoliko otkažete uslugu eRačun povećava vam se cena mesečne naknade i u tom slučaju plaćate cenu mesečne naknade uz ugovornu obavezu bez usluge eRačun (koja je viša za 50 dinara).
Da bi vaša ušteda bila još veća, dodajte u BOX jednu ili dve fiksne linije.
Tokom trajanja ugovara, u svakom trenutku, možete preći na BOX 3 paket veće cenovne vrednosti. Ukoliko se tokom trajanja ugovora odlučite da pređete na BOX 4, potpisujete novi ugovor za BOX 4 paket na 24 meseca. Promena izabranog BOX paketa na paket sa nižom naknadom nije moguća za vreme trajanja ugovorne obaveze.
Zahtev za BOX 3, osim na našem portalu, možete da podnesete i putem Kontakt centra na 0800 100 100 ili u nekoj od naših poslovnica.
Cenovnik starih BOX paketa
Aktuelni cenovnik BOX 3 paketa