Da li mogu da menjam Net paket dok traje ugovorna obaveza?

U svakom trenutku možete da promenite paket na veći od ugovorenog i u tom slučaju plaćate cenu većeg paketa. Ukoliko želite, možete i da se vratite na inicijalni paket.

Zahtev za promenu brzine možete da podnesete pozivom na 0800 100 100, u našim
poslovnicama ili na e-mail info@telekom.rs

Da li vam je odgovor bio koristan?

Informišite se o svim internet uslugama.

Saznajte više

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail