Usluge

Da li radi iris TV ako ne radi telefonska linija ili internet?

Detaljnije

Kome mogu da prijavim problem u vezi sa korišćenjem usluge ili opreme?

Detaljnije

Želim da koristim iris TV, ali mi to trenutno nije omogućeno. Zbog čega?

Detaljnije

Kako zabraniti deci gledanje pojedinih kanala?

Detaljnije

Kako da samostalno instaliram opremu za iris TV?

Detaljnije

Da li uslugu iris TV mogu da koristim u inostranstvu?

Detaljnije

Kako da sinhronizujem daljinski upravljač?

Detaljnije

Zašto programska šema na pojedinim kanalima nije tačna?

Detaljnije

Šta su nacionalni, regionalni i lokalni kanali?

Detaljnije

Na koji način mogu da dobijem informacije o iznosu računa za korišćenje iris TV usluge?

Detaljnije

Zašto mi ne radi teletekst na svim kanalima?

Detaljnije

Koja je razlika između usluga Video klub i HBO On Demand?

Detaljnije

Imam kablovsku televiziju kod drugog operatora, da li mogu aktiviram iris TV?

Detaljnije

Kako aktivirati Stingray Music aplikaciju?

Detaljnije

Propustio sam svoju omiljenu TV emisiju, kako mogu ponovo da je pogledam?

Detaljnije

Koje su prednosti HDTV u odnosu na sliku standardne TV (SDTV)?

Detaljnije

Kako mogu da kupim/deaktiviram dodatne pakete?

Detaljnije

Da li mogu da koristim uslugu iris TV na više TV uređaja u svom domu?

Detaljnije

Da li je iris TV usluga digitalne televizije i koliko kanala mi je omogućeno za gledanje?

Detaljnije

Promotivna ponuda - popust do 50% na dodatni STB uređaj

Detaljnije

Kako da pratim iris TV na više uređaja?

Detaljnije

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail