Ugovorna obaveza
Koristim postpejd tarifu uz ugovor sa popustom na mesečnu naknadu. Da li imam pravo na ovu naknadu i nakon isteka ugovorne obaveze?
DetaljnijeKoja su mi dokumenta potrebna za zaključivanje postpejd ugovora?
DetaljnijeDa li mogu da promenim postpejd tarifu ako imam važeću ugovornu obavezu i na koji način?
DetaljnijeUgovorna obaveza
Ako deaktiviram uslugu Net Limit početkom meseca, da li ću platiti punu cenu naknade za taj mesec?
DetaljnijeKako mogu da proverim stanje na računu?
DetaljnijeDa li mogu da dobijem listing za određeni period?
DetaljnijeKako da ograničim potrošnju na svom postpejd broju?
DetaljnijeUgovorna obaveza
Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?
DetaljnijeUgovorna obaveza
Tarife za osobe sa invaliditetom
DetaljnijeAko sa tarife Miks L pređem na Omoriku 15, da li i dalje imam mogućnost da do kraja meseca koristim internet po smanjenoj brzini?
DetaljnijeDa li mogu da pređem sa postpejda na pripejd?
DetaljnijeDa li mogu da pređem sa pripejda na postpejd i da zadržim isti broj?
DetaljnijeUgovorna obaveza
Da li se posebno naplaćuje aktivacija 4G usluge?
DetaljnijeUkoliko u toku meseca potrošim besplatni saobraćaj iz mesečne naknade da li mogu da kupim dodatnu količinu?
DetaljnijeKoliko se naplaćuje usluga za ponovno uključenje broja koji je isključen zbog duga?
DetaljnijeUgovorna obaveza
Načini aktivacije i uslovi korišćenja usluge Net Limit
DetaljnijeCene međunarodnog saobraćaja
DetaljnijeCene saobraćaja van naknade
DetaljnijePovoljnosti m:tel minuta koji su u okviru mesečne naknade
DetaljnijeUgovorna obaveza
Uslovi korišćenja promocije mts Disk
Detaljnije