Koristim postpejd tarifu uz ugovor sa popustom na mesečnu naknadu. Da li imam pravo na ovu naknadu i nakon isteka ugovorne obaveze?
Ukoliko je u tom periodu aktuelna promocija koja ti donosi popust na mesečnu naknadu, možeš da nastaviš sa korišćenjem pogodnosti uz potpisivanje novog postpejd ugovora. U suprotnom, nakon isteka ugovorne obaveze plaćaš puni iznos mesečne naknade.
Da li mogu da promenim postpejd tarifu ako imam važeću ugovornu obavezu i na koji način?
Tokom trajanja ugovorne obaveze sa periodom važenja 12/24 možeš da pređeš na postpejd tarifu koja je cenovno ista ili viša od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora.
Ako deaktiviram uslugu Net Limit početkom meseca, da li ću platiti punu cenu naknade za taj mesec?
Bez obzira na to kog datuma u mesecu izvršiš deaktivaciju ili ponovnu aktivaciju Net Limit usluge, za taj mesec će ti biti naplaćen puni iznos naknade.
Kako da ograničim potrošnju na svom postpejd broju?
Potrošnju na postpejd broju možeš da ograničiš definisanjem mesečnog limita za potrošnju saobraćaja putem portala/aplikacije Moj mts, u delu Pregled/Definisanje limita. Zahtev za promenu mesečnog limita možeš da podneseš na 0800 100 100, slanjem e-maila na adresu mtsinfo@telekom.rs ili u našim poslovnicama.
Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?
Da, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu sa istim brojem telefona. Preporučujemo ti da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijaviš na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili slanjem zahteva na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs (svojeručno potpisan zahtev od vlasnika broja), kako bismo u što kraćem roku blokirali tvoju karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.
Aktivacija 4G usluge se ne naplaćuje. Kupovinom postpejd paketa sa 4G telefonom, u obavezi si da tokom trajanja ugovorne obaveze plaćaš naknadu za 3G uslugu. Korisnicma 4G uređaja je omogućena besplatna zamena postojeće kartice za 4G karticu. Novim postpejd korisnicima se naplaćuje 4G kartica po ceni od 200 dinara (prema važećem cenovniku).
Ukoliko u toku meseca potrošim besplatni saobraćaj iz mesečne naknade da li mogu da kupim dodatnu količinu?
Na raspolaganju su ti povoljni tarifni dodaci za minute, poruke i internet. Aktivacijom tarifnih dodataka dobijaš željeni saobraćaj po znatno nižoj ceni u odnosu na redovni postpejd cenovnik saobraćaja. Dodatke možeš da aktiviraš u mts vodiču pozivanjem koda *797#, opcija ostali dodaci ili u aplikaciji mts centar, opcija ostali dodaci ili u aplikaciji Moj mts.
Koliko se naplaćuje usluga za ponovno uključenje broja koji je isključen zbog duga?
Usluga za ponovno uključenje broja naplaćuje se 234 dinara.
Net BOOST
Net BOOST - Usluga koja ti daje mogućnost da, nakon potrošenog internet saobraćaja po maksimalnoj brzini iz tarife, nastaviš korišćenje interneta sa smanjenom brzinom.
Povoljnosti m:tel minuta koji su u okviru mesečne naknade
Korisnicima postpaid tarifnih profila, koji u okviru mesečne naknade imaju besplatne m:tel minute, omogućeno je da iste koriste u okviru međunarodnog* i roaming** saobraćaja.