Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Internet

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.
  • Da li mogu da menjam Net paket dok traje ugovorna obaveza?

    U svakom trenutku možeš da promeniš paket na veći od ugovorenog i u tom slučaju plaćaš cenu većeg paketa. Ukoliko želiš, možeš i da se vratiš na inicijalni paket.

    Zahtev za promenu brzine možeš da podneseš pozivom na 0800 100 100, u našim
    poslovnicama ili na e-mail info@telekom.rs

  • Šta se dešava kada mi istekne ugovorna obaveza za internet uslugu?

    Nakon isteka ugovorne obaveze, primenjuje se mesečna naknada za korisnike bez ugovorne obaveze. Uslugu možeš da koristiš dokle god ti odgovara, a možeš i da se uključiš u neku od aktuelnih promocija.

  • Želim da promenim internet provajdera i da koristim mts kućni internet, šta mi je potrebno?

    Potrebno je da dođeš u našu poslovnicu i podneseš zahtev za odgovarajući Net paket. Tom prilikom je potrebno da doneseš i Migracioni kod (MIK), uz koji će realizacija tvog zahteva biti brža i efikasnija. Internet provajder koji ti već pruža internet uslugu u obavezi je da ti izda MIK.

  • Da li je internet brzina zagarantovana?

    Na pristup internetu mogu da utiču vrsta kabla, udaljenost, kao i vremenske prilike. Još jedna promenljiva je i zagušenje internet saobraćaja, što se odnosi na celokupnu internet mrežu, tj. može se desiti da tvoj internet modem i konekcija funkcionišu besprekorno, ali da server ili računar na kome se nalaze informacije koje želiš da dobiješ u tom trenutku nisu u stanju da ih pruže velikom broju korisnika, što rezultira smanjenjem brzine protoka.

  • Da li korišćenje internet usluge utiče na povećanje telefonskog računa?

    Ne, korišćenje internet usluge ne utiče na visinu računa za fiksni telefonski priključak.

  • Da li mogu da koristim internet uslugu ukoliko imam računar sa operativnim sistemom Linux ili OS X?

    Da, ukoliko imaš računare sa novijim Macintosh operativnim sistemom, internet konekciju možeš da ostvariš preko mrežne kartice i modema.

  • Da li mogu da koristim sopstveni modem ili ruter?

    Preporučujemo ti da koristiš mts opremu za kućni internet, ali možeš da koristiš i svoju opremu. U slučaju da koristiš svoj modem, potrebno je da imaš mrežni priključak ili instaliranu mrežnu karticu 10/100 Mb. Takođe, preporučujemo ti da konstantno osvežavaš sve antivirusne programe koje imaš.

    Potrebni su ti podaci za PPPoE konekciju. Podaci za PPPoE konekciju izdaju se isključivo korisnicima koji imaju statičku IP adresu. Osnovni parametar koji još treba da znaš za uspešnu autorizaciju je: VPI/VCI = 8/35.
    Napominjemo da Telekom Srbija pruža podršku samo za modeme koje korisnici dobijaju uz našu internet ponudu.

  • Da li lokalnu računarsku mrežu mogu da spojim na modem za kućni internet?

    Dobijaš besplatno na korišćenje WiFi modem koji ti omogućava da imaš svoju kućnu Internet mrežu, odnosno da više računara istovremeno povežeš na Internet. Ukoliko imaš više računara nego što modem ima portova, potrebno je da kupiš dodatnu opremu za povezivanje ostalih računara.

  • Da li svoj internet priključak mogu da preselim na drugu adresu?

    Možeš, potrebno je da u našim poslovnicama podneseš zahtev za seobu. Tom prilikom evidentira se i zahtev za ispitivanje tehničkih mogućnosti za realizaciju internet usluge na novoj adresi. 

  • Da li mogu da prekinem korišćenje internet usluge pre nego što mi istekne ugovorna obaveza?

    Možeš da podneseš zahtev za raskid Ugovora, s tim što će ti biti naplaćen ukupan iznos svih mesečnih naknada koje su preostale do kraja ugovorne obaveze.

  • Šta je to IP adresa? Zašto bi mi bila potrebna statička IP adresa?

    Svaki računar ili grupa računara povezana na Internet ima svoju IP (Internet Protocol) adresu koja je jedinstvena i koja se koristi za lociranje i identifikaciju pojedinačnih kompjutera. Postoje dva tipa IP adresa - dinamička i statička
    Dinamička IP adresa se "slučajno" dodeljuje iz skupa IP adresa predviđenih za tu svrhu, svakom računaru koji se priključuje (loguje). Ovo znači da pri svakoj konekciji na Internet tvoja IP adresa će biti drugačija, što čini da je teže ostvariti sigurne veze sa drugim računarima i serverima.

    Statička IP adresa se ne menja. Ukoliko želiš statičku IP adresu, potrebno je da podneseš zahtev u našim poslovnicama. U tom slučaju, IP adresa se neće menjati i prilikom svakog povezivanja na računar ili server, garantovana ti je autentifikacija.
    Skrećemo pažnju da se VPN (Virtual Private Network) mreže i sigurnosni "tuneli" (Secure Tunnels) kroz Internet mnogo lakše i sigurnije prave sa statičkom IP adresom.

  • Zašto dobijam grešku HTTP Error 404?

    Kada ti se prilikom pristupa nekoj određenoj Web adresi pojavi upozorenje sa greškom ili HTTP Error 404, to znači da navedena stranica ne postoji i nemoguće joj je pristupiti.

  • Koji su parametri za podešavanje mrežne karte na računaru?

    IP adresa : 192.168.1. 10 (na ovoj pozijciji možeš da postaviš broj od 2 do 254)
    Subnet maska : 255.255.255.0
    Default gateway : 192.168.1.1.

    Primarni DNS server : 212.200.190.166
    Sekundarni DNS server : 212.200.191.166

  • Koje su adrese mts DNS servera?

    Primarni DNS server : 212.200.190.166
    Sekundarni DNS server : 212.200.191.166

  • Na koji način mogu da dobijem informacije o iznosu računa za korišćenje internet usluge?

    Iznos računa možeš da proveriš online u delu Moj mts, pozivom na 0800 100 100, slanjem zahteva na e-mail info@telekom.rs ili u našim poslovnicama.

  • Kako da podesim ili promenim parametre WIFI konekcije na modemu?

    Možeš da koristiš uputstvo za povezivanje dobijeno uz internet opremu ili da pogledaš video uputstva za povezivanje opreme u kome su prikazana i podešavanja WiFi konekcije. U svakom trenutku možeš da kontaktiraš tehničku podršku na 0800 100 100 (opcija 4).

  • Kako da povežem internet opremu?

    Možeš da koristiš uputstvo za povezivanje dobijeno uz internet opremu ili da pogledaš video uputstva za povezivanje opreme. U svakom trenutku možeš da kontaktiraš tehničku podršku na 0800 100 100 (opcija 4).

  • Da li vraćam internet opremu?

    Prilikom raskida Ugovora, korisnik je dužan da opremu vrati u poslovnicu u ispravnom stanju i to najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prestanka Ugovora. Ukoliko korisnik ne vrati opremu, ili opremu vrati u neispravnom stanju, na prvom narednom računu, na ime naknade štete, naplatiće se puna cena opreme.

  • Da li mogu da koristim mts kućni internet ako sam podstanar?

    Da, našu internet uslugu možeš da koristiš iako si podstanar. Zahtev za Net paket možeš da podneseš na svoje ime u našim poslovnicama, pozivom na 0800 100 100 ili na e-mail adresu info@telekom.rs.

  • Ko može da potpiše Ugovor i da preuzme opremu, nakon rešenog zahteva za korišćenje internet usluge?

    Nakon što podneseš zahtev za korišćenje internet usluge, Ugovor možeš da potpišeš ti ili osoba koju odabereš za ovlašćenje u nadležnoj instituciji.

  • Da li dobijam opremu za korišćenje internet usluge?

    Da, prilikom potpisivanja Ugovora za internet uslugu dobijaš besplatno na korišćenje WiFi modem i spliter. Svaki modem je testiran i daje se sa punom garancijom. Predviđeno je da WiFi modem pokriva stambenu jedinicu, s tim što domet zavisi od strukture stambene površine.

  • Kako mogu da postanem korisnik mts kućnog interneta i koji su preduslovi?

    Možeš da podneseš zahtev pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama. Potrebno je da imaš mts fiksni telefonski priključak i da postoje tehničke mogućnosti za realizaciju interneta.
    Ukoliko nemaš telefonsku liniju možeš da iskoristiš specijalan popust i da uvedeš novu fiksnu liniju po ceni od 1 dinar.