- eDostava - elektronski servis za razmenu dokumenta unutar i van organizacije
- eKancelarija - modul za kancelarijsko i arhivsko poslovanje
- Modul za izdavanje kvalifikovanih elektronskih vremenskih žigova
Modul eDostava je osnovna usluga ePismonoša servisa za razmenu dokumenta unutar i van organizacije, a može se koristiti i za overu dokumenata na daljinu (eUgovaranje), korišćenjem kvalifikovanih elektronskih potpisa. U okviru usluge, korisnicima su na raspolaganju opcije:
- eDostava uz praćenje statusa elektronske pošiljke u realnom vremenu
- Dostava pošiljke uz kreiranje potvrda o dostavi (uručenju) pošiljke
- Preporučena dostava pošiljke uz obaveznu identifikaciju osobe primaoca
- Preporučena dostava sa ličnim uručenjem
- Dostava sa opcijom odgovora u vidu saglasnosti
eKancelarija - modul za kancelarijsko i arhivsko poslovanje koji obezbeđuje sledeće funkcionalnosti pretplatnicima, pravnim licima:
- Knjige evidencije: Delovodnik i Interna dostavna knjiga
- Arhivska knjiga - osnovna evidencija o celokupnoj arhivskoj građi i dokumentarnom materijalu nastalom u radu stvaraoca.
- Lista kategorija dokumentarnog materijala sa rokovima čuvanja je opšti akt koji sadrži popis svih kategorija dokumentarnog materijala nastalog u radu registrature, kao i njihove rokove čuvanja.
Modul za izdavanje kvalifikovanih elektronskih vremenskih žigova koji omogućava pravnim licima da koriste uslugu kvalifikovanog vremenskog pečatiranja elektronskog dokumenta.