Šta je Digimarket?
Digimarket predstavlja digitalnu prodavnicu Telekom Srbija u okviru koje korisnici mogu pronaći i kupiti različite digitalne sadržaje i aplikacije.
Kako možete aktivirati servise iz ponude Digimarketa?
Aktivaciju usluga u okviru Digimarketa možete izvršiti putem mts i moj mts portala. Kupovina je u ovom trenutku omogućena zaduženjem mts prepaid i postpaid mobilnog računa. Za korisnike koji se uloguju Moj mts nalogom, kupovina je jednostavnija jer ne morate da unosite broj telefona, ukoliko ga/ih imate i okviru svog naloga, kao ni da unosite SMS kod. Koraci aktivacije:
1. Kliknete na tab Aplikacije i izaberite opciju DIGIMARKET.
2. Pronađete željenu aplikaciju i kliknete na dugme „Aktivirajte“.
3. Na novom ekranu popunite tražene podatke:
• Korisnički nalog na izabranoj aplikaciji/sadržaju (ukoliko izabrana aplikacija zahteva)
• Unesite (ili izaberite ukoliko ste ulogovani) Vašu e-mail adresu
• Odaberite paket koji želite da aktivirate
• Unesite broj mobilnog telefona za plaćanje. U slučaju da ste na mts portal ulogovani preko Moj mts naloga, Vaši mobilni brojevi će biti izlistani u okviru padajuće liste i nije potreban unos SMS koda
• Potvrdite unete podatke klikom na „Aktivirajte“.
4. Na vaš broj telefona biće poslat SMS kod koji je potrebno uneti u prazno polje na ekranu.
5. Potvrdom SMS koda vrši se naplata sredstava sa Vašeg prepaid ili postpaid broja, a željena aplikacija biće aktivirana.
6. Na sledećem ekranu prikazaće se obaveštenje o ishodu kupovine, a na Vašu e-mail adresu stići će potvrda o uspešnoj aktivaciji.
Pregled aktivnih servisa na Digimarketu
Pregled servisa koje ste aktivirali na Digimarketu možete pogledati na mts i moj mts portalu po sledećim koracima:
1. Kliknete na tab Aplikacije i izaberite opciju DIGIMARKET.
2. Kliknete na dugme "Pregledajte Vaše servise"
3. Unesite vaš e-mail ili broj telefona u polje za unos i kliknite na link za slanje koda na e-mail/broj telefona
4. Unesite dobijeni kod u polje za unos.
5. Prikazaće vam se stranica liste aktiviranih i jednokratno kupljenih usluga za uneti e-mail/broj telefona
Odjava pretplate za aktivne servise na Digimarketu
Odjavu, odnosno deaktivaciju servisa koje ste aktivirali na Digimarketu možete izvršiti na mts i na moj mts portalu po sledećim koracima:
1. Kliknete na tab Aplikacije i izaberite opciju DIGIMARKET.
2. Kliknete na dugme "Pregledajte Vaše servise".
3. Unesite vaš e-mail ili broj telefona u polje za unos i kliknite na link za slanje koda na e-mail/broj telefona
4. Unesite dobijeni kod u polje za unos
5. Prikazaće vam se stranica liste aktiviranih i jednokratno kupljenih usluga za uneti e-mail/broj telefona
6. Potrebno je da kliknete na dugme „Odjava“ u dnu kartice usluge čiju pretplatu želite da odjavite.
7. Prikazaće vam se poruka o uspešnoj odjavi pretplate za datu uslugu.
Reklamacije
Prigovore/reklamacije možete izvršiti na jedan od sledećih načina:
• U poslovnici, u pisanoj formi
• elektronski na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs ili info@telekom.rs
• pozivom kontakt centra na 0800 100 100
Prilikom podnošenja prigovora/reklamacije, potrebno je da jasno naznačite razlog podnošenja prigovora.