Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Televizija

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.

  • Da li mogu da gledam MOVE na više TV uređaja u svom domu?

    Da, možeš, uz dodatne MOVE STB (Set Top Box) uređaje.

    Zahtev za dodatni dodatni MOVE STB možeš da podneseš:
    • u mts poslovnicama,
    • pozivanjem 0800 100 100, ili
    • putem imejla: info@telekom.rs.

  • Da li MOVE mogu da koristim na Smart TV?

    Da, MOVE možeš da koristiš na Smart TV, samo je potrebno je da instaliraš MOVE aplikaciju koja je dostupna za LG, Samsung i Android Smart TV uređaje. Na stranici za logovanje izaberi: Telekom Srbija i unesi svoje korisničko ime i lozinku za Moj mts nalog koji je povezan sa MOVE televizijom.

  • Da li MOVE mogu da koristim u inostranstvu?

    MOVE možeš da koristitiš samo na teritoriji Republike Srbije.

  • Kako da gledam MOVE na mobilnim uređajima?

    U samo par koraka, omiljena MOVE televizija je na tvom mobilnom uređaju:

    • preuzmi MOVE aplikaciju sa App Store, Google Play ili Huawei Gallery,
    • na počenom ekranu, izaberi provajdera: Telekom Srbija
    • zatim, unesi svoje korisničko ime i lozinku za Moj mts nalog koji je povezan sa MOVE televizijom (ovi kredencijali su ti poslati putem SMS-a, imejla ili se nalaze ugovoru za paket sa MOVE uslugom).
  • Kako da gledam MOVE na računaru?

    Ako želiš da omiljene TV sadržaje gledaš na računaru:

    • u pretraživaču otvori link: https://play.move.tv.
    • na stranici za logovanje izaberi: Telekom Srbija i unesi svoje korisničko ime i lozinku za Moj mts nalog koji je povezan sa MOVE televizijom.

  • Da li gledanje MOVE na mobilnom telefonu troši internet?

    MOVE možeš opušteno da gledaš na svom mobilnom uređaju. Za korišćenje MOVE aplikacija preko mts mobilne mreže, internet je besplatan.

  • Kako se koristi opcija Gledaj unazad?

    Emisiju koja se završila, a koju želiš da gledaš, pronađi u programskoj šemi i pokreni gledanje.

    Funkcionalnost Gledaj unazad ti omogućava da gledaš propuštene filmove, serije, emisije i utakmice do 7 dana unazad.

  • Kako da zakažem podsetnik?

    Iz programske šeme izaberi emisiju koja tek sledi, a zatim, na stranici sa detaljima izaberi dugme Dodaj podsetnik.

    Na ovaj način, podsetnik je zakazan, pa ne moraš da brines da ćeš propustiti omiljenu emisiju koju želiš da gledaš.

  • Kako se koristi MOVE video klub?

    Video klubu možeš da pristupiš iz Glavnog menija ili odabirom dugmeta VoD na daljinskom upravljaču.

    Prikazaće se dostupan sadržaj filmova i serija razvrstanih po kategorijama, žanrovima i katalozima. Odaberi naslov koji želiš da gledaš i prati uputstva.

  • Kako da kupim Apollon ?

    Korisnicima MOVE usluge dostupan je Video klub paket Apollon koji donosi najveći izbor holivudskih filmova, veliki broj američkih serija, ali i sve kultne filmove domaće kinematografije i popularne domaće serije. Svi naslovi su prevedeni na srpski jezik i mogu se gledati bezbroj puta na MOVE.

    Aktivacija

    Aktiviraj Apollon paket na način koji ti najviše odgovara:

    • putem MOVE menija (izaberi opciju Paketi i usluge/APOLLON),
    • pozivanjem broja 0800 100 100,
    • u mts poslovnicama.

    Deaktivacija

    Deaktivaciju paketa možeš da izvršiš pozivanjem broja 0800 100 100 ili u mts poslovnicama.

    U mesecu deaktivacije paket se naplaćuje proporcionalno broju dana korišćenja, do dana deaktivacije.

  • Kako da kupim dodatne sadržaje?
    • Iz glavnog menija izaberi opciju Paketi i usluge - prikazaće se svi paketi koji su dostupni za kupovinu.
    • Paket koji želiš da kupiš biraš pritiskom na dugme na daljinskom upravljaču. Otvoriće se stranica sa detaljima: cena, opis i sadržaj paketa.
    • Odabirom opcije Kupi otvara se prozor za unos PIN-a. Kupovina je uspešno obavljena nakon ispravnog unosa PIN-a i paket ti je odmah na raspolaganju.

    Podsećamo, inicijalni PIN za kupovinu je 1234.

  • Kako da slušam Radio kanale?

    Ako voliš da slušaš radio, MOVE ti nudi i tu mogućnost!
    Radio otvaraš iz Glavnog menija. Iz liste kanala odabiri željenu stanicu i uživaj.

  • Kako da izdvojim omiljene TV sadržaje?

    Lista omiljenih kanala

    Napravi svoju listu omiljenih kanala i brže pronađi TV sadržaj koji želiš da gledaš.

    Dok gledaš kanal koji želiš da dodaš u listu, strelicom na gore otvori info bar, pa klikom na gore izaberi (označi) zvezdicu i dodaćeš kanal u omiljene.

    Lista omiljenih filmova

    U video klubu, kada izabereš film, otvora se stranica sa detaljima. Izaberi znak + moja lista. Na taj način kreiraš listu omiljenih filmova.

    Na MOVE televiziji, omiljeni sadržaj ti je dostupan u delu Moj TV.

  • Kako da deci ograničim gledanje nepoželjnih TV sadržaja?

    TV sadržaje, za koje smatraš da nisu pogodni za decu, možeš da ograničiš kreiranjem posebnog dečijeg profila.

    Na stranici Profili (ime profila) navedeni su svi postojeći profili.

    Novi profil kreiraš izborom opcije Dodaj profil.

    Nakon unosa glavnog PIN-a, za novi profil, potrebno je da definišeš:
    • ime profila,
    • PIN profila,
    • nivo roditeljske kontrole,
    • sliku profila.

