Predstavljanje promocija i usluga mts-a putem aplikacije Viber

Postpejd i pripejd korisnici mts-a od sada mogu da primaju obaveštenja o promocijama i uslugama preko popularne aplikacije Viber. Usluge koje su predmet ponuda na ovom kanalu možete aktivirati putem dugmeta prikazanog u poruci.

Najpre će vam stići uvodno obaveštenje aplikacije Viber kojim se traži vaša saglasnost za prijem poruka od mts-a.

Kada se saglasite sa prijemom poruka preko ovog kanala, biće vam upućena naša informativna poruka. „Saznaj više“ vas vodi na detaljnije informacije o Viberu kao kanalu komunikacije:

Nakon prijema poruke sa promocijom, izborom opcije „Aktiviraj“ možete prihvatiti ponudu:

  Klikom na „Aktiviraj“  otvara se stranica na internetu koja potvrđuje da je vaš pokušaj aktivacije uspeo.

Nakon toga stići će vam standardni SMS o aktivaciji tarifnog dodatka.

 U slučaju neuspešne aktivacije, biće vam upućen SMS o nemogućnosti aktivacije tarifnog dodatka.

Dodirom na „mts“ u gornjem, levom delu ekrana (u ranijoj verziji Vibera to je slovo „i“ u gornjem desnom uglu ekrana), otvara se pristup prema podešavanjima pretplate na informacije sa Vibera. Na ovom mestu, nalazi se i opcija za otkazivanje prijema poruka preko Vibera:

Navedene usluge Vibera u svakom trenutku možete otkazati, ili se ponovo prijaviti za njih, kako biste omogućili da budete kontaktirani, prijavom na opciju „pretplati se“.  Da biste upravljali ovim podešavanjima, potrebno je da odete u Podešavanja/privatnost/Lista blokiranih, odblokirate pošiljaoca i na taj način omogućite ponovnu komunikaciju sa njim.

Ukoliko koristite verziju Viber aplikacije 11.2.0, neophodno je da je ažurirate i preuzmete najnoviju verziju, kako biste imali opciju odjave i ponovne prijave za komunikaciju sa mts-om. U slučaju korišćenja ranije verzije aplikacije Viber, usluge možete otkazati kroz izbor opcije „otkaži pretplatu“:

U slučaju da isti aktivacioni link pokušate da pokrenete drugi put, bićete preusmereni na internet stranicu sa porukom da ste sa tog linka već uputili zahtev, a u slučaju greške prilikom aktivacije, bićete upućeni na Kontakt centar.

Aktivacioni link je aktivan do isteka narednog dana od dana aktivacije (npr,  ukoliko korisnik uradi aktivaciju u ponedeljak, link će isteći u utorak u 23:59:59).

U slučaju isteklog vremena za aktivaciju, biće vam prikazana odgovarajuća poruka i bićete preusmereni na informacije o aktuelnoj ponudi usluga mts-a.

Prilikom korišćenja Viber kanala za aktivaciju promocija, troši se data saobraćaj.

Informišite se o svim mobilnim uslugama.

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail

mts chat podrška

Vaša poruka je prosleđena.
Trenutno nismo na mreži. Molimo Vas da ostavite poruku, odgovor će biti poslat na navedenu e-mail adresu.
Pošalji e-mail
Hvala vam što ste koristili našu uslugu.
Svi agenti su trenutno zauzeti.
Pošalji e-mail