Usluge

Da li mogu da menjam Net paket dok traje ugovorna obaveza?

Detaljnije

Šta se dešava kada mi istekne ugovorna obaveza za internet uslugu?

Detaljnije

Želim da promenim internet provajdera i da koristim mts kućni internet, šta mi je potrebno?

Detaljnije

Da li je internet brzina zagarantovana?

Detaljnije

Da li korišćenje internet usluge utiče na povećanje telefonskog računa?

Detaljnije

Da li mogu da koristim internet uslugu ukoliko imam računar sa operativnim sistemom Linux ili OS X?

Detaljnije

Da li lokalnu računarsku mrežu mogu da spojim na modem za kućni internet?

Detaljnije

Da li mogu da koristim sopstveni modem ili ruter?

Detaljnije

Da li mogu da prekinem korišćenje internet usluge pre nego što mi istekne ugovorna obaveza?

Detaljnije

Da li svoj internet priključak mogu da preselim na drugu adresu?

Detaljnije

Informišite se o svim internet uslugama.

Saznajte više

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail