Kako da platim račun putem mobilnog telefona?

Plaćanje računa putem mobilnog telefona

Mesečne račune za telekomunikacione usluge koje koristite možete platiti i putem mobilnog telefona, bilo da ste mts pripejd ili postpejd korisnik. Potrebno je samo da se u banci koja vam je izdala DinaCard karticu registrujete za mobina plaćanja preko Telekoma Srbija.

Prilikom registracije za mobilna plaćanja, banka će vam dodeliti mPIN, lični sigurnosni broj koji je poznat samo vama i čijom je upotrebom zagarantovana puna bezbednost prilikom obavljanja novčanih transakcija.

Putem svog mobilnog telefona, račune možete da platite slanjem SMS poruke ili koristeći Android aplikaciju m plati. Ovu aplikaciju možete besplatno da preuzmete sa Google Play portala, s tim da je potrebno je da imate telefon sa Android operativnim sistemom 2.3 ili više. Na ova dva načina, u samo par jednostavnih koraka i bez provizije, račune možete da platite u bilo koje vreme, gde god da se nalazite, pa čak i kada ste u romingu.

Uputstvo za SMS plaćanje računa

1. Zahtev za dobijanje zaduženja

Da biste izvršili SMS plaćanje računa za fiksni telefonski račun, BOX pakete, Internet, mtsTV, Web i Mail Hosting neophodno je da na broj 8686 pošaljete SMS poruku sa zahtevom za dobijanje zaduženja sledeće sadržine:

  • KLJUČNA_REČ razmak PODATAK razmak YYMM razmak OZNAKA_TIPA_RAČUNA

Primer: TEL 1234567/1 1002 dina

KLJUČNA_REČ - vrsta usluge koja se plaća:

  • TEL - za fiksni telefonski račun i BOX pakete
  • NET - za Internet
  • IPTV - za mtsTV
  • WEBH za Web Hosting
  • MAILH za Mail Hosting

PODATAK - podatak na osnovu kojeg se jedinstveno identifikuje račun koji se plaća koji može biti:

  • Pozivni broj + fiksni broj telefona, npr. 011123456, ili
  • šifra korisnika, npr. 1234567/1 je jedinstveni broj koji se nalazi u gornjem levom uglu računa i jasno je obeležen sa "Šifra korisnika"

YYMM - godina i mesec za koji korisnik želi da plati račun, YY su poslednje dve cifre godine, a mesec vrednost od 01 do 12 (ovaj podatak nije potrebno unositi, ukoliko se radi o računu za poslednji mesec).

OZNAKA_TIPA_RAČUNA - vrsta računa sa koga se vrši plaćanje (ovaj podatak nije potrebno unositi za plaćanja sa DinaCard)

2. Plaćanje računa

Nakon slanja SMS poruke sa zahtevom za dobijanje zaduženja dobićete povratnu poruku sa iznosom Vašeg zaduženja. Ukoliko želite da izvršite plaćanje potrebno je da dobijenu poruku prosledite na broj 8686 u roku od 3 minuta.

Primer poruke koju dobijate:
TEL - IZNOS 2984.60 din PODATAK 1234567/1 MESEC 1002, PLAĆANJE SA dina. Za potvrdu ovu poruku prosledite na 8686. TID 392

3. Autorizacija naplate

Nakon izvršenog plaćanja dobijate USSD poruku sa zahtevom za Vašu autorizaciju naplate. Ako želite da autorizujete naplatu, unesite vaš mPIN u roku od 30 sekundi.

Primer poruke koju dobijate:
Za potvrdu transakcije za iznos 2984.60 DIN, molimo Vas unesite mPIN. TID 392

4. Izveštaj o naplati

Posle izvršene autorizacije dobićete poruku da li je Vaša transakcija uspešno obavljena.

Uputstvo za plaćanje računa putem aplikacije m plati

U meniju m plati aplikacije izaberite opciju Plaćanje računa

  • Možete izabrati plaćanje sledećih usluga: Postpejd račun, Fiksni i ostale usluge i Box paket
  • U zavisnosti od toga koju uslugu ste izabrali da platite, potrebno je da unesete/izaberete sledeće:
  • U slučaju da ste izabrali postpejd račun, potrebno je da unesete broj telefona
  • U slučaju da ste izabrali Fiksni i ostale usluge, potrebno je prvo da izaberete tip računa koji želite da platite. To su sledeći tipovi računa: fiksni telefon, Internet, IPTV, WEB Hosting ili MAIL Hosting. Ukoliko želite da platite račun za fiksni telefon, unosite broj telefona sa pozivnim brojem ili šifru korisnika. Za plaćanje računa za ostale usluge fiksne telefonije, unesite šifru korisnika
  • U slučaju da ste izabrali Box, potrebno je uneti broj telefona sa pozivnim brojem ili podatak „šifra korisnika/podračun“.
  • Izaberite mesec i godinu za koje plaćate račun
  • Tip kartice sa koje želite da platite račun (DinaCard)

U zavisnosti od unetih parametara, aplikacija će vam prikazati sledeće obaveštenje za plaćenje DinaCard platnom karticom:

Da biste izvršili plaćanje računa za broj 0xxxxxxxxx sa DinaCard platne kartice, za mesec xxxxxxxx 201X. godine, kliknite na dugme Nastavi.

Da biste izvršili plaćanje računa na osnovu unete šifre korisnika xxxx/x sa DinaCard platne kartice, za mesec xxxxxxxx 201x. godine, kliknite na dugme Nastavi.

Nakon obaveštenja, pojaviće se zahtev da unesete vaš mPin, kojim potvrđujete transakciju plaćanja.

Obaveštenje o uspešnom plaćanju računa

U zavisnosti od unetih parametara, aplikacija će vas obavestiti da ste uspešno platili račun:

Račun na osnovu unete šifre korisnika xxxxxxxx/xxx za mesec xxxx 201x. godine u iznosu od xxx.xx dinara je uspešno plaćen. Račun ste platili sa Vaše DinaCard platne kartice. Broj transakcije (TID) je: xxxxxxxxxxxxxx. Izveštaj možete pogledati u Pregledu transakcija

ili

Račun za broj 0xxxxxxxxx za mesec xxxx 201x. godine u iznosu od xxx.xx dinara je uspešno plaćen. Račun ste platili sa Vaše DinaCard platne kartice. Broj transakcije (TID) je: xxxxxxxxxxxxxx. Izveštaj možete pogledati u Pregledu transakcija.

U okviru opcije Pregled transakcija možete pregledati sve izvršene transakcije vezano za plaćanja računa Dovoljno je da odaberete opciju Pregled računa.

Banke koje vlasnicima DinaCard kartica pružaju uslugu plaćanja računa

Poštanska štedionica
Banka Intesa
AIK banka
Halkbanka
Jubmes banka
Srpska banka

Informišite se o svom mts računu.

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail