Kako da prijavim smetnju?
Uvek smo spremni da pomognemo i unapredimo svoje servise, stoga ako imate neki problem, možete ga brzo i jednostavno rešiti prijavom smetnje.
- U meniju sa leve strane ekrana odaberite opciju „Prijava smetnji“.
- Potom iz padajućeg menija odaberite tip servisa za koji prijavljujete smetnju.
- Zatim birate kategoriju i potkategoriju koje daju bliže odrednice o smetnji.
- Zatim u zavisnosti od tipa servisa, birate broj telefona (u slučaju fiksnog ili mobilnog priključka) ili lokaciju (za TV ili internet priključak).
- Sa desne strane se nalazi polje za slobodan unos gde je potrebno da što detaljnije da opišete smetnju.
- Strelica u donjem desnom uglu daje Vam pregled podnete smetnje, a klik na dugme „Prijavi smetnju“ vaša prijava će biti poslata.
- Ukoliko želite da pratite status realizacije smetnje, to možete učiniti na istoj strani, u tabu „Prijavljene smetnje“.