Kako da prijavim smetnju?

Uvek smo spremni da pomognemo i unapredimo svoje servise, stoga ako imate neki problem, možete ga brzo i jednostavno rešiti prijavom smetnje.

  • U meniju sa leve strane ekrana odaberite opciju „Prijava smetnji“.
  • Potom iz padajućeg menija odaberite tip servisa za koji prijavljujete smetnju.
  • Zatim birate kategoriju i potkategoriju koje daju bliže odrednice o smetnji.
  • Zatim u zavisnosti od tipa servisa, birate broj telefona (u slučaju fiksnog ili mobilnog priključka) ili lokaciju (za TV ili internet priključak).
  • Sa desne strane se nalazi polje za slobodan unos gde je potrebno da što detaljnije da opišete smetnju.
  • Strelica u donjem desnom uglu daje Vam pregled podnete smetnje, a klik na dugme „Prijavi smetnju“ vaša prijava će biti poslata.
  • Ukoliko želite da pratite status realizacije smetnje, to možete učiniti na istoj strani, u tabu „Prijavljene smetnje“.

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Korisnička podrška

Besplatno pozovite 0800 123 123 za poslovne korisnike

Zakažite sastanak