Prijavi se na svoj nalog
Još uvek nemaš Moj mts nalog? Registruj se
Ime i Prezime
Da biste bili u mogućnosti da koristite video poziv morate omogućiti "pop up" za ovu stranicu.
U svakom trenutku možeš da promeniš paket na veći od ugovorenog i u tom slučaju plaćaš cenu većeg paketa. Ukoliko želiš, možeš i da se vratiš na inicijalni paket.
Zahtev za promenu brzine možeš da podneseš pozivom na 0800 100 100, u našim
poslovnicama ili na e-mail info@telekom.rs
Nakon isteka ugovorne obaveze, primenjuje se mesečna naknada za korisnike bez ugovorne obaveze. Uslugu možeš da koristiš dokle god ti odgovara, a možeš i da se uključiš u neku od aktuelnih promocija.
Potrebno je da dođeš u našu poslovnicu i podneseš zahtev za odgovarajući Net paket. Tom prilikom je potrebno da doneseš i Migracioni kod (MIK), uz koji će realizacija tvog zahteva biti brža i efikasnija. Internet provajder koji ti već pruža internet uslugu u obavezi je da ti izda MIK.
Na pristup internetu mogu da utiču vrsta kabla, udaljenost, kao i vremenske prilike. Još jedna promenljiva je i zagušenje internet saobraćaja, što se odnosi na celokupnu internet mrežu, tj. može se desiti da tvoj internet modem i konekcija funkcionišu besprekorno, ali da server ili računar na kome se nalaze informacije koje želiš da dobiješ u tom trenutku nisu u stanju da ih pruže velikom broju korisnika, što rezultira smanjenjem brzine protoka.
Ne, korišćenje internet usluge ne utiče na visinu računa za fiksni telefonski priključak.
Da, ukoliko imaš računare sa novijim Macintosh operativnim sistemom, internet konekciju možeš da ostvariš preko mrežne kartice i modema.
Preporučujemo ti da koristiš mts opremu za kućni internet, ali možeš da koristiš i svoju opremu. U slučaju da koristiš svoj modem, potrebno je da imaš mrežni priključak ili instaliranu mrežnu karticu 10/100 Mb. Takođe, preporučujemo ti da konstantno osvežavaš sve antivirusne programe koje imaš.
Potrebni su ti podaci za PPPoE konekciju. Podaci za PPPoE konekciju izdaju se isključivo korisnicima koji imaju statičku IP adresu. Osnovni parametar koji još treba da znaš za uspešnu autorizaciju je: VPI/VCI = 8/35.
Napominjemo da Telekom Srbija pruža podršku samo za modeme koje korisnici dobijaju uz našu internet ponudu.
Dobijaš besplatno na korišćenje WiFi modem koji ti omogućava da imaš svoju kućnu Internet mrežu, odnosno da više računara istovremeno povežeš na Internet. Ukoliko imaš više računara nego što modem ima portova, potrebno je da kupiš dodatnu opremu za povezivanje ostalih računara.
Možeš, potrebno je da u našim poslovnicama podneseš zahtev za seobu. Tom prilikom evidentira se i zahtev za ispitivanje tehničkih mogućnosti za realizaciju internet usluge na novoj adresi.
Možeš da podneseš zahtev za raskid Ugovora, s tim što će ti biti naplaćen ukupan iznos svih mesečnih naknada koje su preostale do kraja ugovorne obaveze.
Svaki računar ili grupa računara povezana na Internet ima svoju IP (Internet Protocol) adresu koja je jedinstvena i koja se koristi za lociranje i identifikaciju pojedinačnih kompjutera. Postoje dva tipa IP adresa - dinamička i statička
Dinamička IP adresa se "slučajno" dodeljuje iz skupa IP adresa predviđenih za tu svrhu, svakom računaru koji se priključuje (loguje). Ovo znači da pri svakoj konekciji na Internet tvoja IP adresa će biti drugačija, što čini da je teže ostvariti sigurne veze sa drugim računarima i serverima.
Statička IP adresa se ne menja. Ukoliko želiš statičku IP adresu, potrebno je da podneseš zahtev u našim poslovnicama. U tom slučaju, IP adresa se neće menjati i prilikom svakog povezivanja na računar ili server, garantovana ti je autentifikacija.
Skrećemo pažnju da se VPN (Virtual Private Network) mreže i sigurnosni "tuneli" (Secure Tunnels) kroz Internet mnogo lakše i sigurnije prave sa statičkom IP adresom.
Kada ti se prilikom pristupa nekoj određenoj Web adresi pojavi upozorenje sa greškom ili HTTP Error 404, to znači da navedena stranica ne postoji i nemoguće joj je pristupiti.
• IP adresa : 192.168.1. 10 (na ovoj pozijciji možeš da postaviš broj od 2 do 254)
• Subnet maska : 255.255.255.0
• Default gateway : 192.168.1.1.
• Primarni DNS server : 212.200.190.166
• Sekundarni DNS server : 212.200.191.166
• Primarni DNS server : 212.200.190.166
• Sekundarni DNS server : 212.200.191.166
Iznos računa možeš da proveriš online u delu Moj mts, pozivom na 0800 100 100, slanjem zahteva na e-mail info@telekom.rs ili u našim poslovnicama.
Možeš da koristiš uputstvo za povezivanje dobijeno uz internet opremu ili da pogledaš video uputstva za povezivanje opreme u kome su prikazana i podešavanja WiFi konekcije. U svakom trenutku možeš da kontaktiraš tehničku podršku na 0800 100 100 (opcija 4).
Možeš da koristiš uputstvo za povezivanje dobijeno uz internet opremu ili da pogledaš video uputstva za povezivanje opreme. U svakom trenutku možeš da kontaktiraš tehničku podršku na 0800 100 100 (opcija 4).
Prilikom raskida Ugovora, korisnik je dužan da opremu vrati u poslovnicu u ispravnom stanju i to najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prestanka Ugovora. Ukoliko korisnik ne vrati opremu, ili opremu vrati u neispravnom stanju, na prvom narednom računu, na ime naknade štete, naplatiće se puna cena opreme.
Da, našu internet uslugu možeš da koristiš iako si podstanar. Zahtev za Net paket možeš da podneseš na svoje ime u našim poslovnicama, pozivom na 0800 100 100 ili na e-mail adresu info@telekom.rs.
Nakon što podneseš zahtev za korišćenje internet usluge, Ugovor možeš da potpišeš ti ili osoba koju odabereš za ovlašćenje u nadležnoj instituciji.
Da, prilikom potpisivanja Ugovora za internet uslugu dobijaš besplatno na korišćenje WiFi modem i spliter. Svaki modem je testiran i daje se sa punom garancijom. Predviđeno je da WiFi modem pokriva stambenu jedinicu, s tim što domet zavisi od strukture stambene površine.
Možeš da podneseš zahtev pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama. Potrebno je da imaš mts fiksni telefonski priključak i da postoje tehničke mogućnosti za realizaciju interneta.
Ukoliko nemaš telefonsku liniju možeš da iskoristiš specijalan popust i da uvedeš novu fiksnu liniju po ceni od 1 dinar.
Podesi telefon
Podesi svoj telefon brzo i lako
Online imenik
Pretraži brojeve mts fiksne telefonije.
Prijavi smetnju
Prijavi smetnju i brzo reši problem.
Kontakt centar
Tu smo za tebe 24/7. Pozovi 0800 100 100. Pogledaj vodič.
Pozovi nas
Kupi uređaj, odaberi tarifu/paket, obnovi
ugovor. Pozovi 0800 100 150.