Ukoliko u tvojem Gmail nalogu poruka mts-a koja sadrži e-Račun ne može da se vidi, jer se automatski prebacuje u „Promocije", potrebno je da izmeniš odgovarajuća podešavanja, tako da ti poruka o elektronskom računu ubuduće stiže u osnovno sanduče i ne bude tretirana kao promocija.
Za prebacivanje mejla sa e-računom iz kategorije „promocije" u kategoriju „glavno", kao i za čuvanje te promene za ubuduće, potrebno je da uradiš sledeće:
Računar
- Prevuci imejl iz kartice „Promocije" na karticu „Glavno".
- Za premeštanje svih budućih imejlova od istog pošiljaoca u tu kategoriju, u donjem levom uglu iskačućeg obaveštenja potvrdi izbor i klikni na „Da".
Android
- Na Android telefonu ili tabletu otvori aplikaciju Gmail.
- Otvori imejl poruku sa e-računom.
- Dodirni opciju „Premesti". Ako ne vidiš „Premesti", dodirni opciju „Još" (koja je predstavljena sa tri vertikalne tačke), a zatim „Premesti u".
- Dodirni kategoriju „Glavno".
iPhone i iPad
- Na iPhone-u ili iPad-u otvori aplikaciju Gmail.
- Otvori poruku (ako želiš da ostaneš u prijemnom sandučetu, dodirni sliku profila pošiljaoca).
- U gornjem desnom uglu dodirni opciju „Još" (koja je prikazana sa tri horizontalne tačke), a zatim „Premesti u".
- Dodirni kategoriju „Glavno".