    Za uređivanje profila, izaberi opciju Moji profili, u opciji Podešavanja.

    Za promenu profila potrebno je da uneseš glavni PIN.

  • Kako da pretražujem programsku šemu?

    Za pretraživanje programske šeme na MOVE televiziji, izaberi opciju Programska šema iz glavnog menija ili pritisni dugme na daljinskom upravljaču.

    Za navigaciju po danima koristi tastere na daljinskom upravljaču ili izaberi datum u kalendaru.

    U delu Kategorije, kanale možeš da izdvojiš po žanru i na taj način brže dođeš do sadržaja koji te zanima.

    Kada uneseš broj (poziciju) kanala, prikazaće se programska šema tog kanala.

  • Kako se koristi opcija Pretraga?

    Odabirom opcije Pretraga iz glavnog menija možeš da pretražuješ TV emisije i sadržaje iz video kluba.

    Do ove opcije možeš da dođeš i korišćenjem dugmeta na daljinskom upravljaču. Rezultati pretrage mogu biti filtrirani po kategorijama.

  • Kako se aktivira i koristi usluga Gledaj unazad?

    Na raspolaganju su usluge koje omogućavaju premotavanje sadržaja unazad za 60 minuta, sedam ili više dana. Usluge koje to omogućavaju su: Gledaj unazad, koja na pojedinim kanalima omogućava gledanje programa i do 7 dana unazad, ali i Pauziraj, koja omogućava premotavanje tekućih sadržaja do 60 minuta unazad.

  • Da li mogu da koristim uslugu iris TV na više TV uređaja u svom domu?

    Da, uz dodatne STB (Set Top Box) uređaje. Potrebno je podneti zahtev za dodatni STB (Set Top Box) u našim poslovnicama, pozivom na 0800 100 100 ili na e-mail adresu info@telekom.rs.

  • Propustio sam svoju omiljenu TV emisiju, kako mogu ponovo da je pogledam?

    Usluga Gledaj unazad omogućava gledanje emisija koje su već bile emitovane, a koje su možda propuštene ili se žele ponovo pogledati. Na pojedinim TV kanalima koji podržavaju ovu funkciju, sadržaji se mogu gledati do 7 dana unazad.

    Kanali na kojima je omogućena usluga Gledaj unazad označeni su u programskoj šemi odgovarajućim simbolom "◁ ".

    Premotavanjem se može pregledati na omiljenim TV kanalima sve što je propušteno u prethodnih sedam dana .

    Ova usluga omogućava premotavanje emisija, filmova ili drugih sadržaja unapred i unazad željenom brzinom, kao i pauziranje ili zaustavljanje reprodukcije.

    Troškovi tehničke realizacije usluge Gledaj unazad iznose 100,00 dinara mesečno.

    Aktivacija paketa

    Usluga Gledaj unazad se aktivira  u okviru opcije Paketi i usluge, a TV kanali na kojima je omogućeno njeno korišćenje su u TV vodiču obeleženi prepoznatljivim simbolom.

    • U TV vodiču potrebno je pronaći kanal sa propuštenim sadržajem.
    • Pritiskom na strelicu ulevo, potrebno je vratiti se na željenu emisiju i pritisnuti dugme OK, nakon čega će odabrani sadržaj odmah početi da se emituje. U delu Moj TV/Nastavi da gledaš program, korisnik može nastaviti gledanje sadržaja koje je započeo, ali nije završio.

    Deaktivacija paketa

    Deaktivacija usluge Gledaj unazad se može izvršiti:

    • Pozivom na broj 0800 100 100 ili
    • U našim poslovnicama

    Usluga Gledaj unazad naplaćuje se proporcionalno broju dana korišćenja u mesecu aktivacije ili u mesecu deaktivacije i njeno korišćenje prestaje sa danom otkaza.

  • Da li mogu da ostvarim posebne pogodnosti na osnovu Rešenja o invaliditetu?

    Dostavom Rešenja o invaliditetu sa stepenom invaliditeta od 100%, na tvoje ime ili na ime člana domaćinstva, možeš da ostvariš pravo na popust od 20% na mesečnu naknadu.

    Popust važi uz novi ugovor na 24 meseca za TV paket na adresi prebivališta. Benefit važi samo za jedan TV paket.

    Isto pravo možeš da ostvariš i uz dostavu Rešenja o tuđoj nezi ili Rešenja o potpunom gubitku radne sposobnosti.

  • Na koji način mogu da dobijem informacije o iznosu računa za korišćenje iris TV usluge?

    Preporučuje se da se poseti Moj mts jer to omogućava najlakšu proveru računa za iris TV uslugu. Ukoliko nalog na Moj mts nije otvoren, može se izvršiti registracija i kreirati novi nalog.

    Uputstvo za registraciju dostupno je za pregled:

    Informacije o iznosu računa mogu se dobiti slanjem e-maila na adresu info@telekom.rs, pozivom na broj 0800 100 100 ili posetom jednoj od mts poslovnica.

  • Promotivna ponuda - popust do 50% na dodatni STB uređaj

    Za dodatni komfor i mogućnost da se odabrani TV paketi i svi iznajmljeni sadržaji prate na više TV prijemnika, dodatni STB uređaj je idealan izbor.

    Uz promotivnu ponudu moguće je ostvariti popust do 50% na dodatni STB uređaj.

    Dodatni STB (Set Top Box) uređaj omogućava praćenje omiljenih programa iris TV usluge na više TV prijemnika. Sva podešavanja korisničkih profila, kupovina novih programskih paketa i iznajmljivanje sadržaja automatski se sinhronizuju na svim STB uređajima, bez obzira na to sa kog su uređaja inicirane promene.

    Zahtev za dodatni STB uređaji se može podneti u nekoj od poslovnica ili pozivom na broj 0800 100 100.

    Cena sa UO uz BOX paket*Cena sa UO uz iris TV*Cena bez UO
    150,00210,00300,00
    Za nove ili već postojeće korisnike koji produžavaju ugovor za BOX paket koji sadrži iris TV usluguZa nove ili već postojeće korisnike koji produžavaju ugovor za iris TV usluguMesečna naknada nakon isteka ugovora za BOX paket koji sadrži iris TV uslugu ili ugovora za iris TV uslugu

    *Promocija na cene sa popustom važi do 30. 4. 2025.godine.

    Maksimalno je moguće koristiti do 4 dodatna STB uređaja, ukoliko je usluga realizovana na optičkoj infrastrukturi.

    Napomena: Broj dodatnih STB uređaja koji se mogu instalirati zavisi od infrastrukture na kojoj je realizovana TV usluga.

  • Da li usluge iris TV i iris GO mogu da koristim u inostranstvu?

    iris TV i iris GO se može koristiti samo na teritoriji Republike Srbije.

  • Zašto mi ne radi teletekst na svim kanalima?

    Teletekst emituju pojedine televizijske kuće uz svoj program. Prilikom odabira kanala dobija se informacija da li je na navedenom kanalu dostupan teletekst. Pristup teletekst informacijama se ostvaruje jednim pritiskom na zeleno dugme na daljinskom upravljaču.

  • Kako mogu da kupim/deaktiviram dodatne pakete?

    Pored izabranog START, PLUS ili MAX paketa koji je dostupan u okviru mesečne naknade za uslugu iris TV, mogu se aktivirati  i dodatni paketi TV kanala.

    Dodatni paketi mogu se aktivirati u TV meniju pomoću daljinskog upravljača, u okviru opcije „Paketi i usluge“, pozivom na broj 0800 100 100 ili slanjem e-maila na adresu info@telekom.rs.

    Deaktivacija dodatnih paketa obavlja se pozivom na broj 0800 100 100, slanjem e-maila na adresu info@telekom.rs ili u našim poslovnicama.

  • Zašto programska šema na pojedinim kanalima nije tačna?

    iris TV prenosi program TV kuće sa kojom ima saradnju i odgovornost za programsku šemu je na strani emitera.

  • Kako da koristim uslugu Podešavanje podsetnika?

    Ti biraš omiljeni sadržaj, a iris TV te podseća.

    Podsetnik ti omogućava da dobiješ obaveštenje na ekranu pre početka televizijske emisije koju želiš da pogledaš.

    Za korišćenje ove usluge, u okviru svoje iris TV programske šeme podesi Podsetnik – pronađi sadržaj za koji želiš da se prikaže podsetnik, pritisni dugme OK i u detaljima kanala izaberi Dodaj podsetnik. Pre početka emitovanja sadržaja, na ekranu će se pojaviti prozor sa podsetnikom za početak emisije koju očekuješ.

    Svi podešeni podsetnici mogu se pronaći u kategoriji Moj nalog/Podešavanja/Moji podsetnici, dok ćeš za određeni sadržaj znati da je usluga podešena jer će pored naziva sadržaja biti ikonica u obliku zvonca.

  • Šta sadrži TV vodič i kako se koristi?

    TV vodič nudi različite mogućnosti, među kojima su: vraćanje na početak programa ili prikaz funkcija TV kanala koji trenutno pratiš...

    Info o kanalu koji trenutno pratiš

    Napredne funkcionalnosti iris TV platforme omogućavaju praćenje svih informacija o kanalu koji je trenutno uključen. Informacije uključuju detaljnu programsku šemu i prikaz funkcionalnosti koje kanal podržava. Ako je potrebno da se informacije o kanalu ponovo prikažu tokom gledanja TV kanala, dovoljno je pritisnuti dugme INFO na daljinskom upravljaču. Na ekranu će se tada pojaviti opcije Gledaj ispočetka i Više informacija o programu.

    U zavisnosti od TV kanala koji se prati, mogu biti dostupne sledeće opcije: Gledaj unazad (vraćanje TV sadržaja do 30 dana unazad), Pauziraj (pauziranje i vraćanje TV sadržaja do 60 minuta unazad), Vrati na početak, Podešavanje podsetnika, Dodaj u omiljene, ili Ukloni iz omiljenih.  Kroz programsku šemu za trenutni kanal moguće je kretati se unapred u odnosu na aktuelni datum ili do 30 dana unazad, koristeći strelice na daljinskom upravljaču. Ako neka emisija tek treba da bude emitovana, moguće ju je pronaći u programskoj šemi, gde će biti prikazan njen sinopsis i ikonica zvonceta za podešavanje podsetnika.
    Podešavanje podsetnika je jednostavan način da se osigura da emisija ne bude zaboravljena ili propuštena.

    Vrati na početak


    Dok gledaš TV kanal, možeš, pritiskom na dugme TV sa kružnom strelicom na daljinskom upravljaču, da se vratiš na početak programa. Ovo je moguće samo na TV kanalima koji podržavaju uslugu Gledaj unazad i ukoliko nije prošlo više od dva sata od početka programa, kao i Pauziraj, ukoliko nije prošlo više od 60 minuta.

    Video klub

    Ako je sadržaj iznajmljen i označen kao omiljeni, može se pronaći u delu Moj TV/Omiljeni filmovi i serije u Video klubu.
    Najskorije gledani iznajmljeni sadržaji dostupni su u delu Moj TV/Nastavi da gledaš u Video klubu.


    Glavni meni/Radio kanali

    Radio kanali su izdvojeni i dostupni u glavnom meniju, u odeljku Radio. U ovom delu se takođe nalazi i Stingray Music, popularni digitalni muzički servis.

    Telekom Srbija zadržava pravo izmene ponude kanala u okviru paketa.

  • Kome mogu da prijavim problem u vezi sa korišćenjem usluge ili opreme?

    Prijava problema se može izvršiti pozivom na broj 0800 100 100 ili da se prijava izvrši online na našem sajtu. Zbog efikasnijeg otkrivanja i rešavanja problema, neophodno je da modem i STB uređaj budu uvek uključeni.

  • Da li radi iris TV ako ne radi telefonska linija ili internet?

