Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Televizija

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.

  • Da li mogu da koristim uslugu iris TV na više TV uređaja u svom domu?

    Da, uz dodatne STB (Set Top Box) uređaje. Potrebno je podneti zahtev za dodatni STB (Set Top Box) u našim poslovnicama, pozivom na 0800 100 100 ili na e-mail adresu info@telekom.rs.

  • Da li usluge iris TV i iris GO mogu da koristim u inostranstvu?

    iris TV i iris GO se može koristiti samo na teritoriji Republike Srbije.

  • Na koji način mogu da dobijem informacije o iznosu računa za korišćenje iris TV usluge?

    Preporučuje se da se poseti Moj mts jer to omogućava najlakšu proveru računa za iris TV uslugu. Ukoliko nalog na Moj mts nije otvoren, može se izvršiti registracija i kreirati novi nalog.

    Uputstvo za registraciju dostupno je za pregled:

    Informacije o iznosu računa mogu se dobiti slanjem e-maila na adresu info@telekom.rs, pozivom na broj 0800 100 100 ili posetom jednoj od mts poslovnica.

  • Zašto mi ne radi teletekst na svim kanalima?

    Teletekst emituju pojedine televizijske kuće uz svoj program. Prilikom odabira kanala dobija se informacija da li je na navedenom kanalu dostupan teletekst. Pristup teletekst informacijama se ostvaruje jednim pritiskom na zeleno dugme na daljinskom upravljaču.

  • Promotivna ponuda - popust do 50% na dodatni STB uređaj

    Za dodatni komfor i mogućnost da se odabrani TV paketi i svi iznajmljeni sadržaji prate na više TV prijemnika, dodatni STB uređaj je idealan izbor.

    Uz promotivnu ponudu moguće je ostvariti popust do 50% na dodatni STB uređaj.

    Dodatni STB (Set Top Box) uređaj omogućava praćenje omiljenih programa iris TV usluge na više TV prijemnika. Sva podešavanja korisničkih profila, kupovina novih programskih paketa i iznajmljivanje sadržaja automatski se sinhronizuju na svim STB uređajima, bez obzira na to sa kog su uređaja inicirane promene.

    Zahtev za dodatni STB uređaji se može podneti u nekoj od poslovnica ili pozivom na broj 0800 100 100.

    Cena sa UO uz BOX paket*Cena sa UO uz iris TV*Cena bez UO
    150,00210,00300,00
    Za nove ili već postojeće korisnike koji produžavaju ugovor za BOX paket koji sadrži iris TV usluguZa nove ili već postojeće korisnike koji produžavaju ugovor za iris TV usluguMesečna naknada nakon isteka ugovora za BOX paket koji sadrži iris TV uslugu ili ugovora za iris TV uslugu

    *Promocija na cene sa popustom važi do 31. 3. 2025.godine.

    Maksimalno je moguće koristiti do 4 dodatna STB uređaja, ukoliko je usluga realizovana na optičkoj infrastrukturi.

    Napomena: Broj dodatnih STB uređaja koji se mogu instalirati zavisi od infrastrukture na kojoj je realizovana TV usluga.

  • Da li radi iris TV ako ne radi telefonska linija ili internet?

    Usluge su nezavisne, ali dele deo mrežne infrastrukture. Ako problem nije nastao na delu mrežne infrastrukture koja je zajednička za sve tri usluge, iris TV usluga može raditi iako telefonska linija ili internet trenutno nisu u funkciji.

  • Kome mogu da prijavim problem u vezi sa korišćenjem usluge ili opreme?

    Prijava problema se može izvršiti pozivom na broj 0800 100 100, opcija 4 ili da se prijava izvrši online na našem sajtu. Zbog efikasnijeg otkrivanja i rešavanja problema, neophodno je da modem i STB uređaj budu uvek uključeni.

  • Zašto programska šema na pojedinim kanalima nije tačna?

    iris TV prenosi program TV kuće sa kojom ima saradnju i odgovornost za programsku šemu je na strani emitera.

  • Šta su nacionalni, regionalni i lokalni kanali?

    Nacionalni programi su TV programi vidljivi u celoj Srbiji, regionalni samo u svojim regionima, dok se lokalni emituju u manjim zonama. Za detaljnije informacije, preporučuje se poseta sajtu REM-a (Regulatornog tela za elektronske medije).

  • Kako mogu da kupim/deaktiviram dodatne pakete?

    Pored izabranog START, PLUS ili MAX paketa koji je dostupan u okviru mesečne naknade za uslugu iris TV, mogu se aktivirati  i dodatni paketi TV kanala.

    Dodatni paketi mogu se aktivirati u TV meniju pomoću daljinskog upravljača, u okviru opcije „Paketi i usluge“, pozivom na broj 0800 100 100 ili slanjem e-maila na adresu info@telekom.rs.

    Deaktivacija dodatnih paketa obavlja se pozivom na broj 0800 100 100, slanjem e-maila na adresu info@telekom.rs ili u našim poslovnicama.

  • Da li je iris TV usluga digitalne televizije i koliko kanala mi je omogućeno za gledanje?

