Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Postpejd

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.

  • Koristim postpejd tarifu uz ugovor sa popustom na mesečnu naknadu. Da li imam pravo na ovu naknadu i nakon isteka ugovorne obaveze?

    Ukoliko je u tom periodu aktuelna promocija koja ti donosi popust na mesečnu naknadu, možeš da nastaviš sa korišćenjem pogodnosti uz potpisivanje novog postpejd ugovora. U suprotnom, nakon isteka ugovorne obaveze plaćaš puni iznos mesečne naknade.

  • Koja su mi dokumenta potrebna za zaključivanje postpejd ugovora?

    Za zaključenje postpejd ugovora potrebna ti je važeća lična karta (za fizička lica) ili rešenje iz APR-a i pečat firme (za pravna lica).

  • Da li mogu da promenim postpejd tarifu ako imam važeću ugovornu obavezu i na koji način?

    Tokom trajanja ugovorne obaveze sa periodom važenja 12/24 možeš da pređeš na postpejd tarifu koja je cenovno ista ili viša od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora.

  • Ako deaktiviram uslugu Net Limit početkom meseca, da li ću platiti punu cenu naknade za taj mesec?

    Bez obzira na to kog datuma u mesecu izvršiš deaktivaciju ili ponovnu aktivaciju Net Limit usluge, za taj mesec će ti biti naplaćen puni iznos naknade.

  • Kako mogu da proverim stanje na računu?

    Stanje na računu možeš da proveriš pozivanjem mts vodiča *797# ili u Moj mts aplikaciji.

  • Da li mogu da dobijem listing za određeni period?

    Listing možeš da pregledaš na portalu/aplikaciji Moj mts u delu Listing, na svom mobilnom telefonu ili računaru.

  • Kako da ograničim potrošnju na svom postpejd broju?

    Potrošnju na postpejd broju možeš da ograničiš definisanjem mesečnog limita za potrošnju saobraćaja putem portala/aplikacije Moj mts, u delu Pregled/Definisanje limita. Zahtev za promenu mesečnog limita možeš da podneseš na 0800 100 100, slanjem e-maila na adresu mtsinfo@telekom.rs ili u našim poslovnicama.

  • Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

    Da, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu sa istim brojem telefona. Preporučujemo ti da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijaviš na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili slanjem zahteva na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs (svojeručno potpisan zahtev od vlasnika broja), kako bismo u što kraćem roku blokirali tvoju karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

  • Tarife za osobe sa invaliditetom

    Naši pripejd korisnici koji imaju pravo na ovu tarifu mogu besplatno da pređu na postpejd uz zadržavanje istog broja.

  • Da li mogu da pređem sa pripejda na postpejd i da zadržim isti broj?

    Možeš da pređeš na postpejd tarifu i da zadržiš isti broj. Prelazak možeš da obaviš pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama.

  • Da li se posebno naplaćuje aktivacija 4G usluge?

    Aktivacija 4G usluge se ne naplaćuje. Kupovinom postpejd paketa sa 4G telefonom, u obavezi si da tokom trajanja ugovorne obaveze plaćaš naknadu za 3G uslugu. Korisnicma 4G uređaja je omogućena besplatna zamena postojeće kartice za 4G karticu. Novim postpejd korisnicima se naplaćuje 4G kartica po ceni od 200 dinara (prema važećem cenovniku).

  • Ukoliko u toku meseca potrošim besplatni saobraćaj iz mesečne naknade da li mogu da kupim dodatnu količinu?

    Na raspolaganju su ti povoljni tarifni dodaci za minute, poruke i internet. Aktivacijom tarifnih dodataka dobijaš željeni saobraćaj po znatno nižoj ceni u odnosu na redovni postpejd cenovnik saobraćaja. Dodatke možeš da aktiviraš u mts vodiču pozivanjem koda *797#, opcija ostali dodaci ili u aplikaciji mts centar, opcija ostali dodaci ili u aplikaciji Moj mts.

  • Koliko se naplaćuje usluga za ponovno uključenje broja koji je isključen zbog duga?

    Usluga za ponovno uključenje broja naplaćuje se 234 dinara.

  • Net BOOST

    Net BOOST - Usluga koja ti daje mogućnost da, nakon potrošenog internet saobraćaja po maksimalnoj brzini iz tarife, nastaviš korišćenje interneta sa smanjenom brzinom.

  • Cene međunarodnog saobraćaja

    Cene međunarodnog saobraćaja možeš videti na Saznaj više

  • Cene u nacionalnom saobraćaju
  • Povoljnosti m:tel minuta koji su u okviru mesečne naknade

    Korisnicima postpaid tarifnih profila, koji u okviru mesečne naknade imaju besplatne m:tel minute, omogućeno je da iste koriste u okviru međunarodnog* i roaming** saobraćaja.

  • Uslovi korišćenja promocije mts Disk

    Koji su uslovi korišćenja promocije mts Disk?

    Usluga mts Disk je besplatna za korisnike Soko Max (Disk 100 GB); Omorika 12, Omorika 25, Omorika 50, Soko Lite i Zmaj (Disk 30 GB); Morava 150, Omorika 300 (10 GB).