    Usluge su nezavisne, ali dele deo mrežne infrastrukture. Ako problem nije nastao na delu mrežne infrastrukture koja je zajednička za sve tri usluge, iris TV usluga može raditi iako telefonska linija ili internet trenutno nisu u funkciji.

  • Šta su nacionalni, regionalni i lokalni kanali?

    Nacionalni programi su TV programi vidljivi u celoj Srbiji, regionalni samo u svojim regionima, dok se lokalni emituju u manjim zonama. Za detaljnije informacije, preporučuje se poseta sajtu REM-a (Regulatornog tela za elektronske medije).

  • Kako zabraniti deci gledanje pojedinih kanala?

    Bez obzira koji su programi dostupni u tvom domu, usluga Roditeljska kontrola ti omogućava da odrediš koje sadržaje ukućani mogu da gledaju.

    Nivo roditeljske kontrole može da definiše samo korisnik glavnog profila. Ako si korisnik glavnog profila, to možeš da uradiš u delu Moj nalog/Podešavanja/Izmeni profile. Takođe, ukoliko to želiš, uvek možeš da izmeniš definisane nivoe roditeljske kontrole za odabrani profil i time obezbediš da taj profil ima pristup sadržaju prilagođenom za odabrani uzrast.

    Izborom kanala u delu Moj nalog/Podešavanja/Upravljaj kanalima/Zaključavanje kanala imaš mogućnost da zaključavaš kanale po izboru. Odabirom kanala i pritiskom na dugme OK na daljinskom upravljaču, glavni profil može da zaključa kanale za svaki profil pojedinačno. Zaključani kanali će imati ikonicu katanac. Istim postupkom zaključani kanali se mogu i otključati. Potprofili nemaju mogućnost zaključavanja kanala. Zaključavanje kanala je moguće i u delu TV uživo.

    Spisak zaključanih kanala možeš da pronađeš u kategoriji Moj nalog/Podešavanja/Upravljaj kanalima/Zaključavanje kanala, odakle možeš da otključaš jedan ili sve kanale sa spiska, koristeći isti postupak koji se koristi za zaključavanje kanala.

  • Kako koristiti opciju Roditeljske kontrole u okviru usluge Iris TV?

    U okviru usluge iris TV postoji opcija Roditeljska kontrola (zaključavanje kanala) koja omogućava određivanje koje sadržaje ukućani mogu da gledaju u zavisnosti od kanala, emisije i doba dana.

  • Kako da sinhronizujem daljinski upravljač?

    Video uputstvo za sinhronizaciju daljinskog upravljača:

  • Kako da samostalno instaliram opremu za iris TV?

    Mogu se koristiti uputstva za povezivanje koja su priložena uz opremu ili se može pogledati video uputstvo za povezivanje TV opreme.

  • Da li je iris TV usluga digitalne televizije i koliko kanala mi je omogućeno za gledanje?

    Da, iris TV je usluga digitalne televizije. Dostupno je preko 250 TV kanala različitog sadržaja u okviru Osnovnog TV paketa, uz mogućnost dodavanja dodatnih TV paketa za još bogatiji sadržaj. U sklopu usluge na korišćenje se dobija STB (Set Top Box) uređaj, pa nije potrebno nabavljati dodatnu opremu.

  • Želim da koristim iris TV, ali mi to trenutno nije omogućeno. Zbog čega?

    Neke telefonske linije i centrale ne podržavaju ovu uslugu ili je problem veća udaljenost od centrale. Nakon podnošenja zahteva, nastojaćemo omogućavanje korišćenja usluge u najkraćem roku.

  • Imam kablovsku televiziju kod drugog operatora, da li mogu aktiviram iris TV?

    Iris TV usluga se realizuje preko fiksne telefonske linije i funkcioniše potpuno nezavisno od usluga koje pružaju drugi operatori.
    Prijava za iris TV uslugu može se obaviti u mts poslovnicama, pozivom na broj 0800/100 150 ili slanjem zahteva na e-mail adresu info@telekom.rs.

  • Kako da koristim uslugu Pauziraj?

    Zaustavljanje važnih i zanimljivih sadržaja omogućava povratak bez žurbe. Nakon kratke pauze, gledanje se može nastaviti od trenutka gde je stalo.

    Pauziraj je besplatna usluga koja omogućava predah tokom gledanja programa, uz mogućnost premotavanja emitovanog sadržaja do 60 minuta unazad.

  • Koje su prednosti HDTV u odnosu na sliku standardne TV (SDTV)?

    SDTV ima rezoluciju 720x576 piksela, a HDTV 1920×1080 piksela, što ima za rezultat sliku koja je znatno kvalitetnija od standardne TV slike.

  • Kako aktivirati Stingray Music aplikaciju?

    Popularna Stingray Music aplikacija nudi širok izbor plej lista različitih muzičkih pravaca, kao i kanala sa hitovima koji su obeležili decenije za nama. Jednostavna je za korišćenje, a što je najvažnije, ima mnogo dodatnih opcija koje vam olakšavaju put do omiljenih numera i izvođača. Pored toga, uživanje u odabranim ritmovima ni u jednom trenutku neće biti prekinuto jer nema reklama.

    Preuzmite aplikaciju za vaš Android ili iPhone telefon.

    Uputstvo za povezivanje na aplikaciju

    Stingray Music aplikaciju besplatno mogu da preuzmu svi mts TV korisnici koji imaju aktiviran Stingray Music paket. Prenos podataka ostvaren prilikom korišćenja Stingray Music aplikacije se tarifira, a aplikaciju je moguće koristiti i putem WiFi povezivanja.

  • Kako da pratim iris TV na više uređaja?

    Praćenje omiljenih programa iris TV usluge se može vršiti na više TV prijemnika, i to putem usluge dodatni STB (Set Top Box) uređaj.

    Korisnik može da ima najviše do četiri dodatna STB uređaja (za uslugu realizovanu na optičkoj infrastrukturi). Broj dodatnih STB uređaja koji se mogu instalirati, zavisi od infrastrukture na kojoj je realizovana TV usluga.

    Zahtev za dodatni STB uređaj se podnosi putem Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili u najbližoj mts poslovnici.