    Da, iris TV je usluga digitalne televizije. Dostupno je preko 250 TV kanala različitog sadržaja u okviru Osnovnog TV paketa, uz mogućnost dodavanja dodatnih TV paketa za još bogatiji sadržaj. U sklopu usluge na korišćenje se dobija STB (Set Top Box) uređaj, pa nije potrebno nabavljati dodatnu opremu.

  • Koje su prednosti HDTV u odnosu na sliku standardne TV (SDTV)?

    SDTV ima rezoluciju 720x576 piksela, a HDTV 1920×1080 piksela, što ima za rezultat sliku koja je znatno kvalitetnija od standardne TV slike.

  • Želim da koristim iris TV, ali mi to trenutno nije omogućeno. Zbog čega?

    Neke telefonske linije i centrale ne podržavaju ovu uslugu ili je problem veća udaljenost od centrale. Nakon podnošenja zahteva, nastojaćemo omogućavanje korišćenja usluge u najkraćem roku.

  • Kako koristiti opciju Roditeljske kontrole u okviru usluge Iris TV?

    U okviru usluge iris TV postoji opcija Roditeljska kontrola (zaključavanje kanala) koja omogućava određivanje koje sadržaje ukućani mogu da gledaju u zavisnosti od kanala, emisije i doba dana.

  • Kako da sinhronizujem daljinski upravljač?

    Video uputstvo za sinhronizaciju daljinskog upravljača:

  • Kako da samostalno instaliram opremu za iris TV?

    Mogu se koristiti uputstva za povezivanje koja su priložena uz opremu ili se može pogledati video uputstvo za povezivanje TV opreme.

  • Imam kablovsku televiziju kod drugog operatora, da li mogu aktiviram iris TV?

    Iris TV usluga se realizuje preko fiksne telefonske linije i funkcioniše potpuno nezavisno od usluga koje pružaju drugi operatori.
    Prijava za iris TV uslugu može se obaviti u mts poslovnicama, pozivom na broj 0800/100 100 ili slanjem zahteva na e-mail adresu info@telekom.rs.

  • Kako aktivirati Stingray Music aplikaciju?

    Popularna Stingray Music aplikacija nudi širok izbor plej lista različitih muzičkih pravaca, kao i kanala sa hitovima koji su obeležili decenije za nama. Jednostavna je za korišćenje, a što je najvažnije, ima mnogo dodatnih opcija koje vam olakšavaju put do omiljenih numera i izvođača. Pored toga, uživanje u odabranim ritmovima ni u jednom trenutku neće biti prekinuto jer nema reklama.

    Preuzmite aplikaciju za vaš Android ili iPhone telefon.

    Uputstvo za povezivanje na aplikaciju

    Stingray Music aplikaciju besplatno mogu da preuzmu svi mts TV korisnici koji imaju aktiviran Stingray Music paket. Prenos podataka ostvaren prilikom korišćenja Stingray Music aplikacije se tarifira, a aplikaciju je moguće koristiti i putem WiFi povezivanja.

  • Kako da pratim iris TV na više uređaja?

    Praćenje omiljenih programa iris TV usluge se može vršiti na više TV prijemnika, i to putem usluge dodatni STB (Set Top Box) uređaj.

    Korisnik može da ima najviše do četiri dodatna STB uređaja (za uslugu realizovanu na optičkoj infrastrukturi). Broj dodatnih STB uređaja koji se mogu instalirati, zavisi od infrastrukture na kojoj je realizovana TV usluga.

    Zahtev za dodatni STB uređaj se podnosi putem Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili u najbližoj mts poslovnici.

    Bez obzira da li korisnik koristi iris TV uslugu ili ne, omiljeni TV kanali mogu se gledati i na mobilnom telefonu, tabletu ili računaru uz uslugu iris GO.

    Na raspolaganju je širok izbor TV kanala, odabrani sadržaji iz našeg Video kluba,  kao i mogućnost korišćenja dodatnih usluga Pauziraj i Gledaj unazad za pojedine TV kanale (za iris TV korisnike, u zavisnosti od TV paketa koji imaju aktivan).

    Aktivacija usluge iris GO se može izvršiti putem iris GO aplikacije, pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u mts poslovnici. Nakon preuzimanja iris GO aplikacije sa App Store, Google Play ili Huawei Gallery prodavnice, izvrši se logovanje u aplikaciju unošenjem Moj mts naloga, i uživanje u omiljenim TV sadržajima može da počne.

    iris GO omogućava jedinstvenu opciju da se započeto gledanje TV sadržaja na jednom uređaju nastavi sa gledanjem na drugom uređaju koristeći isti korisnički nalog.

    TV sadržaj može da se prati na telefonu, tabletu ili računaru, sa maksimalno tri uređaja, bilo u istoj ili različitim kombinacijama. Uređaji na kojima se sadržaj gleda mogu se zameniti, pri čemu je na raspolaganju četiri zamene u periodu od 30 dana, računajući od trenutka prve zamene.
    iris GO sadržajima nije moguće pristupiti dok je korisnik u romingu.