Vaš ekran se trenutno deli sa agentom.

Postpejd

Saznaj sve informacije koje mogu da ti budu od pomoći.

  • Koristim postpejd tarifu uz ugovor sa popustom na mesečnu naknadu. Da li imam pravo na ovu naknadu i nakon isteka ugovorne obaveze?

    Ukoliko je u tom periodu aktuelna promocija koja ti donosi popust na mesečnu naknadu, možeš da nastaviš sa korišćenjem pogodnosti uz potpisivanje novog postpejd ugovora. U suprotnom, nakon isteka ugovorne obaveze plaćaš puni iznos mesečne naknade.

  • Koja su mi dokumenta potrebna za zaključivanje postpejd ugovora?

    Za zaključenje postpejd ugovora potrebna ti je važeća lična karta (za fizička lica) ili rešenje iz APR-a i pečat firme (za pravna lica).

  • Da li mogu da promenim postpejd tarifu ako imam važeću ugovornu obavezu i na koji način?

    Tokom trajanja ugovorne obaveze sa periodom važenja 12/24 možeš da pređeš na postpejd tarifu koja je cenovno ista ili viša od izabrane tarife prilikom potpisivanja ugovora.

  • Ako deaktiviram uslugu Net Limit početkom meseca, da li ću platiti punu cenu naknade za taj mesec?

    Bez obzira na to kog datuma u mesecu izvršiš deaktivaciju ili ponovnu aktivaciju Net Limit usluge, za taj mesec će ti biti naplaćen puni iznos naknade.

  • Kako mogu da proverim stanje na računu?

    Stanje na računu možeš da proveriš pozivanjem mts vodiča *797# ili u Moj mts aplikaciji.

  • Da li mogu da dobijem listing za određeni period?

    Listing možeš da pregledaš na portalu/aplikaciji Moj mts u delu Listing, na svom mobilnom telefonu ili računaru.

  • Kako da ograničim potrošnju na svom postpejd broju?

    Potrošnju na postpejd broju možeš da ograničiš definisanjem mesečnog limita za potrošnju saobraćaja putem portala/aplikacije Moj mts, u delu Pregled/Definisanje limita. Zahtev za promenu mesečnog limita možeš da podneseš na 0800 100 100, slanjem e-maila na adresu mtsinfo@telekom.rs ili u našim poslovnicama.

  • Da li mogu da zadržim isti broj u slučaju oštećenja, gubitka ili krađe SIM kartice?

    Da, u našoj poslovnici možeš da dobiješ novu karticu sa istim brojem telefona. Preporučujemo ti da krađu ili gubitak SIM kartice odmah prijaviš na 0800 100 100, u našim poslovnicama ili slanjem zahteva na e-mail adresu mtsinfo@telekom.rs (svojeručno potpisan zahtev od vlasnika broja), kako bismo u što kraćem roku blokirali tvoju karticu i na taj način je zaštitili od neovlašćenog korišćenja.

  • Da li mogu da pređem sa pripejda na postpejd i da zadržim isti broj?

    Možeš da pređeš na postpejd tarifu i da zadržiš isti broj. Prelazak možeš da obaviš pozivom na 0800 100 100 ili u našim poslovnicama.

  • Net BOOST

    Net BOOST - Usluga koja ti daje mogućnost da, nakon potrošenog internet saobraćaja po maksimalnoj brzini iz tarife, nastaviš korišćenje interneta sa smanjenom brzinom.

  • Da li mogu da ostvarim posebne pogodnosti na osnovu Rešenja o invaliditetu?

    Dostavom Rešenja o invaliditetu sa stepenom invaliditeta od 100%, na tvoje ime ili na ime člana domaćinstva, možeš da ostvariš pravo na popust od 20% na mesečnu naknadu.

    Popust važi uz novi ugovor na 24 meseca za postpejd tarife: Morava, Omorika S, Omorika M, Soko Lite, Soko Max, Zmaj, Kontrola troškova, Senior i Sokolić.

    Isto pravo možeš da ostvariš i uz dostavu Rešenja o tuđoj nezi ili Rešenja o potpunom gubitku radne sposobnosti.

  • Cene međunarodnog saobraćaja

    Cene međunarodnog saobraćaja možeš videti na Saznaj više

  • Cene u nacionalnom saobraćaju