Da li mogu da dobijem listing za određeni period?

Listing možeš da pregledaš na portalu/aplikaciji Moj mts u delu Listing, na svom mobilnom telefonu ili računaru.

Ukoliko nemaš otvoren nalog Moj mts, možeš da se registruješ i da kreiraš nalog. Pogledaj uputstvo za registraciju.

Imaš i mogućnost podnošenja zahteva za dostavu pojedinačnog listinga za najviše 6 meseci unatrag ili periodičnog listinga koji se dostavlja uz račun.

Zahtev za izdavanje pojedinačnog ili periodičnog listinga uz eRačun na mejl možeš da podneseš u najbližoj poslovnici, a listing će ti biti dostavljen besplatno.

Takođe, možeš da podneseš i zahtev za listing pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama, a listing će ti stizati na kućnu adresu uz mesečni račun.

Slanje pojedinačnog listinga za odlazni saobraćaj poštom iznosi 60,00 dinara dok slanje periodičnog listinga odlaznog saobraćaja uz račun poštom za korisnike mts paketa sa postpejd mobilnom tarifom iznosi 24,00 dinara.

Datum objave:

Reši problem u funkcionisanju usluge

Ako naiđeš na problem u funkcionisanju usluge koju koristiš, možda možemo brzo i lako zajedno da ga rešimo. Definiši problem, a mi ćemo ti pomoći da ga samostalno rešiš.

Započni

Potrebno vreme popunjavanja

3-5 min

Moj mts

Upravljaj svim uslugama sa jednog mesta.

Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.