Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

Da, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu sa istim brojem telefona. Preporučujemo ti da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijaviš na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili slanjem zahteva na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs (svojeručno potpisan zahtev od vlasnika broja), kako bismo u što kraćem roku blokirali tvoju karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

Datum objave:

Reši problem u funkcionisanju usluge

Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.

Započni

Potrebno vreme popunjavanja

3-5 min

Moj mts

Upravljaj svim uslugama sa jednog mesta.

Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.