Kako da promenim Internet provajdera i pređem na Internet Telekoma Srbija?

Na vrlo jednostavan način možete da pređete sa korišćenja usluge ADSL-a nekog od Internet servis provajdera (ISP) na korišćenje usluge Internet Max (10/1, 20/4, 50/8 i 100/10) koju vam nudi kompanija Telekom Srbija.
Potreban vam je samo Migracioni kod. Vaš provajder je obavezan da vam na zahtev izda Migracioni kod, koji zatim navodite u vašoj web prijavi za korišćenje usluge Interneta Telekoma Srbija. Uz ispravan unos Migracionog koda, realizacija zahteva je efikasna i brza. Za dodatne informacije možete se obratiti vašem menadžeru, pozvati Korisnički servis 0800/123-123 ili nam poslati e-mail. Garantujemo vam nastavak korišćenja Interneta bez prekida, a nakon realizacije zahteva, preostaje vam samo da priključite opremu, koju vam obezbeđujemo.

Informišite se o svim internet uslugama.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak