Podešavanje Gmail-a za primanje e-računa

Ukoliko se u vašem Gmail nalogu poruka mts-a koja sadrži e-Račun ne može videti, jer se automatski prebacuje u „Promocije", potrebno je da izmenite odgovarajuća podešavanja, tako da vam poruka o elektronskom računu ubuduće stiže u osnovno sanduče i ne bude tretirana kao promocija.

Da biste prebacili imejl sa e-računom iz kategorije „promocije" u kategoriju „glavno" i sačuvali tu promenu za ubuduće, potrebno je da uradite sledeće:

Računar

1. Prevucite imejl iz kartice „Promocije" na karticu „Glavno" da biste ga prebacili.

2. Da biste sve buduće imejlove od istog pošiljaoca premestili u tu kategoriju, u donjem levom uglu iskačućeg obaveštenja potvrdite izbor i kliknite na „Da".

Android

1. Na Android telefonu ili tabletu otvorite aplikaciju Gmail.

2. Otvorite imejl poruku sa e-računom.

3. Dodirnite opciju „Premesti". Ako ne vidite „Premesti", dodirnite opciju „Još" (koja je predstavljena sa tri vertikalne tačke), a zatim „Premesti u".

4. Dodirnite kategoriju „Glavno".

iPhone i iPad

1. Na iPhone-u ili iPad-u otvorite aplikaciju Gmail .

2. Otvorite poruku. (Ako želite da ostanete u prijemnom sandučetu, dodirnite sliku profila pošiljaoca).

3. U gornjem desnom uglu dodirnite opciju „Još" (koja je prikazana sa tri horizontalne tačke), a zatim „Premesti u".

4. Dodirnite kategoriju „Glavno".

Informišite se o svom mts računu.

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail