Usluge

Zašto mi ne radi teletekst na svim kanalima?

Detaljnije

Na koji način mogu da dobijem informacije o iznosu računa za korišćenje iris TV usluge?

Detaljnije

Šta su nacionalni, regionalni i lokalni kanali?

Detaljnije

Kako se aktivira i koristi usluga Gledaj unazad?

Detaljnije

Da li mogu da koristim uslugu iris TV na više TV uređaja u svom domu?

Detaljnije

Kome mogu da prijavim problem u vezi sa korišćenjem usluge ili opreme?

Detaljnije

Kako da samostalno instaliram opremu za iris TV?

Detaljnije

Zašto programska šema na pojedinim kanalima nije tačna?

Detaljnije

Kako mogu da kupim/deaktiviram dodatne pakete?

Detaljnije

Da li usluge iris TV i iris GO mogu da koristim u inostranstvu?

Detaljnije

Koja je razlika između usluga Video klub i HBO On Demand?

Detaljnije

Kako koristiti opciju Roditeljske kontrole u okviru usluge Iris TV?

Detaljnije

Želim da koristim iris TV, ali mi to trenutno nije omogućeno. Zbog čega?

Detaljnije

Koje su prednosti HDTV u odnosu na sliku standardne TV (SDTV)?

Detaljnije

Da li je iris TV usluga digitalne televizije i koliko kanala mi je omogućeno za gledanje?

Detaljnije

Da li radi iris TV ako ne radi telefonska linija ili internet?

Detaljnije

Imam kablovsku televiziju kod drugog operatora, da li mogu aktiviram iris TV?

Detaljnije

Kako da sinhronizujem daljinski upravljač?

Detaljnije

Promotivna ponuda - popust do 50% na dodatni STB uređaj

Detaljnije

Kako aktivirati Stingray Music aplikaciju?

Detaljnije

Kako da pratim iris TV na više uređaja?

Detaljnije
Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.