Podešavanje Gmail-a za primanje e-računa

Ukoliko u tvojem Gmail nalogu poruka mts-a koja sadrži e-Račun ne može da se vidi, jer se automatski prebacuje u „Promocije", potrebno je da izmeniš odgovarajuća podešavanja, tako da ti poruka o elektronskom računu ubuduće stiže u osnovno sanduče i ne bude tretirana kao promocija.

Za prebacivanje mejla sa e-računom iz kategorije „promocije" u kategoriju „glavno", kao i za čuvanje te promene za ubuduće, potrebno je da uradiš sledeće:

Računar

  1. Prevuci imejl iz kartice „Promocije" na karticu „Glavno".
  2. Za premeštanje svih budućih imejlova od istog pošiljaoca u tu kategoriju, u donjem levom uglu iskačućeg obaveštenja potvrdi izbor i klikni na „Da".

Android

  1. Na Android telefonu ili tabletu otvori aplikaciju Gmail.
  2. Otvori imejl poruku sa e-računom.
  3. Dodirni opciju „Premesti". Ako ne vidiš „Premesti", dodirni opciju „Još" (koja je predstavljena sa tri vertikalne tačke), a zatim „Premesti u".
  4. Dodirni kategoriju „Glavno".

iPhone i iPad

  1. Na iPhone-u ili iPad-u otvori aplikaciju Gmail.
  2. Otvori poruku (ako želiš da ostaneš u prijemnom sandučetu, dodirni sliku profila pošiljaoca).
  3. U gornjem desnom uglu dodirni opciju „Još" (koja je prikazana sa tri horizontalne tačke), a zatim „Premesti u".
  4. Dodirni kategoriju „Glavno".
Datum objave:

Reši problem u funkcionisanju usluge

Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.

Započni

Potrebno vreme popunjavanja

3-5 min

Moj mts

Upravljaj svim uslugama sa jednog mesta.

Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.