    Bez obzira da li korisnik koristi iris TV uslugu ili ne, omiljeni TV kanali mogu se gledati i na mobilnom telefonu, tabletu ili računaru uz uslugu iris GO.

    Na raspolaganju je širok izbor TV kanala, odabrani sadržaji iz našeg Video kluba,  kao i mogućnost korišćenja dodatnih usluga Pauziraj i Gledaj unazad za pojedine TV kanale (za iris TV korisnike, u zavisnosti od TV paketa koji imaju aktivan).

    Aktivacija usluge iris GO se može izvršiti putem iris GO aplikacije, pozivom Kontakt centra 0800 100 100 ili u mts poslovnici. Nakon preuzimanja iris GO aplikacije sa App Store, Google Play ili Huawei Gallery prodavnice, izvrši se logovanje u aplikaciju unošenjem Moj mts naloga, i uživanje u omiljenim TV sadržajima može da počne.

    iris GO omogućava jedinstvenu opciju da se započeto gledanje TV sadržaja na jednom uređaju nastavi sa gledanjem na drugom uređaju koristeći isti korisnički nalog.

    TV sadržaj može da se prati na telefonu, tabletu ili računaru, sa maksimalno tri uređaja, bilo u istoj ili različitim kombinacijama. Uređaji na kojima se sadržaj gleda mogu se zameniti, pri čemu je na raspolaganju četiri zamene u periodu od 30 dana, računajući od trenutka prve zamene.
    iris GO sadržajima nije moguće pristupiti dok je korisnik u romingu.

  • Kako da pratite vrhunski filmski sadržaj uz HBO+ paket?

    U HBO + paket upakovani su vrhunski filmski kanali: HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax i Cinemax 2, kao i dva video kluba HBO On Demand i MAX.

    Mesečna naknada za ovaj popularni paket iznosi 849,00 dinara.

    Prati vrhunske filmove i popularne serije na HBO i Cinemax kanalima ili iz HBO OD video kluba izaberi najbolje holivudske filmove, ekskluzivne specijalne emisije ili serije i gledaj ih u vreme koje ti najviše odgovara. Uz MAX video klub se dobija više od 4.000 sati programskog sadržaja koji se može gledati na mobilnim uređajima i računarima.

    Aktivacija paketa

    • Putem TV menija:
    Izaberi opcije: Paketi i usluge/HBO+. Inicijalni PIN za kupovinu je 1111
    • Pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • Lično u nekoj od naših poslovnica.

    Deaktivacija paketa

    Deaktivacija HBO+ paketa se može izvršiti pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili u nekoj od naših poslovnica.

  • Kako da koristim Extra paket?

    U okviru Extra paketa dostupno je 28 TV kanala samo za odvažne gledaoce.
    Mesečna naknada za Extra paket iznosi 359,00 dinara.
    Kako bi bili sigurni da deca neće pristupiti kanalima iz ovog paketa, preporučujemo da aktivirate uslugu Roditeljska kontrola

    Aktivacija paketa
    • Putem TV menija:
    Izaberi opcije: Paketi i usluge/Extra paket. InicijalnI PIN za kupovinu je 1111.
    • Pozivom na broj 0800 100 100,
    • Lično u nekoj od naših poslovnica.

    Deaktivacija paketa

    Deaktivacija Extra paketa se može izvršiti pozivom na broj 0800 100 100.

  • Šta sadrži Stingray Music?

    Stingray Music paket je pravi je izbor za sve muzičke sladokusce. Sadrži bogat izbor plejlista različitih muzičkih pravaca, kao i regionalnih i stranih hitova koji su obeležili decenije za nama. Pored kanala sa pop, rok, haus, džez i latino muzikom, očekuju vas Stingray Music kanali sa nezaboravnom muzikom sa našeg područja.

    Stingray Music aplikacija

    Posebna pogodnost za korisnike ovog paketa je i besplatan pristup Stingray Music aplikaciji koja nudi preko 2000 kanala sa regionalnim i stranim hitovima.

    Mesečna naknada za dodatni Stingray Music paket iznosi 149,00 dinara.

    Aktivacija paketa

    • Putem TV menija
    Izaberi opcije: Paketi i usluge/Stingray Music. Inicijalni PIN za kupovinu je 1111 
    • Pozivom na broj 0800 100 100,
    • Lično u nekoj od naših poslovnica.
    • Putem Moj mts aplikacije/portala

    U mesecu aktivacije, naknada se naplaćuje srazmerno broju dana korišćenja paketa.

    Deaktivacija paketa

    Deaktivacija Stingray Music paketa se može izvršiti pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili u nekoj od naših poslovnica.
    U mesecu deaktivacije naknada se naplaćuje srazmerno broju dana korišćenja paketa.

  • Koje kanale mogu da gledam uz Mađarski paket?

    Najgledaniji televizijski kanali na mađarskom jeziku.

    Mesečna naknada za paket Mađarskih kanala iznosi 145,00 dinara.

    Paket kanala na mađarskom jeziku, pored kanala opšteg informativnog karaktera – RTL KETTO, nudi serije, uspešne filmove, šou programe i emisije zabavnog karaktera na kanalu COOL, zatim filmove koji beleže visoke rejtinge gledanosti na kanalu Film + i izvrstan miks tradicionalnih i modernih numera i izvođenja najvećih zvezda folk i pop muzike na kanalu Muszicka TV.

    Aktivacija paketa

    • Putem TV menija:
    Izaberi opcije: Paketi i usluge/Mađarski paket. Inicijalni PIN za kupovinu je 1111
    • Pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • Lično u nekoj od naših poslovnica.
    U mesecu aktivacije, naknada se naplaćuje srazmerno broju dana korišćenja paketa.

    Deaktivacija paketa

    Deaktivacija paketa Mađarski kanali se može izvršiti pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100 ili u nekoj od naših poslovnica.

  • REDLIGHT paket u Video klubu

    REDLIGHT paket koji predstavlja paket video sadržaja za odrasle iz produkcije REDLIGHT. Dostupan je kao dodatni paket u Video klubu u okviru iris TV usluge, iris GO usluge, Super TV usluge i  MOVE N GO. Paket je dostupan privatnim i poslovnim korisnicima navedenih usluga. REDLIGHT paket se dodatno naplaćuje i nije uključen u ponudu nijednog od osnovnih paketa. U pitanju je mesečni paket koji se automatski obnavlja (obnavlja se dok korisnik sam ne otkaže) na mesečnom nivou.

    Aktivacija paketa

    - privatni korisnici iris TV/iris GO - putem iris TV menija, iris GO aplikacije, u poslovnicu ili pozivom na broj 0800 100 100;
    - poslovni korisnike iris TV/Iris go, putem kontakt centra 0800 123 123, u biznis korneru ili preko menadžera prodaje;
    - privatni korisnici Supernova TV MOVE N GO - pozivom na 19911 i u poslovnicu;
    - poslovni korisnici Supernova TV - pozivom na 0800 311 312 i u biznis korneru ili preko menadžera prodaje.

    Korisniku je paket za dalje korišćenje dostupan u delu Video klub/REDLIGHT.

    Deaktivacija paketa

    - privatni korisnici iris TV korisnici - pozivom na 0800 100 100 i u poslovnici;
    - iris GO korisnici - pozivom na 0800 100 100, u poslovnici i kroz samu aplikaciju;
    - poslovni korisnici iris TV-a i iris GO  - pozivom na 0800 123 123, u biznis korneru ili preko menadžera prodaje;
    - Supernova korisnici - pozivom na 19911 i u poslovnici;
    - Poslovni korisnici Supernove - 0800 311 312;

    Korisniku se paket deaktivira odmah sa zahtevom deaktivacije.

    Ponuda i naplata

    Mesečna naknada za korišćenje REDLIGHT paketa je 690 din sa PDV-om.

    Aktivaciju i deaktivaciju možete da izvršite u bilo kada u toku meseca, a naknadu za paket plaćate proporcionalno broju dana korišćenja u toku meseca.

  • Koja je razlika između usluga Video klub i HBO On Demand?

    Video klub je usluga koja omogućava iznajmljivanje željenog sadržaja - filmova, serija, emisija i drugih sadržaja iz ponude. Cena se razlikuje u zavisnosti od sadržaja koji se iznajmljuje. Iznajmljeni sadržaj se može pogledati u periodu od 24h.

    Ako je aktiviran HBO/HBO + dodatni TV paket, na raspolaganju je i HBO On Demand (HBO OD) - katalog filmova koji se nalazi u okviru usluge Video klub. Svi sadržaji iz HBO OD kataloga mogu se gledati neograničen broj puta, sve dok je aktivan dodatni HBO/HBO + paket.

  • DORCEL CLUB paket u Video klubu

    DORCEL CLUB predstavlja paket video sadržaja za odrasle iz produkcije Dorcel. Dostupan je kao dodatni paket u Video klubu u okviru Iris TV usluge, kao i u okviru Iris GO usluge.

    Aktivacija paketa

    • privatni korisnici iris TV/iris GO - putem iris TV menija, iris GO aplikacije, u poslovnici ili pozivom na broj 0800/100100

    Deaktivacija paketa

    • privatni korisnici iris TV korisnici - pozivom na 0800/100100 i u poslovnici

    • iris GO OTT korisnici - pozivom na 0800/100100, u poslovnici ili kroz samu aplikaciju

    Ponuda i naplata

    Aktiviran DORCEL CLUB paket automatski se obnavlja na mesečnom nivou. Ukoliko postoji potreba da se prekine usluga, deaktivacija paketa se može izvršiti na jedan od ponuđenih načina.

    Mesečna naknada za korišćenje DORCEL CLUB paketa je 690 dinara sa PDV-om.

  • Kako da koristim Balkan Myusic paket?

    Uz Balkan Myusic uživaćete u vašoj omiljenoj muzici, jer vas u okviru ovog Video klub paketa očekuje veliki izbor plej lista različitih muzičkih pravaca domaće muzike, kao i muzike iz regiona. Paket Balkan Myusic namenjen je korisnicima iris TV usluge.

    Iskoristite promo period! Ukoliko ste korisnik Plus paketa, aktivirajte Balkan Myusic i slušajte omiljenu muziku 12 meseci besplatno od prve aktivacije paketa. Nakon isteka promo perioda mesečna naknada za korišćenje paketa iznosi 479 dinara.

    Korisnik Plus paketa sam aktivira paket (ne dodeljuje mu se automatski). U slučaju da korisnik deaktivira Balkan Myusic paket u okviru promotivnog perioda (12 meseci) ili nakon toga, pa ga zatim ponovo aktivira, promocija mu više neće biti na raspolaganju i naplaćivaće mu se mesečna naknada za korišćenja paketa po komercijalnim uslovima. Promocija se odnosi na sve korisnike Plus paketa, bez obzira da li uslugu iris TV imaju u okviru BOX paketa ili ne, i bez obzira da li su pod ugovornom obavezom ili ne.

    Korisnicima Max paketa Balkan Myusic je automatski uključen u ponudu (odnosi se na sve korisnike Max paketa, bez obzira da li uslugu iris TV imaju u okviru BOX paketa ili ne, i bez obzira da li su pod ugovornom obavezom ili ne). Korisnik ne mora sam da ga aktivira, već mu je paket odmah dostupan u okviru Video kluba.

    ​PaketSadržaj paketaMesečna naknadaPromocija
    Balkan MysicDomaće pesme i pesme iz regiona479 din.Besplatno prvih 12 meseci od prve aktivacije paketa za korisnike iris TV Plus paketa
    Korisnicima Max iris TV paketa Balkan Myusic je uključen u ponudu

    Balkan Myusic Video klub paket dostupan je i u okviru dodatne usluge iris GO za iris TV korisnike. Ukoliko imate aktiviran Balkan Myusic paket, možete besplatno da koristite Balkan Myusic aplikaciju, s tim što je potrebno da je sami aktivirate.

    Aktivacija

    Aktivirajte Balkan Myusic paket na način koji vam najviše odgovara:

    • putem iris TV menija,
    • pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • u najbližoj mts poslovnici.

    Deaktivacija

    Deaktivaciju paketa možete da izvršite:

    • pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • u mts poslovnici.
  • Kako da aktiviram Apollon paket?

    Korisnicima iris TV usluge dostupan je Video klub paket Apollon koji donosi najveći izbor holivudskih filmova, veliki broj američkih serija, ali i sve kultne filmove domaće kinematografije i popularne domaće serije. Svi naslovi su prevedeni na srpski jezik i mogu se gledati bezbroj puta na iris TV-u.

    Tokom promo perioda, aktiviraj Apollon paket i uživaj u omiljenom TV sadržaju besplatno prva tri meseca od prve aktivacije paketa! Nakon isteka promo perioda mesečna naknada za korišćenje paketa iznosi 449 dinara.

    ​PaketSadržaj paketaMesečna naknadaPromocija - BESPLATNO 3 meseca
    ApollonViše od 20.000 sati holivudskog i domaćeg, filmskog i serijskog programa sa prevodom449 din.Besplatno prva tri meseca od prve aktivacije paketa za iris TV korisnike.

    Aktivacija

    Aktiviraj Apollon paket na način koji ti najviše odgovara:

    • putem iris TV menija (izaberi opciju Paketi i usluge/APOLLON),
    • pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • u najbližoj mts poslovnici.

    Deaktivacija

    Deaktivacija paketa se može izvršiti:

    • pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • u mts poslovnici.

    U mesecu deaktivacije paket se naplaćuje proporcionalno broju dana korišćenja tokom kojih je paket korišćen do dana deaktivacije.

  • Kako da gledam najbolje sportske sadržaje sa Arena sport kanala?

    Besplatno za sve iris TV korisnike

    Video klub Arena sport, nudi vam odabrane utakmice i emisije sa Arena sport kanala.
    U Arena sport prikazuje ćete pronaći domaće i strane fudbalske i košarkaške utakmice koje ste propustili na Arena sport kanalima. Moći ćete da uživate i u specijalnim emisijama o najvećim stranim fudbalskim klubovima.

    Očekuju vas derbi utakmice ZvezdaPartizan, finale u Španiji, kao i priče o Juventusu, Barseloni, Čelsiju, Bajernu… Sadržaje iz Arena sport možete da gledate u bilo koje vreme, odnosno kada vam to najviše odgovara.

    Dovoljno je da putem upravljača, u iris TV meniju, pronađete opciju Video klub/Arena sport i sportska čarolija može da počne!

  • Kako da aktiviram Pickbox NOW paket?

    Uz Pickbox NOW uživaće i mališani, jer u okviru ovog paketa ima hiljade sati popularnih TV serija različitih žanrova, ali i bogat filmski sadržaj namenjen najmlađima.

    U Pickbox NOW paketu naći će se ekskluzivne premijere najpopularnijih svetskih serija, filmova i crtaća! Gledajte više od 3000 sati hit-serija!

    Mesečna naknada za Pickbox NOW paket iznosi samo 675 dinara.

    Aktivacija

    Pickbox NOW paket možete aktivirati na više načina. Izaberi onaj koji ti najviše odgovora:
    • putem TV menija:
    Izaberi opcije: Paketi i usluge/PICKBOX NOW. Inicijalni PIN za kupovinu je 1111
    • pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • u nekoj od naših poslovnica.
    • Putem Moj mts portala

    Ukoliko postoji želja da se nastavi sa korišćenjem Pickbox NOW paketa i tokom narednog meseca nije potrebno da se vrši  ponovna aktivacija, jer će ovaj paket biti automatski aktiviran. U mesecu aktivacije, naknada se naplaćuje srazmerno broju dana korišćenja paketa.

    Deaktivacija

    Deaktivacija paketa se može izvršiti pozivom na broj 0800 100 100.
    U mesecu aktivacije, kao i u mesecu deaktivacije, naknada za ovaj paket naplaćuje se srazmerno broju dana korišćenja.

  • Šta nam nudi program BBC Earth?

    BBC Earth u okviru Video kluba na jednom mestu okuplja najkvalitetnije sadržaje i povezuje svetove sa kojima se običan čovek možda i može susresti, ali retko kada u jednom životu.

    Istraživanje bespuća u kojima žive junaci izdvojeni iz klišea modernog sveta sa Benom Foglom, poseta udaljene planete sunčevog sistema, u priči u kojoj se slike stvarnosti smenjuju sa filmskom imaginacijom, otkrivanje tajne fabričke proizvodnje sa popularnim prezenterima Čeri Hili i Gregom Volasom i istoričarkom Rut Gudmen. Proputovanje kroz Severnu Ameriku sa Sajmonom Rivom, jer se na ovom mestu dogodila sjajna sinteza avanture i novinarstva kakva se ne može videti ni na jednom drugom mediju.

    BBC Earth nudi program kojem se svi stalno vraćaju da bi se opustili i saznali nešto egzotično i novo.

    Ovaj program je besplatan u okviru Video kluba za sve iris TV korisnike.

  • Koje sadržaje nam nudi History paket?

    History je paket koji će zabaviti, ali i otkriti tajanstvenu i lepu stranu istorije, povezujući prošlost sa svakodnevnim životom na živ i ubedljiv način. Serija „Iskovano u vatri“ prikazuje tehnologije davnih vremena, dok kriminalističke serije „Odeljenje za ubistva: sati pre ubistva“ i „Sajentologija i posledice“ otkrivaju tamnu stranu ljudske prirode. Veliki broj zanimljivih i podsticajnih svedočanstava o zapanjujućim mogućnostima koje prate čovekovu egzistenciju.

    Paket History je besplatan u okviru Video kluba za sve iris TV korisnike.

  • Šta donosi Epic Drama paket?

    Video klub Epic Drama sadrži bogat sadržaj različitih dramskih tema: kriminalistički, klasična književnost, politika i moć, istorijski, ratni, akciono-avanturistički i mnogi drugi. Kada god je poželjno može se „uroniti“ u zanimljiva dešavanja popularnih serija Detektiv Malteze, Versaj, Čuvari reda, Poldark, Pismo za Evitu i Bordžija.

    Dovoljno je da putem upravljača, u iris TV meniju, pronaći opciju Video klub/EPIC DRAMA i uživanje u omiljenim serijama može da počne.

    Paket Epic Drama se može koristiti u okviru PLUS i MAX paketa ili kupovinom paketa Porodični mix, dok korisnici Osnovnog paketa iz stare iris TV ponude paket Epic Drama mogu da koriste kupovinom Porodičnog paketa.

  • Kako da koristim HBO on Demand?

    HBO on Demand donosi u vaš dom najnovije blokbastere, premijerne hit serije i najbolje filmove i to bez dodatne naknade u okviru HBO+ paketa.

    Kako se koristi HBO OD paket

    • Odaberi opciju Video klub u TV meniju, a zatim katalog HBO OD – besplatno uz HBO,
    • Odaberi žanr koji želiš da gledaš,
    • U okviru željenog žanra, izaberi film ili seriju koju želiš da gledaš,
    • Za pokretanje odabranog naslova potrebno je da:
    - izabereš opciju Gledaj, pritisneš dugme za kupovinu na daljinskom upravljaču, a nakon toga dugme OK

  • Kome je namenjen Minimax Plus?

    Uz Minimax Plus paket, dete i roditelj mogu da uživaju u omiljenim crtanim filmovima 24 sata dnevno. Mesečna naknada za ovaj paket iznosi 300,00 dinara.
    Mališani mogu da gledaju svoje omiljene crtaće bilo kada, 24 sata dnevno, i to više puta tokom dana.
    Minimax Plus je jednostavan za korišćenje: nakon što se aktivira, u TV meniju odabere se Meni/Video klub/MINIMAX PLUS, a zatim se odabere omiljeni crtać. Pre gledanja, moguće je pročitati opise epizoda i ostale informacije o odabranom sadržaju.

    Aktivacija
    Video paket Minimax Plus se može aktivirati na više načina. Izaberi način koji ti najviše odgovara:
    • Putem TV menija:
    Izaberi opcije: Paketi i usluge/MINIMAX PLUS. Inicijalna lozinka za kupovinu je 1111,
    • Pozivom Kontakt centra na broj 0800 100 100,
    • U nekoj od naših poslovnica.
    Za nastavak korišćenja Minimax Plus i tokom narednog meseca, nije potrebno da vršiti ponovnu aktivaciju, jer će biti automatski aktiviran.
    U mesecu aktivacije, paket se naplaćuje po punoj ceni, kao i u mesecu deaktivacije.

    Deaktivacija
    Deaktivacija Minimax Plusa se može izvršiti pozivom na broj 0800 100 100.
    Paket se u mesecu deaktivacije naplaćuje u skladu sa brojem dana korišćenja.

  • Kako da gledam sadržaje RTS paketa?

    U iris TV video klubu očekujte RTS paket, u okviru kojeg je moguće uživati u popularnim serijama iz bogate RTS riznice: Karavan, Na skriveno te vodim mesto, Najbolji orkestri Srbije, Ono kao ljubav, Pozorište u kući, Šljivik i Tri boje zvuka.
    RTS paket je besplatan za sve korisnike novog Osnovnog TV paketa.
    Serijali različitih žanrova – od aktuelnog dokumentarnog programa, programskog arhiva RTS-a, dramskog i igranog programa, pa sve do muzičkog programa, pružiće vrhunsko uživanje uz mts video klub.

  • Kako da naručim video sadržaj?

    Filmovi i serije raznih žanrova, muzički koncerti, kao i crtaći za najmlađe, dostupni su na iris TV video klubu. Korisnici mogu lako da biraju sadržaj, naruče ga i uživaju u gledanju.
    iris TV video klub sadrži veliki izbor filmskog sadržaja za sve generacije, kao i bazu muzičkih koncerata poznatih domaćih i svetskih izvođača.
    Naručivanje je jednostavno, a cena svakog pojedinačnog video sadržaja prikazana je prilikom kupovine. Pojedinačni film, seriju, crtać ili koncert koji koji je iznajmljen može se gledati odmah ili u bilo kom trenutku tokom naredna 24 sata.

    Kako da naručim film?

    • U glavnom meniju izaberi Video klub ili, pritisni dugme VIDEO KLUB na daljinskom upravljaču
    • Odaberi naslov za gledanje, naruči i pritisni OK. Na ekranu će se prikazati detaljne informacije o sadržaju naslova koji se naručuje.
    • Zatim izaberi opciju Kupi i unesi PIN za kupovinu (inicijalni PIN za kupovinu je 1111).

  • Kako da aktiviram Max video klub?

    Max je usluga Video kluba koja se može gledati bilo kada, bilo gde i koliko god puta želja. Dovoljno je imati aktiviran dodatni TV paket HBO+, i sadržaji iz Max video kluba mogu se gledati kad god to odgovara, putem mobilnog telefona, tableta ili Smart TV-a, bez dodatne naknade.

    Dodatni TV paket HBO+ deo je osnovne iris TV ponude u okviru MAX TV paketa.

    Kako da aktiviramMax?
    • Poseti internet stranicu www.max.com ,
    • Klikni na opciju "Prijavi se",
    • Izaberi opciju “Poveži se preko operatora”,
    • Izaberi Telekom Srbija sa liste operatora,
    • Unesi traženo Moj mts korisničko ime i lozinku,
    • Unesi ime, prezime, email adresu i lozinku. Unetu email adresu i lozinku ćete koristiti samo za Max uslugu.

    Ukoliko korisnik ima HBO Max nalog?

    • Nakon pokretanja HBO Max aplikacije klikni na ekran (slika) na kom će pisati „ PREUZMI APLIKACIJU“ i instaliraj Max aplikaciju”,

    • Za prijavu na Max aplikaciju potrebno je da uneseš mejl adresu i lozinku koja je korišćena za prijavu na HBO Max.