Podešavanje Gmail-a za primanje e-računa
Ukoliko se u vašem Gmail nalogu poruka mts-a koja sadrži e-Račun ne može videti, jer se automatski prebacuje u „Promocije", potrebno je da izmenite odgovarajuća podešavanja, tako da vam poruka o elektronskom računu ubuduće stiže u osnovno sanduče i ne bude tretirana kao promocija.
Da biste prebacili imejl sa e-računom iz kategorije „promocije" u kategoriju „glavno" i sačuvali tu promenu za ubuduće, potrebno je da uradite sledeće:
Računar
1. Prevucite imejl iz kartice „Promocije" na karticu „Glavno" da biste ga prebacili.
2. Da biste sve buduće imejlove od istog pošiljaoca premestili u tu kategoriju, u donjem levom uglu iskačućeg obaveštenja potvrdite izbor i kliknite na „Da".
Android
1. Na Android telefonu ili tabletu otvorite aplikaciju Gmail.
2. Otvorite imejl poruku sa e-računom.
3. Dodirnite opciju „Premesti". Ako ne vidite „Premesti", dodirnite opciju „Još" (koja je predstavljena sa tri vertikalne tačke), a zatim „Premesti u".
4. Dodirnite kategoriju „Glavno".
iPhone i iPad
1. Na iPhone-u ili iPad-u otvorite aplikaciju Gmail .
2. Otvorite poruku. (Ako želite da ostanete u prijemnom sandučetu, dodirnite sliku profila pošiljaoca).
3. U gornjem desnom uglu dodirnite opciju „Još" (koja je prikazana sa tri horizontalne tačke), a zatim „Premesti u".
4. Dodirnite kategoriju „Glavno".